Mitäs mieltä kuntalaiset on nykyään kierrätyksen hinnoittelusta?
On mielestäni noussut modella sadalla %. Ennen kaikki pelit olivat 1€/kpl ja näkyi hyllyssä vaihtuvuutta. Nyt kun kävimme paria peliä pojalle katsomassa, niin 5€/kpl.
Samoissa hinnoissa tai ylikin kuin yksityiset myy eri alustoilla.
Sama homma myös muiden tavaroiden kanssa. Vitriinissä oli vanha kaikuluotain, ilman anturia 150€. tori.fi:ssä antureineen sama laite 50-70€.
Kyllä pitää ihmetellä mihin tämä nykyinen hinnoittelu perustuu. Kuitenkin kaiken tavaran he saavat ilmaiseksi. Ja koska kunta on takana palveluntuottajana ja aika pitkälle "ilmaisia" työkokeilijoita, niin ei voi kyllä kuin ihmetellä.
Toki onhan siellä nämä suojatyöpaikat, vetäjän sukulaisille jne.
Mahtaako olla palkkaukset mennyt ihan "valitaan paras" periaatteella.
Mutta se on sitä hyväveli järjestelmää se.
Kierrätyskeskuksen hinnoittelu, nykyään...
9
691
Vastaukset
- Anonyymi
mieluummin meen jeraan, siellä sentää saa vielä halvemmalla.
- Anonyymi
Jerahan on kaikki kallein näist kankun kirppareist. Muutenki iha ihme tavaraa
- Anonyymi
Ei sieltä pakko ole ostaa, eihän se tavara siellä ole kallista ja ainahan voi tinkiä jos rahat on todella vähissä. Työllistäähän kierrätys ainakin muutaman ihmisenkin jotka pitävät paikat järjestyksessä ja laittavat tuotteet esille.
- Anonyymi
Valtio huonontanut kuntouttavan työtoiminnan tällä hetkellä
- Anonyymi
Kankaanpäässä kaikki julkiset työpaikat täytetään perinteisesti sukulaisilla, ja ellei sopivaa sukulaista löydy valitaan sopivin ja ellei sukulaista tai sopivaa löydy valitaan pätevin.
- Anonyymi
Helluntai srk:n kirppari on halvin, on siistiä tavaraa ja hienosti esillä eikä ole tunkkanen paikka. Valoisa.
- Anonyymi
Samat tavarat siellä ollut hyllyissä jo ainakin 3 vuotta.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Vuodenaika kierto täytyy ottaa huomioon . Halpahalli ainakin sitä harrastaa puolen vuoden välein samoja tavaroita.
- Anonyymi
uuta saa samaan hintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392447
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381333- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122828- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529