Kertokaa minulle joutsasta? ihan uteliaisuudesta kiinostaa tietää kaupungista enemmän :) Vai onko siellä mitään elämää? Miten meni joutopäivät :D
Olen mökkeilyt 20km päässä keskustasta mummoni mökillä.
Joutsalaiset!
8
452
Vastaukset 8
- joo...
no jos oot mökkeilly siellä päin niin kai pitäs tietää ettei se kaupunki ole!
- Joutsassa asunut
Joutsa ei ole kaupunki, se on pieni ja paska kunta Keski-Suomessa. Joutsaan tai sen lähelle ei kannata ikinä muuttaa. Joutsassa ei hyväksytä erilaisuutta eikä siellä kunnioiteta muita tai muiden mielipiteitä. Joutsalaisten piireihin ei muita saa tulla, joten Joutsasta ei saa edes kavereita. Monet ovat joutuneet muuttamaan Joutsasta/sen lähettyviltä kiusaamisen takia. Olen kuullut paljon muutakin kyseisestä kunnasta ja sen asukkaista, jota en tähän voi edes kirjoittaa. Joutsassa kuulemma syrjitään ja haukutaan muita. Joutsan koulu se vasta pohjanoteeraus onkin.
Kuulemani mukaan ainakin 4 oppilasta on joutunut vaihtamaan koulua kiusaamisen takia. Pahimpia kiusaajia eivät edes opettajat saa kuriin, niiden annetaan rellestää ja tehdä mitä tahansa. Voi hyvä Luoja, että tällainen kunta voi olla olemassa! - mitä hittoa
mitä ihmettä? onko tämä totta? jos on, niin todella huolestuttavaa. Joutsaan en ikipäivänä muuttaisi asumaan enkä tosiaankaan laittaisi lastani sinne kouluun!
- Joutsaan kyllästyny
Joutopäivät meni surkeesti. Vähän myyjiä, paskat tuotteet, vähän kävijöitä. Joutsa on ihan paska paikka, onneks en asu siellä!
- joutsa vittuun
no joo, samaa mieltä!!1
- ukulele3
Sen mie voin kerttoo että jos etsit elämää niin joutsasta et sitä saa
- hanna-johanna16
Joutsa on jotain niin paskaa
En suosittele - TyttöVain
Öh mitä no sit mäki äänestän tätä joutsaa O_O
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.862699Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442263Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391093- 35948
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153819Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58680Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7635- 21545
- 35533
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78531