Seurakunta lestadiolaiskomennukseen.

Anonyymi-ap

Kumpikin ehdokkaista ovat lestadiolaisia. Olisi kannattanut kysyä johdetaanko seurakuntaa seurakuntaa Suomen rauhanyhdistyksen toimistolta.

21

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi minusta, että seurakunnassa ollaan vaikka vähän vanhanaikaisia. Perinteistä kiinni pitäviä.

Ei nuo uudenaikaiset hömpötyksetkään kovin hyviä ole.

Varsinkin nuorissa papeissa on sellaisia, jotka eivät edes ole uskossa. Etelä-Suomesta löytyy!

• Anonyymi

Tärkein asia minusta on, että toista ihmistä kunnioitetaan.

Raamattu on niin paksu kirja, että en minä sitä jaksa lukea. Siellä on ihan järjettömiäkin kirjoituksia. Pitää muistaa, että ihmiset sen on kirjoittaneet. Liekö kaikki olleet ihan täyspäisiäkään, kun suoraan sanotaan.

Kymmenen käskyä jaksan lukea ja nuo pienet rukoukset. Ne riittää meikäläiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkein asia minusta on, että toista ihmistä kunnioitetaan.

Raamattu on niin paksu kirja, että en minä sitä jaksa lukea. Siellä on ihan järjettömiäkin kirjoituksia. Pitää muistaa, että ihmiset sen on kirjoittaneet. Liekö kaikki olleet ihan täyspäisiäkään, kun suoraan sanotaan.

Kymmenen käskyä jaksan lukea ja nuo pienet rukoukset. Ne riittää meikäläiselle.

Miten lienee sen kunnioituksen laita. Ehdokkaat totesivat herätysliikkeissä olevan painotuseroja. Ja todella on. Vanhoillislestyadiolaiset joihin valittavakin kirkkoherra kuuluu sanotaan vain heikäläisten oleva oikeita uskovaisia ja muiden joutuvan helvettiin. Joten on siinä hieman niitä painotuseroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lienee sen kunnioituksen laita. Ehdokkaat totesivat herätysliikkeissä olevan painotuseroja. Ja todella on. Vanhoillislestyadiolaiset joihin valittavakin kirkkoherra kuuluu sanotaan vain heikäläisten oleva oikeita uskovaisia ja muiden joutuvan helvettiin. Joten on siinä hieman niitä painotuseroja.

En ole lestadiolainen, mutta tunnen heitä. Tavallisia ihmisiä ovat. Siistejä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Kivoja puhekavereita.

On saattanut joskus muinoin olla vähän erilaista, mutta ei enää nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole lestadiolainen, mutta tunnen heitä. Tavallisia ihmisiä ovat. Siistejä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Kivoja puhekavereita.

On saattanut joskus muinoin olla vähän erilaista, mutta ei enää nykyään.

Lestatiolaiset sanovat ettei mikään ole muuttunut. Sama vanha aatami.

• Anonyymi

TARUA VAI TOTTA, VAI ONKO VALE?

• Anonyymi

Raamatullinen häpeä!

• Anonyymi

Valeita ei pidä uskoa.

• Anonyymi

PIRUNTORJUNTATYKKI, SEURAKUNNAN PUOLUSTUSVOIMAT KIRKONTORNI

• Anonyymi

Joko lie valittu? Vaikka ketäpä todellisuudessa kiinnostaa kun valinnanvaraa ei ole.

• Anonyymi

Heikki Nissinen on valittu kirkkoherraksi Sotkamoon.

Tuttu pappi on, oli ennenkin Sotkamossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heikki Nissinen on valittu kirkkoherraksi Sotkamoon.

Tuttu pappi on, oli ennenkin Sotkamossa.

Näillä sanoilla häntä tervehdin. Häntä ja kaikkia, jotka tämän näkevät:

”Muista, että olen sanonut sinulle: ’Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.’”

Joos. 1:9

• Anonyymi

Kerran haisi kirkossa pieru, kun kävin.

• Anonyymi

Oisko ollut pastorin konjakkipieruja, tiedä häntä.

• Anonyymi

No just. Laita pyykkipoika nokkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just. Laita pyykkipoika nokkaan.

Hän ei ole varmaan käynyt vielä rippikoulua.

Luulee, että ehtollisella tarjotaan konjakkia.

• Anonyymi

irkkovaltuustossa joku oli katsonut Nissisen eduksi toimiminen Utajärven pienen osuuskassan hallintoneuvostossa? Mitähän lisää se tuo kirkkoherran tehtävään? Täysin turha ja merkityksetön kahvikerho nimeltään hallintoneuvosto.

• Anonyymi

En tiedä muuta kuin sen, että Nissinen on tervetullut Sotkamoon kirkkoherraksi.

Tärkein asia on usko. Uskollisuus Jumalan sanalle, avulle ja siunaukselle.

Mitäpä tässä pieni heikko ihminen muuta tarvitsee. Minä olen pieni ja heikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totisesti AAMEN ! se oikein ja tärkein meille kaikille .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on tulevan kirkkoherran uskon tulkinta? Edustaako "vain me" ajattelua. Kunka muut seurakunnan työntekijät ja seurakuntalaiset voisivat olla tasaveroisia kristittyjä jos kirkkoherran sisimmässään ajattelee noin. No onhan Sotkamossa lesta kanttorikin.

• Anonyymi

Oli tarkoitus liittyä takaisin kirkkoon , mutta lestapappi sotki suunnitelmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      164
      3004
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      33
      2824
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1846
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      26
      1821
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      188
      1723
    6. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      206
      1536
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      325
      1493
    8. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      101
      1451
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      17
      1269
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      71
      1235
    Aihe