Eikö nämä kaikki elämäntapa spurgut ja maahantunkeutujat voisi laittaa tienvarsia siivoamaan? Miksi töissä käyvät joutuvat maksamaan näiden hyysäyksen?
Yhteiskunnanelätit töihin!
20
553
Vastaukset
- Anonyymi
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
- Anonyymi
Työväen luokka voi paremmin jos työttömät velvoitetaan työharjoitteluun - tällöin työtön tuottaa rahaa yhteiseen kassaan
- Anonyymi
Jämsäs on paljon porukkaa mitkä ei ole päivää töitä tehny. perkele ku pääsis rahan jakas, ni loppus se ilmane raha. perkele aamulla taas tekeen venkuloille ilmasta oloa.
- Anonyymi
Tämä munkinhokija on epäilemättä yksi niistä tolloista, jonka elatuksen yhteiskunta ja työssä käyvät maksavat. Ei tee mitään muuta kuin mussuttaa niitä munkkejaan joka osiossa!
- Anonyymi
Niinhän sinä onneton teet mussun mussun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä onneton teet mussun mussun
Minulla alkaa kohta työpäivä, sinä voisit puolestasi miettiä sitä, miksi munkki-hokemasi taas poistettiin =SINUN MUNKIN-HOKEMISIIN OLLAAN KYLLÄSTYTTY!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla alkaa kohta työpäivä, sinä voisit puolestasi miettiä sitä, miksi munkki-hokemasi taas poistettiin =SINUN MUNKIN-HOKEMISIIN OLLAAN KYLLÄSTYTTY!
Tämä munkin purija se vaan vastailee itselleen hohoijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä munkin purija se vaan vastailee itselleen hohoijaa
Menisit sinäkin töihin, olisi elämässäsi muutakin kuin pelkät munkit ja Jämpsän portti! Hoh hoh hoijaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit sinäkin töihin, olisi elämässäsi muutakin kuin pelkät munkit ja Jämpsän portti! Hoh hoh hoijaa!
Kylä kyylärillä meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylä kyylärillä meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅
Kaikki takuueläkeläiset jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet pitäisi laittaa torille häpeäpaaluun sidottuna ja antaa raipan iskuja toripäivänä. Varoittavana esimerkkinä nuorille luusereille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki takuueläkeläiset jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet pitäisi laittaa torille häpeäpaaluun sidottuna ja antaa raipan iskuja toripäivänä. Varoittavana esimerkkinä nuorille luusereille.
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi yhteiskunnan elätti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen kaksi takuueläkeläistä. Toinen teki pitkän uran pientilan emäntänä ja lasten äitinä. Eläkettä ei kertynyt.
Toinen teki pitkän uran yrittäjänä; maksoi säntillisesti muut maksut paitsi oman eläkevakuutuksensa- oli perhettä elätettävänä . Eläkettä ei kertynyt.
Eipä heidän hävetä kuulu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen kaksi takuueläkeläistä. Toinen teki pitkän uran pientilan emäntänä ja lasten äitinä. Eläkettä ei kertynyt.
Toinen teki pitkän uran yrittäjänä; maksoi säntillisesti muut maksut paitsi oman eläkevakuutuksensa- oli perhettä elätettävänä . Eläkettä ei kertynyt.
Eipä heidän hävetä kuulu.Viestissä luki, että ne jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet. En tarkoittanut matalapalkka aloja. Se on tosiaankin väärin, että ikänsä töitä tehnyt saa saman kuin töitä ikänsä väistellyt. Kuitenkin jokaisella yli 60 vuotiaalla on ollut aikanaan mahdollisuus tehdä töitä. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olis helvetin hyvä 40v elättäny näitä matoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olis helvetin hyvä 40v elättäny näitä matoja.
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
- Anonyymi
Vastenmielisiä ovat
- Anonyymi
Varsinkin sinä reppana
- Anonyymi
Kuka sitä töihin lähtee, kun saman saa kotia tekemäti mitään. Minä olen niin kahjo, jotta joka aamu ajan viellä 30km.
- Anonyymi
Sinäkin sohvaperuna looseri joutaisit mennä sontaa luomaan pelloille
- Anonyymi
Oletko suuri yrittäjä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161