Mikä olisikaan sen kivempaa kuin tienata rahaa ostoksistaan? Jos kiinnostuit niin jatka lukemista. n Esim 3500 propsilla saat 5€ lahjakortin Motonettiin, Stadiumii Clash ohlssoniin jne. Propseja voi käyttää esim. mäkkäriin , ikeaan, motonettiin, suomalaiseen kirjakauppaan, kotipizzaan, h&m, lindexiin, verkkokauppa.comiin ym... Propseja kertyy aina kun teet ostoksia maksukorteillasi. Itse olen muutamassa viikossa saanut jo 50€ edestä lahjakortteja.
Mikä Props on?
Props on Suomen monipuolisin ja hauskin etupalvelu, jossa keräät Props-pisteitä päivittäin ostoksista sekä erilaisista hauskoista ja mielenkiintoisista tehtävistä. Propseja voit käyttää monien tunnettujen yritysten ostoksiin vaihtamalla pisteet lahjakortteihin.
Propsia voit käyttää sekä selaimella että puhelimeen ladattavalla sovelluksella.
Miten kerään Propseja?
Voit kerätä Propseja tekemällä ostoksia Propsin kumppaneilla tai suorittamalla hauskoja tehtäviä sovelluksessa (esim. ystävän kutsumisesta saat 1,000 Props).
Jos olet linkannut maksukorttisi Propsiin, saat Propseja automaattisesti jokaisesta ostoksesta!
Ostotapahtumat tulevat sovellukseen, ja kun keräät Propsit talteen, voit saada jopa 100 000 Propsia ostoksestasi.
Mitä siis vielä odotat, käytä koodia A6Q636S niin saat alkuun heti 1000 propsia.
Prop, lahjakortteja ostoksista
Anonyymi-ap
2
192
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa joo. Mieluummin kerään ilmaisia lahjakortteja muualta ostamatta mitään. Kohta on taas ilmainen hotelliviikonloppu
- Anonyymi
Tässä mun koodi 1000 pistettä tällä molemmille J8VLATF!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353852- 983444
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1073379- 773158
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m823123Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862815- 352600
- 692493
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902176