Ruokakriisi on jo realisoitunut.
Kurkuista ja tomaateista pulaa
22
225
Vastaukset
- Anonyymi
Naudan jauheliha loppui aikaisemmin.
- Anonyymi
Missä? Itse en kyllä ole huomannut.
- Anonyymi
Missä pulaa tomaateista?
- Anonyymi
Kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassa.
Lyökö tyhjää?
- Anonyymi
KEPUN puoluetoimiston propagandaosastolla!
- Anonyymi
kurkkujen kysyntä on kasvanut neljä prosenttia ja tomaattien kuusi prosenttia viime vuodesta.
Myös Keskosta kerrotaan, että kurkusta ja myös tomaatista on tällä hetkellä saatavuushaasteita.- Anonyymi
Hyvin oli ulkomaista tomaattia taas kerran. Ja halvempaakin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin oli ulkomaista tomaattia taas kerran. Ja halvempaakin. :)
Lyökö tyhjää....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyökö tyhjää....?
Sulla ainakin näyttää kasetti jääneen jumiin.
- Anonyymi
Kotimainen tomaatti 1,90 ja kurkku 1,75 per kg. Ei ostorajoituksia.
- Anonyymi
Suomessa on nälänhätä jo ovella....
- Anonyymi
Ruoka loppumassa
- Anonyymi
Kotimaiset tomaatit ja kurkut on ekoteko!
- Anonyymi
Kannattais jo alkaa olla huolissaan siitä jokavuotisesta joulukinkkujen loppumisesta ennen joulua….
- Anonyymi
Joulukinkun loppumisesta alkaa KEPUN pelottelukirjoittelu ensimmäisenä Itsenäisyyspäivän jälkeisenä arkipäivänä.
Näin on aina ollut.
- Anonyymi
Marketti tomaattien laatu sillä tasolla että ostamatta jää joka tapauksessa
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Jos tomaateita haluaa ni pitää mennä aikasin kauppaan. Illalla ne on jo lopussa.
- Anonyymi
Kinkut on vähissä jo nyt. Jouluun ei ole enää montaa kuukautta.
- Anonyymi
Olihan jauhelihassa myös säännöstelyä jo. Saaraan taas kupongit joita voi sitten dilkata mustassa pörssissä.
- Anonyymi
Kinkut ei lopu jos lisätään maataloustukia. Helppo yhtälö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502585
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.151971En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1861804Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591679Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1211415Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?831275- 1021170
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.921109Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.331082En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.951041