Helsinkiläiskauppa on ottanut kalleimmat lihat pois hyllystä

Anonyymi-ap

”Arvolihoja saatavilla lisää henkilökunnan kautta”.

Me eiir makseta lihastra

11

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myymälävarkaudet on ongelma, jonka parissa myymälässä työskennellään lähes päivittäin.

• Anonyymi

Vassarin mielestä saa varastaa.

• Anonyymi

Ilmankos oli naudan jauheliha loppumassa.

• Anonyymi

Itse olen toiminut vuosia vapaaehtoisena ruoka avussa ja nähnyt sen miten ihmisillä ei ole enää nykyään varaa edes ostaa välttämätömiä elintarvikkeita vaikka olisi matalapalkka aloilla. Kun maa verotuksilla ja leikkauksilla nostavat elämisen kustannuksia on selvää että varkaudet lisääntyy. Monesti kun olen asioinut omassa kaupassa olen nähnyt sen elon kurjuuden kun ihmisen pitää varastaa nälkäänsä ruokaa kun ei mistään muualta sitä enää saa. On helppoa osoittaa sormella toisia kun on oma maha täynnä.

• Anonyymi

Jonkinlainen uusavuttomuus heijastuu näistä Cityläisistä. Mitää ei osata itse, kaikki pitääs olla valmista ja halpaa. Kaupungitkin vois monet turhat kukkapenkit laittaa vaikka perunalle tai muille kasviksille. Hus marjaa sieltä poksista.

• Anonyymi

Ollaan totuttu käyttämään rahat muuhun kuin välttämättömyyksiin. Uskotaan, että aina joku maksaa ruuan ja asumisen vaikka niihin annetut rahat käyttäisi.

• Anonyymi

Varkaudet lisääntyvät sen takia, että ne hyväksytään julkisesti ja avoimesti. Suomessa ei edelleenkään tarvitse kenenkään varastaa syödäkseen. Toinen tuhoisa ajatusmalli on se, että oma vastuuton rahankäyttö on aina jonkun muun vika. Varojen mukaan eläminen pitäisi saada taas muotiin.

Ihan ok tuloisilla työssä käyvilläkin on hommat kokoajan riskirajalla. Nykyään autorahoituksiin otetaan niin isoja vikoja eriä ja vanhan auton loppuvelkoja, että on hyvin yleistä, että lainaa autoon on 10 000€ enemmän, kuin sen myyntihinta on.
        Sama juttu asunnossa. Käsiraha pikavipillä ja heti lyhennysvapaalle. Siinä ei talous kummoisia kestä, kun omaisuuden myymisestä pitäisi maksaa tuhansia eikä saada tuhansia.

Työttömillä sama homma. Tukipäivänä kaikki sileeksi ja sitten valitetaan, että rahaa tulee liian vähän.

• Anonyymi

Turha selitellä että köyhä ja nälissään oleva ihminen varastaa sitä kalleinta lihaa.
        Vai onko se juuri sen köyhyyden syy että haluataan elää leveästi?

Kun olet toiminut ruoka-avussa niin oletko tehnyt kyselyä köyhyyden syistä?
        Veikkaan että moni on ajatunut köyhyyteen siten että on elänyt unelmaansa velaksi ja kun tapahtuu jotain niin unelma katoaa ja velka jää.
        Jos unelma rakennetaan pikkuhiljaa varojen mukaan niin sitä velkaantumista ei tapahdu.

Nyt syytetään yhteikuntaa siitä että se ei lähde mukaan näiden unelmien rahoittamiseen.
        Itse olen raatanut 40 vuotta ja nyt nautin elämästä, en ole ensin nauttinut elämästä ja sitten jos jaksaa niin raadan.

• Anonyymi

🇫🇮on maailman Onnellisin kansa💥💪

• Anonyymi

No eikös se ole maailman mittakaavalla aika poikkeuksellista, että voit kuukaudesta ja vuodesta toiseen elää yli tulojesi ja joku aina paikkaa ja ottaa vielä syyt niskoilleen

• Anonyymi

etelleen,
      talikkokommunistilla,
      lyö tyhjää...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Murhamies

31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u
      Suomussalmi
      36
      3538
    2. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      36
      2188
    3. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      154
      1526
    4. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      160
      1386
    5. Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !

Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!
      Suomussalmi
      29
      1257
    6. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      80
      1243
    7. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
      Maailman menoa
      356
      1046
    8. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
      Ikävä
      94
      1039
    9. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
      Ikävä
      83
      877
    10. On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa

Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he
      Ikävä
      50
      853
    Aihe