Yhteiskunnanelätit töihin!

Anonyymi-ap

Eikö nämä kaikki elämäntapa spurgut ja maahantunkeutujat voisi laittaa tienvarsia siivoamaan? Miksi töissä käyvät joutuvat maksamaan näiden hyysäyksen?

23

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa

• Anonyymi

Työväen luokka voi paremmin jos työttömät velvoitetaan työharjoitteluun - tällöin työtön tuottaa rahaa yhteiseen kassaan

• Anonyymi

Jämsäs on paljon porukkaa mitkä ei ole päivää töitä tehny. perkele ku pääsis rahan jakas, ni loppus se ilmane raha. perkele aamulla taas tekeen venkuloille ilmasta oloa.

• Anonyymi

Tämä munkinhokija on epäilemättä yksi niistä tolloista, jonka elatuksen yhteiskunta ja työssä käyvät maksavat. Ei tee mitään muuta kuin mussuttaa niitä munkkejaan joka osiossa!

• Anonyymi

Niinhän sinä onneton teet mussun mussun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä onneton teet mussun mussun

Minulla alkaa kohta työpäivä, sinä voisit puolestasi miettiä sitä, miksi munkki-hokemasi taas poistettiin =SINUN MUNKIN-HOKEMISIIN OLLAAN KYLLÄSTYTTY!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla alkaa kohta työpäivä, sinä voisit puolestasi miettiä sitä, miksi munkki-hokemasi taas poistettiin =SINUN MUNKIN-HOKEMISIIN OLLAAN KYLLÄSTYTTY!

Tämä munkin purija se vaan vastailee itselleen hohoijaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä munkin purija se vaan vastailee itselleen hohoijaa

Menisit sinäkin töihin, olisi elämässäsi muutakin kuin pelkät munkit ja Jämpsän portti! Hoh hoh hoijaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menisit sinäkin töihin, olisi elämässäsi muutakin kuin pelkät munkit ja Jämpsän portti! Hoh hoh hoijaa!

Kylä kyylärillä meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylä kyylärillä meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅

Kaikki takuueläkeläiset jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet pitäisi laittaa torille häpeäpaaluun sidottuna ja antaa raipan iskuja toripäivänä. Varoittavana esimerkkinä nuorille luusereille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki takuueläkeläiset jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet pitäisi laittaa torille häpeäpaaluun sidottuna ja antaa raipan iskuja toripäivänä. Varoittavana esimerkkinä nuorille luusereille.

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi yhteiskunnan elätti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen kaksi takuueläkeläistä. Toinen teki pitkän uran pientilan emäntänä ja lasten äitinä. Eläkettä ei kertynyt.
        Toinen teki pitkän uran yrittäjänä; maksoi säntillisesti muut maksut paitsi oman eläkevakuutuksensa- oli perhettä elätettävänä . Eläkettä ei kertynyt.
        Eipä heidän hävetä kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen kaksi takuueläkeläistä. Toinen teki pitkän uran pientilan emäntänä ja lasten äitinä. Eläkettä ei kertynyt.
        Toinen teki pitkän uran yrittäjänä; maksoi säntillisesti muut maksut paitsi oman eläkevakuutuksensa- oli perhettä elätettävänä . Eläkettä ei kertynyt.
        Eipä heidän hävetä kuulu.

Viestissä luki, että ne jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet. En tarkoittanut matalapalkka aloja. Se on tosiaankin väärin, että ikänsä töitä tehnyt saa saman kuin töitä ikänsä väistellyt. Kuitenkin jokaisella yli 60 vuotiaalla on ollut aikanaan mahdollisuus tehdä töitä. T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olis helvetin hyvä 40v elättäny näitä matoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olis helvetin hyvä 40v elättäny näitä matoja.

Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa

• Anonyymi

Vastenmielisiä ovat

• Anonyymi

Varsinkin sinä reppana

• Anonyymi

Kuka sitä töihin lähtee, kun saman saa kotia tekemäti mitään. Minä olen niin kahjo, jotta joka aamu ajan viellä 30km.

• Anonyymi

Sinäkin sohvaperuna looseri joutaisit mennä sontaa luomaan pelloille

• Anonyymi

Oletko suuri yrittäjä

• Anonyymi

Hyysätäänhän me omistavaakin luokkaa. Ei ne töitä tee.

• Anonyymi

On mukavampi käydä lauantaina torilla kun tapaa siellä myös köyhiä ihmisiä. Paperitehtaan vuorot ei vaan aina osu kohdalle. Jos kaikki tienaisi yhtä paljon niin tylsää olisi.

• Anonyymi

Ennen tapan vaikka mahdollisen työnantajan kun menen töihin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22