Voi sitä asua vaikka pessimistikylässä

Anonyymi-ap

Onnellisena kun muuta elämää ei edes ole.

21

748

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se sukulainen taikka joku pennitön uneksija paksuksi pukkaa. onnellista loppuelämää.

• Anonyymi

Minä taas ajatteli tuon asunnon kuntotieltä ostaa jos siihen siiivon asukin löytäisin Nopsaan iltakaljat noutaisin, vaikka en kaljasta oikein pidä.

• Anonyymi

No jos ihan oikeasti tulisin sinne talveksi tuo parivuotta vanha talo rannalla kyllä meille kävisi talviasunnoksi. Et vastannut tunteisiini ja saat pitää molemmat, Minulla paremmat paikat, kuin sinulla.

• Anonyymi

Osta asunto jos nainen toiselle paksuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihan noin ajattele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostanut olisin vaikka molemmat, nyt tarve loppui. Ostakaa itse.

• Anonyymi

Hyvin voisin vuokrata, Ei koskaan ulkohommia talvella ei kesällä. siellä vain Facebookissa yötäpäivää.

• Anonyymi

Mitäpäse hyvejää. Tyhjän saapi hakematahhi.

• Anonyymi

Paltamossa isonjärven rannalla on kaikki ihan toisin.

• Anonyymi

On toisin jos katetta. Eiköhän me manamansalossa vielä asuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On toisin jos katetta. Eiköhän me manamansalossa vielä asuta.

Eli minä talvet asun. Sinä noppa-autossa istut.

• Anonyymi

Meillä perheen kanssa järven rannalla omalla hiekkarantsulla +300 neliötä ja ei ikipäivänä Puolangalle muutettas köyhien ja eläkeläisten sekaan. Meillä on iso huvijahti laiturissa jolla on mahtava karauttaa saimaalle vaikka viikonloppureissuun. Ei meillä pienet tulotkaan ole kuten teillä siellä Puolangalla kaikilla on. Kyllä meidän vaan kelpaa.

• Anonyymi

Tympäisee täällä köyhien ulinaa kuunnella. Kylämme pari kaikkein köyhintä valittaa suurimpaan ääneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tympäisee täällä köyhien ulinaa kuunnella. Kylämme pari kaikkein köyhintä valittaa suurimpaan ääneen.

Varattomaksi todetuilla on rohkeutta valittaa kaikesta, koska kunnianloukkauksesta annettuja tuomioita ei pystytä panemaan täytäntöön. No voihan niitä yrittää Valtiokonttorilta.

• Anonyymi

Saimaalla venäläiset harrastavat rahanpesua ja se näkyy.

• Anonyymi

Mistä meinaat tyhmä karauttaa Saimaalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä meinaat tyhmä karauttaa Saimaalle?

Sieltä mistä sinä köyhä et pääse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saimaalla venäläiset harrastavat rahanpesua ja se näkyy.

Mutta se tuottaa ruhtinaalliset voitot kaikille osapuolille. Puolangan noppa-auton kyydissä olleille naisille ei enää mikään pesu voi palauttaa edes entiseen tasoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se tuottaa ruhtinaalliset voitot kaikille osapuolille. Puolangan noppa-auton kyydissä olleille naisille ei enää mikään pesu voi palauttaa edes entiseen tasoon.

Kyllä nuo henkilökohtaiset pitää ihan keskenään sopia. Jos ei siihen pysty ja paljon osapuolia itse olet asiasi sotkenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo henkilökohtaiset pitää ihan keskenään sopia. Jos ei siihen pysty ja paljon osapuolia itse olet asiasi sotkenut.

Jumala mielessä ja housut jalassa. Lapselle ohje jos metsäherra käy. Istu äidin sylissä äläkä lähde mihinkään ennen kuin hän lähtenyt.

• Anonyymi

Meidän välissä ei ole mitään negatiivistä ja olen iloinen siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe