Hellurei mökkiläiset ja jousalaiset. Miten on mielestänne Joutsassa taksipalvelut?
Me olemme mökkilomamme aikana saaneet kyllä hyvää palvelua takseilta. Tosin eräs vanhempi taksiautoilja/kuljettaja totesi kyydin tilattuamme, että onhan teillä käteistä. Nyrpeänä otti vastaan korttimaksun...........
Joutsan taksit
14
525
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvä provo, mut ei menny läpi. Kokeile uudelleen😘
- Anonyymi
Ootko sä se lainamökkeilijä/ Joutsaan muuttoa suunnitteleva? Aina keksit kiperiä kysymyksiä,mitä seuraavaksi?
- Anonyymi
Eipä ole meillä tarkoitus muuttaa Joutsaan, kertomukseni perustuu tosiasioihin
- Anonyymi
En ole aikeissa Joutsaan muuttaa. Kertomukseni perustuu tosiasioihin.
- Anonyymi
Vuokramökkinnehän on Kihniöllä. Mitä täällä kyselet?
- Anonyymi
Taksimiehellä on tarkoitus hankkia elanto ja raha on käypä maksutapa .
- Anonyymi
Kelakyydillä voi kulkee. Tilaa vaan auton ja sanoo, ett tarttee hoitooo.
- Anonyymi
Mä en tykkää mökkiläisistä. Huutavat ja ovat kaupoissa hikisinä tukkimassa käytävät.
- Anonyymi
Jatkossa kelataksit varataan ainoastaan likanaamojen kyydityksiin ja kantasuomalaiset saavat liftata.
- Anonyymi
Kannattais jatkossa muuttaa kirjoitustyyliä ,nyt kaikki kyselyt niin samalla kaavalla että aina paljastut.
- Anonyymi
Maksa käteisellä äläkä nillitä
- Anonyymi
sanoo ent.maitokuski, nyk.taksiautoilija........
- Anonyymi
Joutsassa on aina tapana ollut maksaa käteisellä kaikki yrittäjille.todellinen liikevaihto moninkertainen siihen mitä yritystele näyttää.30 vuotta täällä töitä teettäneenä.kokemusta on.
- Anonyymi
Ennen yksi taksimies rahasti luonnossa luonnon kauniilla paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081