Hotel Ambre, Mauritius

Jorma_a

Heipsan keikkaa,

onko kellään kokemuksia ko. hotlasta? Voiko joku verrata jhonki muuhun paikalliseen hotelliin? Netin kautta varattaessa on kohtuu hintainen. Toisaalta The Sands vaikutti mielenkiintoisemmalta, mutta läheiset rakennusyömaat kuulemma häiritsevät.

Kiitokset etukätten

Jorma_A

12

3584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkalle

      vieläpä ei ole kokemuksia, mutta lokakuun -05 jälkeen on... The Sandsista ja beau rivagesta, mutta kaipailet varmaan tietoa jo aikaisemmin...

      • Jorma_A

      • Suvi
        Jorma_A kirjoitti:

        Surffailin aikani kuluksi noita hotelliarvosteluja. Löysin yhden arvostelun, mikä kertoi että hotel Ambressa on ollut hiiri/rotta-ongelma toukokuussa 05, joten me ainakin vaihdoimme hotellia. Tuossa linkki arvosteluun http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g298342-d316733-Reviews-Ambre_Hotel-Belle_Mare.html

        Noista Sandsin rakennustyömaista. Niitä ei kuulemma enää ole. Me ollaan kans lähdössä syyskuussa. Ei siis hätää sen asian kanssa. Sinne vaan.


      • Jorma_a
        Suvi kirjoitti:

        Noista Sandsin rakennustyömaista. Niitä ei kuulemma enää ole. Me ollaan kans lähdössä syyskuussa. Ei siis hätää sen asian kanssa. Sinne vaan.

        Hei,

        Mistä varasitte hotellin ja mihin hintaa?


      • Suvi
        Jorma_a kirjoitti:

        Hei,

        Mistä varasitte hotellin ja mihin hintaa?

        Helin matkoilta varattiin. The Sands on kuulemma sellainen hotelli, jota ei suositella esim. lapsiperheille, eli rauhallista pitäis olla sillä saralla. Siellä käy paljon häämatkalaisia, joita mekin olemme. Olemme 15 päivää reissussa puolihoidolla. Maksaa hiukan yli 2000 euroa per henki. Kattelin Tjäreborgilta tänään matkojen hintoja. Saattoi olla hiukan halvempia siellä. Me menemme Pariisin kautta, Tjäreborg näemmä Lontoon.Lisäksi Tjäreborgin hinnat oli 12 päivää eli ei kahta kokonaista viikkoa perillä. Helin matkoilla on todella ystävällinen palvelu ja vastaavat mielellään kysymyksiin. Suosittelen. Sanoivat, että tuo länsi ja flic `n flacin alue on parasta jos rantoja ajattelee. Pohjoisessa Grand baien alueella ei kuulemma ole kunnon rantoja.
        Oletko jo Jorma_a päätynyt johonkin ratkaisuun? Pyydä tarjouksia. Meille tuli halvin juuri Helin matkoilta...


      • Jorma_A
        Suvi kirjoitti:

        Helin matkoilta varattiin. The Sands on kuulemma sellainen hotelli, jota ei suositella esim. lapsiperheille, eli rauhallista pitäis olla sillä saralla. Siellä käy paljon häämatkalaisia, joita mekin olemme. Olemme 15 päivää reissussa puolihoidolla. Maksaa hiukan yli 2000 euroa per henki. Kattelin Tjäreborgilta tänään matkojen hintoja. Saattoi olla hiukan halvempia siellä. Me menemme Pariisin kautta, Tjäreborg näemmä Lontoon.Lisäksi Tjäreborgin hinnat oli 12 päivää eli ei kahta kokonaista viikkoa perillä. Helin matkoilla on todella ystävällinen palvelu ja vastaavat mielellään kysymyksiin. Suosittelen. Sanoivat, että tuo länsi ja flic `n flacin alue on parasta jos rantoja ajattelee. Pohjoisessa Grand baien alueella ei kuulemma ole kunnon rantoja.
        Oletko jo Jorma_a päätynyt johonkin ratkaisuun? Pyydä tarjouksia. Meille tuli halvin juuri Helin matkoilta...

        Varasimme netin kautta hotellin ja lennot, hinnaksi tulin jotain 1300 Euroa lentokenttäkuljetuksineen 10 yötä. Koko reissu 3400 Euroa, lennot Lontoon kautta.


      • Reissaaja
        Jorma_A kirjoitti:

        Varasimme netin kautta hotellin ja lennot, hinnaksi tulin jotain 1300 Euroa lentokenttäkuljetuksineen 10 yötä. Koko reissu 3400 Euroa, lennot Lontoon kautta.

        Mitä kautta varasit hotellin? Oon yrittäny ettiä netistä( todella huonolla menestyksellä..)eri hotelli vaihtoehtoja. Ollaan lähös reissuun helmikuussa ja aateltii et tod. näk pääsee halvemmalla jos buukkaa ite hotellin/ hostellin ja lennot.


      • Jorma_a
        Reissaaja kirjoitti:

        Mitä kautta varasit hotellin? Oon yrittäny ettiä netistä( todella huonolla menestyksellä..)eri hotelli vaihtoehtoja. Ollaan lähös reissuun helmikuussa ja aateltii et tod. näk pääsee halvemmalla jos buukkaa ite hotellin/ hostellin ja lennot.

        Varasin hotellin www.heynes.com, se ei ollut halvin, mutta palvelu oli nopeaa ja asiallista. Halvin mitä löysin tais olla www.mauritius-seychelles.com, mutta sieltä en saanut oikein palvelua. Lennot ostin e-bookersin kautta. Tuo Heynes myy myös lentoja, mutta en kysynyt hintoja, kun olin jo varannut ne aikaisemmin. Voucherit tulivat eilen postissa eli viikko varauksen jälkeen.


      • matkalle
        Suvi kirjoitti:

        Noista Sandsin rakennustyömaista. Niitä ei kuulemma enää ole. Me ollaan kans lähdössä syyskuussa. Ei siis hätää sen asian kanssa. Sinne vaan.

        oletteko koko lomanne syyskuun puolella?


      • ....
        matkalle kirjoitti:

        oletteko koko lomanne syyskuun puolella?

        kertokaa vähän onko siellä minkäänlaista iltaelämää???


    • Tyks

      Hei,
      Jos olet tai joku perheenjäsenistänne on sisäilma-altistunut - EI missään nimessä kannata lähteä!! Suhteellinen kosteus 78 % ja osassa huoneista näkyvää vauriota.
      Maa on yliarvostettu, samaa ja vielä hienompia rantoja saa neljäsosalla Mauritiuksen matkan hinnasta.
      Palvelu ja ruoka oli hyvää.
      Luonto muoviroskia täynnä, tosin jos vain tepsuttaa hotellin alueella tätä ei huomaa..

    • Guyhh

      Me lähdetään helmikuussa kahdeksi viikoksi. Nimimerkki Tyks voi mennä vaikka Turkkiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe