Kaikki ne lukuisat nimimerkit, sinä olet siellä jossakin niiden takana. Kerran-kaksi olen saanut kanssasi jutella, kenties jopa aidosti. Silti ilmestyt usein paikalle jollakin keksityllä nimimerkillä. Seuraat juttujani, nälvit ja naljailet. Silti seuraat aina minua. Miksi et vain voi luottaa minuun ja puhua oikeasti ja aidosti mun kanssa ?
Olin ja olen edelleen kiinnostunut, sillä olet jäänyt mysteeriksi.
Surullista. Et saa koskaan tietää olisiko tästä tullut jotain jos et lakkaa piilottelemasta ja pelaamasta pelejä.
Jos luotat minuun, en varmasti petä sinua.
Haluaisin tietää kuka olet oikeasti
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
hauskaa, oletko tosissasi sätistä etsimässä elämääsi ?
- Anonyymi
Tämä jonka oikeaa olemusta pohdiskellaan, tuo mieleen erään entisen muukalaislegioonalaisen, joka nyttemmin käy päättymätöntä sotaansa chatissa.
- Anonyymi
Mitäpä jos vain lopettaisitte tuon kuviteltujen ja olemattomien ihanuuksien perään haikailun chatissa.
Jos Matilla vaikka onkin sonnin siementuotanto ja Maijalla on synnyttäjän lantio, niin ei niiden varaan kannata minkäänsorttista tulevaisuutta rakentaa.
Sanapeliä se vain, korttihuijareita ne on jotka siinä puuhassa pärjäävät.
Nimimerkintä:
Kodinrikkominen on syntiä- AnonyymiUUSI
Silti ihminen toivoo, luottaa ja uskoo ihanuuksiinsa: omaan järkeensä.
Vähän sama kuin "se luki lehdessä, se on totta!" BBC,kin siitä uutisoi:) totta se on!
Nykyään se totuudenkehto on some.
- AnonyymiUUSI
Kuka minä olen?
Minä olen vanha kehno, vihtahousu, sielunvihollinen, pitkäkielinen valehtelelija.
Kyllä sinä minut tunnet. Chatissa olen kuin kotonani.- AnonyymiUUSI
Hyvä juttu,
tosikot ilman lipevää kieltä joutaa
Sättisaunan taa tekee vihtoi 🌿🌱🌿
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282673- 911034
- 58891
- 66865
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26837Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.64777Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75714Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708