Kumpikin ehdokkaista ovat lestadiolaisia. Olisi kannattanut kysyä johdetaanko seurakuntaa seurakuntaa Suomen rauhanyhdistyksen toimistolta.
Seurakunta lestadiolaiskomennukseen.
21
487
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi minusta, että seurakunnassa ollaan vaikka vähän vanhanaikaisia. Perinteistä kiinni pitäviä.
Ei nuo uudenaikaiset hömpötyksetkään kovin hyviä ole.
Varsinkin nuorissa papeissa on sellaisia, jotka eivät edes ole uskossa. Etelä-Suomesta löytyy!- Anonyymi
Tärkein asia minusta on, että toista ihmistä kunnioitetaan.
Raamattu on niin paksu kirja, että en minä sitä jaksa lukea. Siellä on ihan järjettömiäkin kirjoituksia. Pitää muistaa, että ihmiset sen on kirjoittaneet. Liekö kaikki olleet ihan täyspäisiäkään, kun suoraan sanotaan.
Kymmenen käskyä jaksan lukea ja nuo pienet rukoukset. Ne riittää meikäläiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkein asia minusta on, että toista ihmistä kunnioitetaan.
Raamattu on niin paksu kirja, että en minä sitä jaksa lukea. Siellä on ihan järjettömiäkin kirjoituksia. Pitää muistaa, että ihmiset sen on kirjoittaneet. Liekö kaikki olleet ihan täyspäisiäkään, kun suoraan sanotaan.
Kymmenen käskyä jaksan lukea ja nuo pienet rukoukset. Ne riittää meikäläiselle.Miten lienee sen kunnioituksen laita. Ehdokkaat totesivat herätysliikkeissä olevan painotuseroja. Ja todella on. Vanhoillislestyadiolaiset joihin valittavakin kirkkoherra kuuluu sanotaan vain heikäläisten oleva oikeita uskovaisia ja muiden joutuvan helvettiin. Joten on siinä hieman niitä painotuseroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lienee sen kunnioituksen laita. Ehdokkaat totesivat herätysliikkeissä olevan painotuseroja. Ja todella on. Vanhoillislestyadiolaiset joihin valittavakin kirkkoherra kuuluu sanotaan vain heikäläisten oleva oikeita uskovaisia ja muiden joutuvan helvettiin. Joten on siinä hieman niitä painotuseroja.
En ole lestadiolainen, mutta tunnen heitä. Tavallisia ihmisiä ovat. Siistejä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Kivoja puhekavereita.
On saattanut joskus muinoin olla vähän erilaista, mutta ei enää nykyään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lestadiolainen, mutta tunnen heitä. Tavallisia ihmisiä ovat. Siistejä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Kivoja puhekavereita.
On saattanut joskus muinoin olla vähän erilaista, mutta ei enää nykyään.Lestatiolaiset sanovat ettei mikään ole muuttunut. Sama vanha aatami.
- Anonyymi
TARUA VAI TOTTA, VAI ONKO VALE?
- Anonyymi
Raamatullinen häpeä!
- Anonyymi
Valeita ei pidä uskoa.
- Anonyymi
PIRUNTORJUNTATYKKI, SEURAKUNNAN PUOLUSTUSVOIMAT KIRKONTORNI
- Anonyymi
Joko lie valittu? Vaikka ketäpä todellisuudessa kiinnostaa kun valinnanvaraa ei ole.
- Anonyymi
Heikki Nissinen on valittu kirkkoherraksi Sotkamoon.
Tuttu pappi on, oli ennenkin Sotkamossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikki Nissinen on valittu kirkkoherraksi Sotkamoon.
Tuttu pappi on, oli ennenkin Sotkamossa.Näillä sanoilla häntä tervehdin. Häntä ja kaikkia, jotka tämän näkevät:
”Muista, että olen sanonut sinulle: ’Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.’”
Joos. 1:9
- Anonyymi
Kerran haisi kirkossa pieru, kun kävin.
- Anonyymi
Oisko ollut pastorin konjakkipieruja, tiedä häntä.
- Anonyymi
No just. Laita pyykkipoika nokkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just. Laita pyykkipoika nokkaan.
Hän ei ole varmaan käynyt vielä rippikoulua.
Luulee, että ehtollisella tarjotaan konjakkia.
- Anonyymi
irkkovaltuustossa joku oli katsonut Nissisen eduksi toimiminen Utajärven pienen osuuskassan hallintoneuvostossa? Mitähän lisää se tuo kirkkoherran tehtävään? Täysin turha ja merkityksetön kahvikerho nimeltään hallintoneuvosto.
- Anonyymi
En tiedä muuta kuin sen, että Nissinen on tervetullut Sotkamoon kirkkoherraksi.
Tärkein asia on usko. Uskollisuus Jumalan sanalle, avulle ja siunaukselle.
Mitäpä tässä pieni heikko ihminen muuta tarvitsee. Minä olen pieni ja heikko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä tässä pieni heikko ihminen muuta tarvitsee. Minä olen pieni ja heikko.Totisesti AAMEN ! se oikein ja tärkein meille kaikille .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä tässä pieni heikko ihminen muuta tarvitsee. Minä olen pieni ja heikko.Millainen on tulevan kirkkoherran uskon tulkinta? Edustaako "vain me" ajattelua. Kunka muut seurakunnan työntekijät ja seurakuntalaiset voisivat olla tasaveroisia kristittyjä jos kirkkoherran sisimmässään ajattelee noin. No onhan Sotkamossa lesta kanttorikin.
- Anonyymi
Oli tarkoitus liittyä takaisin kirkkoon , mutta lestapappi sotki suunnitelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070