Onnellisena kun muuta elämää ei edes ole.
Voi sitä asua vaikka pessimistikylässä
21
748
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se sukulainen taikka joku pennitön uneksija paksuksi pukkaa. onnellista loppuelämää.
- Anonyymi
Minä taas ajatteli tuon asunnon kuntotieltä ostaa jos siihen siiivon asukin löytäisin Nopsaan iltakaljat noutaisin, vaikka en kaljasta oikein pidä.
- Anonyymi
No jos ihan oikeasti tulisin sinne talveksi tuo parivuotta vanha talo rannalla kyllä meille kävisi talviasunnoksi. Et vastannut tunteisiini ja saat pitää molemmat, Minulla paremmat paikat, kuin sinulla.
- Anonyymi
Osta asunto jos nainen toiselle paksuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan noin ajattele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostanut olisin vaikka molemmat, nyt tarve loppui. Ostakaa itse.
- Anonyymi
Hyvin voisin vuokrata, Ei koskaan ulkohommia talvella ei kesällä. siellä vain Facebookissa yötäpäivää.
- Anonyymi
Mitäpäse hyvejää. Tyhjän saapi hakematahhi.
- Anonyymi
Paltamossa isonjärven rannalla on kaikki ihan toisin.
- Anonyymi
On toisin jos katetta. Eiköhän me manamansalossa vielä asuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toisin jos katetta. Eiköhän me manamansalossa vielä asuta.
Eli minä talvet asun. Sinä noppa-autossa istut.
- Anonyymi
Meillä perheen kanssa järven rannalla omalla hiekkarantsulla +300 neliötä ja ei ikipäivänä Puolangalle muutettas köyhien ja eläkeläisten sekaan. Meillä on iso huvijahti laiturissa jolla on mahtava karauttaa saimaalle vaikka viikonloppureissuun. Ei meillä pienet tulotkaan ole kuten teillä siellä Puolangalla kaikilla on. Kyllä meidän vaan kelpaa.
- Anonyymi
Tympäisee täällä köyhien ulinaa kuunnella. Kylämme pari kaikkein köyhintä valittaa suurimpaan ääneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tympäisee täällä köyhien ulinaa kuunnella. Kylämme pari kaikkein köyhintä valittaa suurimpaan ääneen.
Varattomaksi todetuilla on rohkeutta valittaa kaikesta, koska kunnianloukkauksesta annettuja tuomioita ei pystytä panemaan täytäntöön. No voihan niitä yrittää Valtiokonttorilta.
- Anonyymi
Saimaalla venäläiset harrastavat rahanpesua ja se näkyy.
- Anonyymi
Mistä meinaat tyhmä karauttaa Saimaalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä meinaat tyhmä karauttaa Saimaalle?
Sieltä mistä sinä köyhä et pääse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimaalla venäläiset harrastavat rahanpesua ja se näkyy.
Mutta se tuottaa ruhtinaalliset voitot kaikille osapuolille. Puolangan noppa-auton kyydissä olleille naisille ei enää mikään pesu voi palauttaa edes entiseen tasoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se tuottaa ruhtinaalliset voitot kaikille osapuolille. Puolangan noppa-auton kyydissä olleille naisille ei enää mikään pesu voi palauttaa edes entiseen tasoon.
Kyllä nuo henkilökohtaiset pitää ihan keskenään sopia. Jos ei siihen pysty ja paljon osapuolia itse olet asiasi sotkenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo henkilökohtaiset pitää ihan keskenään sopia. Jos ei siihen pysty ja paljon osapuolia itse olet asiasi sotkenut.
Jumala mielessä ja housut jalassa. Lapselle ohje jos metsäherra käy. Istu äidin sylissä äläkä lähde mihinkään ennen kuin hän lähtenyt.
- Anonyymi
Meidän välissä ei ole mitään negatiivistä ja olen iloinen siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994