Minä olen kova tupakoimaan ja tupakoin vielä kerrostalossa parvekkeella.
Mitä siitähän tupakoinnista tulee kun olen vielä naisena olen kova tupakoimaan,pitää käydä monia kymmeniä kertoja ottamassa hermosauhuja parvekkeella,naapurit eivät varmaan tykkää kun tupakansavu menee naapuriasuntoihiin,mutta en voi tavalleni mitään,pakko ottaa sauhut.
minä tupakoin
8
760
Vastaukset
- Nikotiinin vastustaja
Lopeta tupakointi, ennenkuin se lopettaa sinut!
Itse saan astma kohtauksen pienestäkin tupakansavun tuoksusta.
Jokainen tupakka lyhentää yhden elinpäivän.
Tavoista pääse eroon.
Elämä on ainutlaatuista, miksi vähentäisimme elinpäiviämme tupakoimalla?- Savuttelija
Paljonko elinaikaa lyhentää se, että kieltää itseltään kaikki nautinnot ja elää megaterveellistä elämää, jossa tulee pelkästään stressi jo siitä.. Ei elämä ole elämisen arvoista vouhottamalla, ei varsinkaan jos vouhottamisen kohteet ovat muiden tekemisiä!
- tupakka
lyhentää yhden elinpäivän?just taidan kuolla huomenna.ei se kaava varmaan ihan niin menny!
- nimi
tupakka kirjoitti:
lyhentää yhden elinpäivän?just taidan kuolla huomenna.ei se kaava varmaan ihan niin menny!
Joku suuren tupakkafirman edustaja sanoi kandsanedustajille, että älkää nyt olko niin tiukkoja niiden tupakkalakien kanssa. Tupakka ei paljon työikäisiin vaikuta, mutta eläkepäivät jäävät lyhyiksi.
- eräs nainen
Minä en aio lopettaa tupakanpolttoa,viis siitä aiheuttaako tupakka terveysriskiä mutta minä jatkan polttamista.
- Ruinaldo
Kunhan minun eikä muiden tupakoimattomien tarvitse kärsiä myrkkykaasuistasi.
Särje oma terveytesi.
- Anonyymi
Terveystalo räkäisy tupakka vaativat muilta eäkäisyä leukoja
- Anonyymi
Tupakassa liian paljon myrkkyjä. Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636