Kaikki ne lukuisat nimimerkit, sinä olet siellä jossakin niiden takana. Kerran-kaksi olen saanut kanssasi jutella, kenties jopa aidosti. Silti ilmestyt usein paikalle jollakin keksityllä nimimerkillä. Seuraat juttujani, nälvit ja naljailet. Silti seuraat aina minua. Miksi et vain voi luottaa minuun ja puhua oikeasti ja aidosti mun kanssa ?
Olin ja olen edelleen kiinnostunut, sillä olet jäänyt mysteeriksi.
Surullista. Et saa koskaan tietää olisiko tästä tullut jotain jos et lakkaa piilottelemasta ja pelaamasta pelejä.
Jos luotat minuun, en varmasti petä sinua.
Haluaisin tietää kuka olet oikeasti
7
384
Vastaukset
- Anonyymi
hauskaa, oletko tosissasi sätistä etsimässä elämääsi ?
- Anonyymi
Tämä jonka oikeaa olemusta pohdiskellaan, tuo mieleen erään entisen muukalaislegioonalaisen, joka nyttemmin käy päättymätöntä sotaansa chatissa.
- Anonyymi
Mitäpä jos vain lopettaisitte tuon kuviteltujen ja olemattomien ihanuuksien perään haikailun chatissa.
Jos Matilla vaikka onkin sonnin siementuotanto ja Maijalla on synnyttäjän lantio, niin ei niiden varaan kannata minkäänsorttista tulevaisuutta rakentaa.
Sanapeliä se vain, korttihuijareita ne on jotka siinä puuhassa pärjäävät.
Nimimerkintä:
Kodinrikkominen on syntiä- Anonyymi
Silti ihminen toivoo, luottaa ja uskoo ihanuuksiinsa: omaan järkeensä.
Vähän sama kuin "se luki lehdessä, se on totta!" BBC,kin siitä uutisoi:) totta se on!
Nykyään se totuudenkehto on some.
- Anonyymi
Kuka minä olen?
Minä olen vanha kehno, vihtahousu, sielunvihollinen, pitkäkielinen valehtelelija.
Kyllä sinä minut tunnet. Chatissa olen kuin kotonani.- Anonyymi
Hyvä juttu,
tosikot ilman lipevää kieltä joutaa
Sättisaunan taa tekee vihtoi 🌿🌱🌿
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2563225Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201789Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231463Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381322- 811284
- 1041268
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371008
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977