Minä olen kova tupakoimaan ja tupakoin vielä kerrostalossa parvekkeella.
Mitä siitähän tupakoinnista tulee kun olen vielä naisena olen kova tupakoimaan,pitää käydä monia kymmeniä kertoja ottamassa hermosauhuja parvekkeella,naapurit eivät varmaan tykkää kun tupakansavu menee naapuriasuntoihiin,mutta en voi tavalleni mitään,pakko ottaa sauhut.
minä tupakoin
8
532
Vastaukset
- Nikotiinin vastustaja
Lopeta tupakointi, ennenkuin se lopettaa sinut!
Itse saan astma kohtauksen pienestäkin tupakansavun tuoksusta.
Jokainen tupakka lyhentää yhden elinpäivän.
Tavoista pääse eroon.
Elämä on ainutlaatuista, miksi vähentäisimme elinpäiviämme tupakoimalla?- Savuttelija
Paljonko elinaikaa lyhentää se, että kieltää itseltään kaikki nautinnot ja elää megaterveellistä elämää, jossa tulee pelkästään stressi jo siitä.. Ei elämä ole elämisen arvoista vouhottamalla, ei varsinkaan jos vouhottamisen kohteet ovat muiden tekemisiä!
- tupakka
lyhentää yhden elinpäivän?just taidan kuolla huomenna.ei se kaava varmaan ihan niin menny!
- nimi
tupakka kirjoitti:
lyhentää yhden elinpäivän?just taidan kuolla huomenna.ei se kaava varmaan ihan niin menny!
Joku suuren tupakkafirman edustaja sanoi kandsanedustajille, että älkää nyt olko niin tiukkoja niiden tupakkalakien kanssa. Tupakka ei paljon työikäisiin vaikuta, mutta eläkepäivät jäävät lyhyiksi.
- eräs nainen
Minä en aio lopettaa tupakanpolttoa,viis siitä aiheuttaako tupakka terveysriskiä mutta minä jatkan polttamista.
- Ruinaldo
Kunhan minun eikä muiden tupakoimattomien tarvitse kärsiä myrkkykaasuistasi.
Särje oma terveytesi.
- AnonyymiUUSI
Terveystalo räkäisy tupakka vaativat muilta eäkäisyä leukoja
- AnonyymiUUSI
Tupakassa liian paljon myrkkyjä. Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585495Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1744440En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163902Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k383466- 513441
- 583218
- 103030
- 252627
- 462287
- 392246