Keskiverto ruutuaika 8-9h viikossa. Alkaa riittää. Nyt hankin hmd:n barbie simpukkapuhelimen. Kunhan vaan älylaitteesta pääsis hetkeksi pois.
Osaisko kukaan neuvoa millaisella liittymällä näppäinpuhelinta olisi paras lähteä hankkimaan? Tässä on tullut katteltua luureja, joissa karttapalvelua yms. eli netille olisi tarvetta. Jatkaako samalla dna:n rajattomalla?
Liittymä näppäinpuhelimeen
14
193
Vastaukset
- Anonyymi
Moi 15 euroa/kk.
- Anonyymi
piippupommi kirjoitti:
mitä toiki ny meinaa
Mietihän sitä. Olet silloin viisaampi
- Anonyymi
Pari puhelua ja tekstiviestiä per kuukausi, niin tuo on jo 19 €/kk. Ja jos dataa kuluu yli sen 8 Gt, niin hinta sen kun nousee...
https://www.google.com/search?q=moi+rento+4g+liittyma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari puhelua ja tekstiviestiä per kuukausi, niin tuo on jo 19 €/kk. Ja jos dataa kuluu yli sen 8 Gt, niin hinta sen kun nousee...
https://www.google.com/search?q=moi rento 4g liittymaNe hoituu ilmaiseksi Whatsappilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne hoituu ilmaiseksi Whatsappilla
Elämä nyt vain ei aina ole niin yksinkertaista kuin sitä monesti haluaisi kuvitella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä nyt vain ei aina ole niin yksinkertaista kuin sitä monesti haluaisi kuvitella...
Kyllä on nykypäivänä:)
- Anonyymi
Aloin käyttää prepaidia n 3kk sitten, älypuhelin, näin jatkan..
- Anonyymi
Saldoa oltava sitten reippaasti jos soitat esim. jonkun pankin asiakaspalveluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saldoa oltava sitten reippaasti jos soitat esim. jonkun pankin asiakaspalveluun.
Jos maksullinen numero niin vaikka olisi millanen liittymä niin siitä maksetaan lisä hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maksullinen numero niin vaikka olisi millanen liittymä niin siitä maksetaan lisä hintaa.
Jos saldoa ei ole reippaasti niin puhelu katkeaa kun saldo loppuu kun olet esim. jonottanut pankin asiakaspalveluun 10 min. Muissa liittymissä ei tätä ongelmaa.
- Anonyymi
Minulla on prepaid-liittymä. Ei siihen soita kuin työkkärin tantat. Pankilta tulee txt-viesteillä tunnuslukuhommat laskuja maksaessa. Nuo ei maksa mitään.
- Anonyymi
Niin sitä voisi luulla! Katso mahdollinen pankin "palvelupaketti" ja saatat yllättyä kun useimmilla pankeilla veloitetaan noista tekstareista suoraan tililtä sen "palvelupaketin" sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä voisi luulla! Katso mahdollinen pankin "palvelupaketti" ja saatat yllättyä kun useimmilla pankeilla veloitetaan noista tekstareista suoraan tililtä sen "palvelupaketin" sisällä.
Ei tekstiviestien vastaanottaminen maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201869- 861632