Nyt on Suomessa "jämy" ministeri huolehtimassa Suomen tulevaisuudesta. Jo on aikakin lopettaa holtiton rahanjako tässä maassa! Vuodesta toiseen tuetaan yksiä ja samoja yrityksiä ja sosiaalipummeja,kun taas normi yrittäjät ja työssä käyvät tekevät osansa valittamatta,ilman minkäänlaisia valtion jakamia avustuksia!
Valtionvarainministeri Suomessa 2025
10
227
Vastaukset
Kyllä siellä etuskunnassaki on ns. valtionelättejä parisen sattaa. Poes avustukset niiltäki ja työmiehen tuntipalakka jos ovat paekalla.
- Anonyymi
Kerrankin LumperiA puhuu asiaa ja ns. sopeutumiseläkkeet heti pois kaikilta entisiltä ministereiltä ja kansanedustajilta,olisi hyvä tietää kuka tästäkin on aikoinaan tehnyt aloitteen.
- Anonyymi
Kerran kirjoitat asiaa.
- Anonyymi
Taas tuota Persu jupinaa.
Minä duunarina en ainakaan ole tyytyväinen Persujen työehtojen heikennyksiin, he jopa haluavat lakkautaa ammattiliitot, vaikka viimeviikolla saatiin taas lukea, miten työnantaja rikkoivat palkan maksun ja työehtojen velvoitteita. Syöny on näköjään hyvin verorahoja Purrakin. Maha pönköttää.
- Anonyymi
Niinpä. Purra on mukana kasvissyöjä . Onkohan kaalipöhössä.
- Anonyymi
Purra vs Saarikko.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Purra on mukana kasvissyöjä . Onkohan kaalipöhössä.
Riistäjä-Riikka oo nähnykkään kasvia!
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
..ooppa , mokoma... vasta oli ...tai ei siis vasta vaan ei niin kauankaan sitten ... kukkapuskan kanssa onnittelijoita kun oli uusi ministerin virka ...
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Riikka esintyy jatkuvasti vihannesten kanssa, Tuppurainen, Mäkynen, Sofia Virta jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994