Seurakunta lestadiolaiskomennukseen.

Anonyymi-ap

Kumpikin ehdokkaista ovat lestadiolaisia. Olisi kannattanut kysyä johdetaanko seurakuntaa seurakuntaa Suomen rauhanyhdistyksen toimistolta.

21

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi minusta, että seurakunnassa ollaan vaikka vähän vanhanaikaisia. Perinteistä kiinni pitäviä.

Ei nuo uudenaikaiset hömpötyksetkään kovin hyviä ole.

Varsinkin nuorissa papeissa on sellaisia, jotka eivät edes ole uskossa. Etelä-Suomesta löytyy!

• Anonyymi

Tärkein asia minusta on, että toista ihmistä kunnioitetaan.

Raamattu on niin paksu kirja, että en minä sitä jaksa lukea. Siellä on ihan järjettömiäkin kirjoituksia. Pitää muistaa, että ihmiset sen on kirjoittaneet. Liekö kaikki olleet ihan täyspäisiäkään, kun suoraan sanotaan.

Kymmenen käskyä jaksan lukea ja nuo pienet rukoukset. Ne riittää meikäläiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkein asia minusta on, että toista ihmistä kunnioitetaan.

Raamattu on niin paksu kirja, että en minä sitä jaksa lukea. Siellä on ihan järjettömiäkin kirjoituksia. Pitää muistaa, että ihmiset sen on kirjoittaneet. Liekö kaikki olleet ihan täyspäisiäkään, kun suoraan sanotaan.

Kymmenen käskyä jaksan lukea ja nuo pienet rukoukset. Ne riittää meikäläiselle.

Miten lienee sen kunnioituksen laita. Ehdokkaat totesivat herätysliikkeissä olevan painotuseroja. Ja todella on. Vanhoillislestyadiolaiset joihin valittavakin kirkkoherra kuuluu sanotaan vain heikäläisten oleva oikeita uskovaisia ja muiden joutuvan helvettiin. Joten on siinä hieman niitä painotuseroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lienee sen kunnioituksen laita. Ehdokkaat totesivat herätysliikkeissä olevan painotuseroja. Ja todella on. Vanhoillislestyadiolaiset joihin valittavakin kirkkoherra kuuluu sanotaan vain heikäläisten oleva oikeita uskovaisia ja muiden joutuvan helvettiin. Joten on siinä hieman niitä painotuseroja.

En ole lestadiolainen, mutta tunnen heitä. Tavallisia ihmisiä ovat. Siistejä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Kivoja puhekavereita.

On saattanut joskus muinoin olla vähän erilaista, mutta ei enää nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole lestadiolainen, mutta tunnen heitä. Tavallisia ihmisiä ovat. Siistejä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Kivoja puhekavereita.

On saattanut joskus muinoin olla vähän erilaista, mutta ei enää nykyään.

Lestatiolaiset sanovat ettei mikään ole muuttunut. Sama vanha aatami.

• Anonyymi

TARUA VAI TOTTA, VAI ONKO VALE?

• Anonyymi

Raamatullinen häpeä!

• Anonyymi

Valeita ei pidä uskoa.

• Anonyymi

PIRUNTORJUNTATYKKI, SEURAKUNNAN PUOLUSTUSVOIMAT KIRKONTORNI

• Anonyymi

Joko lie valittu? Vaikka ketäpä todellisuudessa kiinnostaa kun valinnanvaraa ei ole.

• Anonyymi

Heikki Nissinen on valittu kirkkoherraksi Sotkamoon.

Tuttu pappi on, oli ennenkin Sotkamossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heikki Nissinen on valittu kirkkoherraksi Sotkamoon.

Tuttu pappi on, oli ennenkin Sotkamossa.

Näillä sanoilla häntä tervehdin. Häntä ja kaikkia, jotka tämän näkevät:

”Muista, että olen sanonut sinulle: ’Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.’”

Joos. 1:9

• Anonyymi

Kerran haisi kirkossa pieru, kun kävin.

• Anonyymi

Oisko ollut pastorin konjakkipieruja, tiedä häntä.

• Anonyymi

No just. Laita pyykkipoika nokkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just. Laita pyykkipoika nokkaan.

Hän ei ole varmaan käynyt vielä rippikoulua.

Luulee, että ehtollisella tarjotaan konjakkia.

• Anonyymi

irkkovaltuustossa joku oli katsonut Nissisen eduksi toimiminen Utajärven pienen osuuskassan hallintoneuvostossa? Mitähän lisää se tuo kirkkoherran tehtävään? Täysin turha ja merkityksetön kahvikerho nimeltään hallintoneuvosto.

• Anonyymi

En tiedä muuta kuin sen, että Nissinen on tervetullut Sotkamoon kirkkoherraksi.

Tärkein asia on usko. Uskollisuus Jumalan sanalle, avulle ja siunaukselle.

Mitäpä tässä pieni heikko ihminen muuta tarvitsee. Minä olen pieni ja heikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totisesti AAMEN ! se oikein ja tärkein meille kaikille .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on tulevan kirkkoherran uskon tulkinta? Edustaako "vain me" ajattelua. Kunka muut seurakunnan työntekijät ja seurakuntalaiset voisivat olla tasaveroisia kristittyjä jos kirkkoherran sisimmässään ajattelee noin. No onhan Sotkamossa lesta kanttorikin.

• Anonyymi

Oli tarkoitus liittyä takaisin kirkkoon , mutta lestapappi sotki suunnitelmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe