Yhteiskunnanelätit töihin!

Anonyymi-ap

Eikö nämä kaikki elämäntapa spurgut ja maahantunkeutujat voisi laittaa tienvarsia siivoamaan? Miksi töissä käyvät joutuvat maksamaan näiden hyysäyksen?

20

553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa

• Anonyymi

Työväen luokka voi paremmin jos työttömät velvoitetaan työharjoitteluun - tällöin työtön tuottaa rahaa yhteiseen kassaan

• Anonyymi

Jämsäs on paljon porukkaa mitkä ei ole päivää töitä tehny. perkele ku pääsis rahan jakas, ni loppus se ilmane raha. perkele aamulla taas tekeen venkuloille ilmasta oloa.

• Anonyymi

Tämä munkinhokija on epäilemättä yksi niistä tolloista, jonka elatuksen yhteiskunta ja työssä käyvät maksavat. Ei tee mitään muuta kuin mussuttaa niitä munkkejaan joka osiossa!

• Anonyymi

Niinhän sinä onneton teet mussun mussun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä onneton teet mussun mussun

Minulla alkaa kohta työpäivä, sinä voisit puolestasi miettiä sitä, miksi munkki-hokemasi taas poistettiin =SINUN MUNKIN-HOKEMISIIN OLLAAN KYLLÄSTYTTY!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla alkaa kohta työpäivä, sinä voisit puolestasi miettiä sitä, miksi munkki-hokemasi taas poistettiin =SINUN MUNKIN-HOKEMISIIN OLLAAN KYLLÄSTYTTY!

Tämä munkin purija se vaan vastailee itselleen hohoijaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä munkin purija se vaan vastailee itselleen hohoijaa

Menisit sinäkin töihin, olisi elämässäsi muutakin kuin pelkät munkit ja Jämpsän portti! Hoh hoh hoijaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menisit sinäkin töihin, olisi elämässäsi muutakin kuin pelkät munkit ja Jämpsän portti! Hoh hoh hoijaa!

Kylä kyylärillä meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylä kyylärillä meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅

Kaikki takuueläkeläiset jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet pitäisi laittaa torille häpeäpaaluun sidottuna ja antaa raipan iskuja toripäivänä. Varoittavana esimerkkinä nuorille luusereille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki takuueläkeläiset jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet pitäisi laittaa torille häpeäpaaluun sidottuna ja antaa raipan iskuja toripäivänä. Varoittavana esimerkkinä nuorille luusereille.

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi yhteiskunnan elätti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen kaksi takuueläkeläistä. Toinen teki pitkän uran pientilan emäntänä ja lasten äitinä. Eläkettä ei kertynyt.
        Toinen teki pitkän uran yrittäjänä; maksoi säntillisesti muut maksut paitsi oman eläkevakuutuksensa- oli perhettä elätettävänä . Eläkettä ei kertynyt.
        Eipä heidän hävetä kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen kaksi takuueläkeläistä. Toinen teki pitkän uran pientilan emäntänä ja lasten äitinä. Eläkettä ei kertynyt.
        Toinen teki pitkän uran yrittäjänä; maksoi säntillisesti muut maksut paitsi oman eläkevakuutuksensa- oli perhettä elätettävänä . Eläkettä ei kertynyt.
        Eipä heidän hävetä kuulu.

Viestissä luki, että ne jotka eivät ole koskaan töihin sekaantuneet. En tarkoittanut matalapalkka aloja. Se on tosiaankin väärin, että ikänsä töitä tehnyt saa saman kuin töitä ikänsä väistellyt. Kuitenkin jokaisella yli 60 vuotiaalla on ollut aikanaan mahdollisuus tehdä töitä. T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olis helvetin hyvä 40v elättäny näitä matoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olis helvetin hyvä 40v elättäny näitä matoja.

Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa

• Anonyymi

Vastenmielisiä ovat

• Anonyymi

Varsinkin sinä reppana

• Anonyymi

Kuka sitä töihin lähtee, kun saman saa kotia tekemäti mitään. Minä olen niin kahjo, jotta joka aamu ajan viellä 30km.

• Anonyymi

Sinäkin sohvaperuna looseri joutaisit mennä sontaa luomaan pelloille

• Anonyymi

Oletko suuri yrittäjä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6191
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4386
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2861
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2808
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      35
      1427
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1427
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1251
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe