Olimme molemmat Timon kanssa aika hämmentyneitä: elämäni ensimmäinen kerta nuolla miehen pyllynreikää ja ihan varmasti Timon ensimmäinen kerta tuntea miehen kieli anuksessaan. Ja toisaalta itselleni ainakin ehkä mielettömän orgasmi: saada laueta samalla kun kieleni ihanimman miehen pyllynreiässä tuntien samalla hikisen pyllyn sulotuoksun. Sitä ajatellen ja miettien mikä Timon ajatus kokemastamme oli, olin niin onnellinen kun hän viimein sanoi "en ole koskaan kokenut mitään näin mieletöntä orgasmia".
- "Pitäiskö meidän vähän siistiytyä" ehdotin ja otin yöpöydän rasiasta nipun pyyhepapereita. Kuivasin Timon pohkeilta omat spermani. Timon spermat olivat jo imeytyneet lakanoihin, mutta pyyhin niitäkin.
- Vaikka olin lauennut ihan äsken ja aika hämmentävässä yhteydessä.... en tiedä, mutta kuivatessa Timon spermaroiskeita aloin jo tuntea mieleni laukkaavan kohti seuraavaa mahdollista ihanuutta. Halusin taas koskea hänen kuumaa ihoaan ja kai tekosyyllä otin vielä yhden paperipyyhkeen viimeistelläkseni hänen pohkeensa. Mustat sukat olivat vielä hänen jalassaan. Olimme vieläkin aika sanattomia. Silitin vähän Timon sukan verhoamaa jalkaterää, joka tuntui kuumalta ja hiestä kostealta, oi että. Samalla pelkäsin hänen nyt perääntyvän. Rikkoakseni hiukan hiljaisuutta kutitin häntä jalkapohjasta. Timo kikatti pari sekuntia ja veti jalkaansa pois käsistäni. Mutta vain viedäkseen sen rinnalleni varpaitansa kipristellen. "Meiltä taisi jäädä jotain tekemättä?" Ei voi olla todellista!
Samalla hän hapuili minun jalkaani käsiinsä. Mullakin oli vielä sukat jalassa. Tunsin kyrpäni kasvavan ja kovettuvan sekunneissa. Otin Timon tarjoaman jalan käsiini ja vein sen naamalleni sukka vielä jalassaan. Timo sitä vastoin kiskoi mun sukkani pois, asetti toisen jalkani hänen jo kovettuneen kyrpänsä päälle ja alkoi hellästi hieroa toista jalkaterään.
Minä suutelin ja haistelin Timon jalkaa sukan läpi hetken, sitten en voinut vastustaa: halusin hänen paljaat varpaansa. Ihanat pitkät varpaat kuin sormet, kakkosvarvas pidempi kuin isovarvas, pitkänomaiset kynnet, myös kuin sormenkynnet jalka kokoa 44. Ihanan kuuman hikiset. Tällaista hetkeä kuin vain voisi jatkaa loputtomiin: pelkkää katselua ja koskettelua, ehkä vähän haistelen. Mutta ei: kieleni himosi ja vei voiton: aloin nuolla hänen jalkapohjaansa samalla vielä varpaitansa haistelen...
Meidän piti säädellä asuntoamme koska Timo vei minun varpaitani kohti omaa suutaan. Kun tunsin hänen kielensä varpaanväleissäni, halusin saada hänen pitkät varpaansa omaan suuhuni.
Ellen olisi vasta tunnin sisällä lauennut hänen pyllynsä nuolemisesta olisin ihan varmasti roiskinut spermani kun nuolin ja imin ihan hulluna maailman ihanimpia varpaita ja pidin huolta nuolemalla jokaisen mustan sukkanöyhtähipun hänen varpaanväleistään.
En voi sanoa kuinka kauan jatkoimme jalat ristikkäin kiemurrellen toistemme varpaitten imemistä ja varpaanvälien nuolemista, molempien kyrvät kovana. Mun voihkimiseni alkoi kai koventua ja koventua kun lähestyin jo uutta laukeamista. Timo sanoi: "Haluan saada sun spermat suuhuni".
Käytin vielä kerran hänen molemmat isovarpaansa suussani kuin vielä miettien vastaustani...
Mitään sanomatta vedin kaikki sängyssämme olleet tyynyt siis 4 kpl pääni alle tietäen tarkalleen kuinka teemme. "Tule mun päälleni, jos haluat kyrpäni suuhusi, minä työnnän kieleni ihanaan pyllynreikääsi uudestaan". Tomi konttasi peruuttaen päälleni hamuten kyrpääni. Itse kiskoin häntä kädet hänen reisiensä ympärillä. Pakko mainita että olen varmasti viettänyt tunteja pelkästään hänen reisejään nuollen ja imien. Timo on suhteellisen vähäkarvainen ja hänen reitensä ovat myös uskomattoman kiihottavat minulle varsinkin kun saunomme ja saan nuolla jokaisen hikikarpalon.
Mutta takaisin tähän sessioon.
Timo oli nelinkontin päälläni polvitaipeensa kainaloissani.....tuijotin suoraan hänen syvimpään ihanuuteensa. Vaaleanpunaista, vähän purppuraa, ruusunnuppu, ihan mitä vain: pyllynreikä jota hetki sitten nuolin, nyt uudestaan edessäni. Edelleen hikisenä feromonien levitessä hengitykseen. Pelkkä katsominen saa minut värisemään. Timo kumartui lisää ottaakseen kyrpäni suuhunsa, ja hänen anuksensa avautui hiukan lisää. Aloin kyntämään nenälläni hänen pyllyvakoaan ahmien sulotuoksujaan. En kestänyt enempää: ehkä vielä rajummin kuin edellisellä kerralla työnsin kieleni suoraan hänen pyllynreikäänsä. Ahmin häntä kielelläni sisään - ulos - sisään. Pitkiä kielivetoja pitkin pyllyvakoa. Ympyröitä kielellä pyllynreän ympäri. Nenä kiinni anukseen haistellakseen ja välilihan nuolemista. Ja taas kieli sisään. Tuntien Tomin sykkivän anuksen.
Timo nuoli ja imi kyrpääni koko ajan ja samalla hellästi runkaten. Aloin lähestyä.
Tunsin pyllynreiän supistuksista Timonkin lähestyvän, voisiko hän laueta kyrpään koskematta? Halusin kuitenkin hänen kovan kyrpänsä käteeni samalla kun jatkoin kielelläni niin syvälle kuin pystyin.
Pyllynreiän maku ja haju, sen syke kieleni ympärillä, oma kyrpäni rakkaani suussa ....
Timon voihke alkoi voimistua.
Ihana nuolemissessio osa 2
5
243
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Buaahaa spede buaahaa.
- Anonyymi
Jatkoa:
Timo voihki jo ääneen sen mitä pystyi samalla kun kyrpäni oli suussaan. Itse työnsin kieltä syvemmälle hänen pyllyynsä. Puristin ihania riisejä. Tunsin pyllynsä ihanan tuoksun. Kyrpäni hänen kuumassa suussaan.
Runkkasin kyrpäänsä vähän kovempaa.
Ja sitten se alkoi: Timo alkoi ensin ynisemään kovaa, sitten nosti päätään ja irrottautui kyrvästäni, vain huutaakseen ääneen.
Hänen pyllynreikänsä supistelu ja koristeli kieleni ympärillä. En kestänyt hetkeäkään enää. Kun aloin voihkia Timo sai hamuttua kyrpäni uudestaan suuhunsa. Halusin pitää kieltäni hänen persereiässänsä koko siemensyöksyn ajan, ja huutaa ääneen. Sain ihan mielettömän orgasmin, spermani Timon suuhun. Silmissäni hämärtyi ... rintaani lämmitti jokin, mutta vasta monen minuutin jälkeen tajusin sen olevan rakkaani spermat.
Ihan mieletöntä.
Seuraavaksi mun vuoroni maistella ja niellä hänen spermansa.- Anonyymi
Paskaa tuli pötköön tuutin täydeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskaa tuli pötköön tuutin täydeltä.
Mikäs tuutti sulla perseessä oikein on. Onko jo ryppynaru hinkattu loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645220Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672455- 2662389
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191684Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai501066Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131023- 891016
- 66937