Vilppisrakennus oy

Anonyymi-ap

Kokemuksia haetaan kyseisestä firmasta.
Tilattiin useamman satasen tuote kyseiseltä firmalta ja nyt tuote on hävinnyt netistä eikä vastaa yhteydenottoon. Tuote ei ole siis koskaan saapunut ja nyt alkaa tuntua siltä että ei taida nähdä tuotetta eikä myöskään rahoja.

19

4199

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama homma täällä. Siihen asti vastaili kaikkiin viesteihin nopeesti kunnes tuote oli tilattu ja maksettu.. ei oo sen jälkeen kuulunut mitään. Taitaa lähtee rikosilmoitus eteenpäin, jos ei ala kuulua.

• Anonyymi

Sullakin tilausnumero löytyy niin sillä helppo katsoa mistä kyse. Mikäli jotakin jäänyt toimittamatta niin makselen samantien pois . Laita viestiä vaikka s postiin. Painepensseleitä myin 40kpl viime viikolla hintaan 300e kpl. Tilillä on kivasti painetta, millä maksan heti toimittamattomat tuotteen jos näin on. Jään odottelemaan vastausta

• Anonyymi00008

Kannattaa tehdä rikosilmoitus.

• Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

Sullakin tilausnumero löytyy niin sillä helppo katsoa mistä kyse. Mikäli jotakin jäänyt toimittamatta niin makselen samantien pois . Laita viestiä vaikka s postiin. Painepensseleitä myin 40kpl viime viikolla hintaan 300e kpl. Tilillä on kivasti painetta, millä maksan heti toimittamattomat tuotteen jos näin on. Jään odottelemaan vastausta

Tilillä on painetta, ja rahaa on niin, että paskalle ei taivu, mutta verot jää silti maksamatta :D

• Anonyymi00019

Tätä mä olen varoitellut jo pidempään

• Anonyymi

Mistä tuotteesta kyse? Olishan näistä kiva tietää iteki mitä on toimittamata. Tilausnumero löytyy ihan varmasti jos oot jotakin tilannu. Laita vaikka s postia jos et tänne halua laittaa. Tottakai hyvitän tuotteen jos olen jotakin jättänyt toimittamatta. Jään kuulolle.

• Anonyymi00005

Ei kannata tilata tältä herralta, katsokaa protestilista, verot jääneet maksamatta ja ilmoittamatta. Nyt myy kirjanpidon ohi suoraan mobilepay maksuilla sekä kiertää velkoja pienyrittäjyyden kautta. Että ei mikään ihme jos huijaa myös asiakkaitaan. Lahkolainen kyseessä.

• Anonyymi00006

Totta, ei todellakaa kannata tilata. Raha kelpaa ja tuote jää toimittamatta. Melekosta yrittäjyyttä herralla tai voiko puhua edes yrittäjyydestä vaan huijauksesta. Röyhkeydellä ei oo näköjään ole mitää rajaa.

• Anonyymi00007

Kokemusta on ja eipä ole tuollaiseen ”yrittäjään” aiemmin törmänny, joka huijaa asiakkaitaan. Ei vastaa puheluihin eikä sähköpostiin. Vero velkojakin näkyy olevan. Kannattaa laittaa asian eteenpäin, suosittelen.

• Anonyymi00011

Sama homma täällä. Tuotteet tilattu ja rahat maksettu jo aikapäiviä sitten mutta tuotteita ei näy tai kuulu. Tätä herraa ei kiinnosta lakipykälät eikä sovitusta kiinni pitäminen.

• Anonyymi00012

Ja laitetaan hommaa eteenpäin, toivottavasti oppii että asiakkaita ei kannata kusettaa

• Anonyymi00020

On kaikkien muiden yläpuolella..omasta mielestään...pitäis varmaan käydä paikan päällä kyselemässä

• Anonyymi00013

elkää ny saamari tältä sekopäältä ostako mitään! rahat vie mutta vastinetta ei näy eikä kuulu

• Anonyymi00014

Eikös tämä yrittäjä saa sunnuntaina muilta lahkolaisilta anteeksi jos syntisiltä rahat vie ?

• Anonyymi00015

Erikoista. Tilaillu pari kertaa täältä nyt tänä vuonna ja ihan hienosti kaikki toimi. Tuote oli jo postissa ennen kuin ehdin edes maksamaan

• Anonyymi00016

Näyttäisi olevan yhden ja saman henkilön kirjoituksia , nuo valitukset. Tämä sama henkilöhän kiusaa tätä yrittäjää Tiktokissa ja kaikissa mahdollisissa forumeissa. Onneksi kuitenkin kaikesta jää jälki. Täälläkin kun jakaa valheellista tietoa ja siitä tehdään rikosilmoitus, niin sen panettelijan henkilöllisyys saadaan tosi nopeasti selville. Tuoltahan saa ihan mukavat korvaukset kun se jää kiinni. Jo kirjoitustyylistä käy selville että saman ihmisen kirjoituksia nämä haukkumiset suurimmalta osaltaan on.
      Toivottavasti yrittäjä tekee rimosilmoituksen. Olen seurannut Tiktokissa tätä yrittäjää ja ihan rehellinen suomalainen mies siinä tekee makkaraa leivän päälle. Harmittaa tuon ihmisen puolesta, kun tuollainen mustamaalaus on todella raskasta ihmiselle.

• Anonyymi00017

Kesäkuu 2026: ilmeisesti useammaltakin ostajalta jääneet talitikut saamatta, kun TikTokin kautta joutuvat kyselemään jopa 3 kk sitten maksamiaan tuotteita, joita eivät ole saaneet.

• Anonyymi00018

Ainakin kovin ylimielinen on johtaja

• Anonyymi00021

Konkkaan meni kun oli ammattimies puikoissa. Koetin asiasta kysyä mutta esti minut, onko missä vika?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      237
      1491
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      287
      1074
    3. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      94
      834
    4. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      782
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      733
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      110
      629
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      595
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      584
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      555
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      41
      511
    12. 32
      491
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      485
    14. 34
      456
    15. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      77
      451
    16. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      32
      444
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      422
    18. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      417
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      400
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      381
    Aihe