Helsinkiläiskauppa on ottanut kalleimmat lihat pois hyllystä

Anonyymi-ap

”Arvolihoja saatavilla lisää henkilökunnan kautta”.

Me eiir makseta lihastra

12

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myymälävarkaudet on ongelma, jonka parissa myymälässä työskennellään lähes päivittäin.

• Anonyymi

Vassarin mielestä saa varastaa.

• Anonyymi

Ilmankos oli naudan jauheliha loppumassa.

• Anonyymi

Itse olen toiminut vuosia vapaaehtoisena ruoka avussa ja nähnyt sen miten ihmisillä ei ole enää nykyään varaa edes ostaa välttämätömiä elintarvikkeita vaikka olisi matalapalkka aloilla. Kun maa verotuksilla ja leikkauksilla nostavat elämisen kustannuksia on selvää että varkaudet lisääntyy. Monesti kun olen asioinut omassa kaupassa olen nähnyt sen elon kurjuuden kun ihmisen pitää varastaa nälkäänsä ruokaa kun ei mistään muualta sitä enää saa. On helppoa osoittaa sormella toisia kun on oma maha täynnä.

• Anonyymi

Jonkinlainen uusavuttomuus heijastuu näistä Cityläisistä. Mitää ei osata itse, kaikki pitääs olla valmista ja halpaa. Kaupungitkin vois monet turhat kukkapenkit laittaa vaikka perunalle tai muille kasviksille. Hus marjaa sieltä poksista.

• Anonyymi

Ollaan totuttu käyttämään rahat muuhun kuin välttämättömyyksiin. Uskotaan, että aina joku maksaa ruuan ja asumisen vaikka niihin annetut rahat käyttäisi.

• Anonyymi

Varkaudet lisääntyvät sen takia, että ne hyväksytään julkisesti ja avoimesti. Suomessa ei edelleenkään tarvitse kenenkään varastaa syödäkseen. Toinen tuhoisa ajatusmalli on se, että oma vastuuton rahankäyttö on aina jonkun muun vika. Varojen mukaan eläminen pitäisi saada taas muotiin.

Ihan ok tuloisilla työssä käyvilläkin on hommat kokoajan riskirajalla. Nykyään autorahoituksiin otetaan niin isoja vikoja eriä ja vanhan auton loppuvelkoja, että on hyvin yleistä, että lainaa autoon on 10 000€ enemmän, kuin sen myyntihinta on.
        Sama juttu asunnossa. Käsiraha pikavipillä ja heti lyhennysvapaalle. Siinä ei talous kummoisia kestä, kun omaisuuden myymisestä pitäisi maksaa tuhansia eikä saada tuhansia.

Työttömillä sama homma. Tukipäivänä kaikki sileeksi ja sitten valitetaan, että rahaa tulee liian vähän.

• Anonyymi

Turha selitellä että köyhä ja nälissään oleva ihminen varastaa sitä kalleinta lihaa.
        Vai onko se juuri sen köyhyyden syy että haluataan elää leveästi?

Kun olet toiminut ruoka-avussa niin oletko tehnyt kyselyä köyhyyden syistä?
        Veikkaan että moni on ajatunut köyhyyteen siten että on elänyt unelmaansa velaksi ja kun tapahtuu jotain niin unelma katoaa ja velka jää.
        Jos unelma rakennetaan pikkuhiljaa varojen mukaan niin sitä velkaantumista ei tapahdu.

Nyt syytetään yhteikuntaa siitä että se ei lähde mukaan näiden unelmien rahoittamiseen.
        Itse olen raatanut 40 vuotta ja nyt nautin elämästä, en ole ensin nauttinut elämästä ja sitten jos jaksaa niin raadan.

• Anonyymi

🇫🇮on maailman Onnellisin kansa💥💪

• Anonyymi

No eikös se ole maailman mittakaavalla aika poikkeuksellista, että voit kuukaudesta ja vuodesta toiseen elää yli tulojesi ja joku aina paikkaa ja ottaa vielä syyt niskoilleen

• Anonyymi

etelleen,
      talikkokommunistilla,
      lyö tyhjää...

• Anonyymi00014
      UUSI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      188
      5101
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      18
      1792
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1636
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1517
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      10
      1497
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      51
      1175
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1084
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      307
      980
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      196
      945
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      840
    Aihe