Minä olen kova tupakoimaan ja tupakoin vielä kerrostalossa parvekkeella.
Mitä siitähän tupakoinnista tulee kun olen vielä naisena olen kova tupakoimaan,pitää käydä monia kymmeniä kertoja ottamassa hermosauhuja parvekkeella,naapurit eivät varmaan tykkää kun tupakansavu menee naapuriasuntoihiin,mutta en voi tavalleni mitään,pakko ottaa sauhut.
minä tupakoin
11
778
Vastaukset 11
- Nikotiinin vastustaja
Lopeta tupakointi, ennenkuin se lopettaa sinut!
Itse saan astma kohtauksen pienestäkin tupakansavun tuoksusta.
Jokainen tupakka lyhentää yhden elinpäivän.
Tavoista pääse eroon.
Elämä on ainutlaatuista, miksi vähentäisimme elinpäiviämme tupakoimalla?- Savuttelija
Paljonko elinaikaa lyhentää se, että kieltää itseltään kaikki nautinnot ja elää megaterveellistä elämää, jossa tulee pelkästään stressi jo siitä.. Ei elämä ole elämisen arvoista vouhottamalla, ei varsinkaan jos vouhottamisen kohteet ovat muiden tekemisiä!
- tupakka
lyhentää yhden elinpäivän?just taidan kuolla huomenna.ei se kaava varmaan ihan niin menny!
- nimi
tupakka kirjoitti:
lyhentää yhden elinpäivän?just taidan kuolla huomenna.ei se kaava varmaan ihan niin menny!
Joku suuren tupakkafirman edustaja sanoi kandsanedustajille, että älkää nyt olko niin tiukkoja niiden tupakkalakien kanssa. Tupakka ei paljon työikäisiin vaikuta, mutta eläkepäivät jäävät lyhyiksi.
- eräs nainen
Minä en aio lopettaa tupakanpolttoa,viis siitä aiheuttaako tupakka terveysriskiä mutta minä jatkan polttamista.
- Ruinaldo
Kunhan minun eikä muiden tupakoimattomien tarvitse kärsiä myrkkykaasuistasi.
Särje oma terveytesi.
- Anonyymi
Terveystalo räkäisy tupakka vaativat muilta eäkäisyä leukoja
- Anonyymi
Tupakassa liian paljon myrkkyjä. Ei hyvä.
- Anonyymi00010UUSI
Se, joka ei tupakoi ei voi ymmärtää miksi joku tupakoi.
Piste. - Anonyymi00011UUSI
On se vain vaarallista ainetta se nikotiini sitä vain ei aluksi huomaa.
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä sen tietää/huomaa mutta ei vain välitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101230- 1081042
- 721018
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88864- 100843
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781