Täytäntöönpanoja Täynnä ..... joskus Sota ja toinenkin Sota ennen WW3 (Ydinsota) olotilaa on se ainoa OIKEA ratkaisu saavuttaa rauha ja Rakkaus pysyväksi ja hedelmäiseksi kaikesta turhasta maanpäällisestä, kun ihmiselämän arvotkin ovat sekaisin, kuin KORTTIPAKKA .....
Monet tekevät virheen lukiessaan Raamatun opetuksen 2. Moos.20:13:ssa, "Älä tapa", ja soveltaessaan tätä käskyä sotaan. Tämä hepreankielinen sana tarkoittaa kirjaimellisesti "tahallista ja etukäteen suunniteltua toisen ihmisen surmaamista pahassa tarkoituksessa; murhaamista". Jumala käski usein israelilaisia lähtemään sotaan muita kansakuntia vastaan (1. Samuel 15:3; Joosua 4:13). Jumala sääti kuolemantuomion monista rikoksista (2. Moos. 21:12, 15; 22:19; 3. Moos. 20:11). Näin ollen Jumala ei vastusta tappamista kaikissa tilanteissa, ainoastaan murhaa. Sota ei ole koskaan hyvä asia, mutta joskus se on välttämätön. Maailmassa, joka on täynnä syntisiä ihmisiä (Room. 3:10-18), sotaa on joskus mahdotonta välttää. Joskus sota on ainoa keino estää syntisiä ihmisiä tuottamasta vielä enemmän harmia viattomille ihmisille.
Jumalan MUSTA RAAMATTU on .....
Anonyymi-ap
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070