Rumpujen soittaja joka tappoi seksuaalivähemmistöön kuuluvan. Kuinka hän saa soittaa rumpuja yhtyeessä? Siis tappanut henkilön ja muina miehinä soittaa yhtyeessä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011412962.html
Muusikko joka tappoi seksuaalivähemmistöön kuuluvan
10
134
Vastaukset
- Anonyymi
Saiko rangaistuksen? Kärsikö sen?
Eli mitä enää valitat?- Anonyymi
Tappoi jonkun ja oli vankilassa 9 vuotta. Tämä toinen joka ehkä tapettiin koska oli seksuaalivähemmistöön kuuluva on kuollut ja on ikuisesti poissa ja toinen muina miehinä soittaa yhtyeessä, ilmeisesti ei edes kadu asiaa. Ei tuo ole oikeudenmukaista. Oletko itse tappanut jonkun kun noin puolustelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappoi jonkun ja oli vankilassa 9 vuotta. Tämä toinen joka ehkä tapettiin koska oli seksuaalivähemmistöön kuuluva on kuollut ja on ikuisesti poissa ja toinen muina miehinä soittaa yhtyeessä, ilmeisesti ei edes kadu asiaa. Ei tuo ole oikeudenmukaista. Oletko itse tappanut jonkun kun noin puolustelet.
Kärsi sentään rangaistuksen, heteromiehen kidutusmurhanneelle ämmälle maksettiin puoli miljoonaa tapporahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko todisteita tuon olleen motiivi? Kuulostaa hyvin.kaukaa haetulle. Miksei saisi olla rumpalina rangaistuksen suoritettuaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko todisteita tuon olleen motiivi? Kuulostaa hyvin.kaukaa haetulle. Miksei saisi olla rumpalina rangaistuksen suoritettuaan?
Jotkut homot on tapettu siksi koska olivat homoja. Ei ole kaukaa haettua. Tässä tapauksessa en tiedä ja kirjoitinkin että ehkä.
Miksi topi rönni joka on tuomittu raiskauksesta ei pelannut vaasan sportissa? Koska hän sai valituksia asiasta, ilmeisesti jotkut ei pitänyt siitä että joukkueessa pelaisi raiskauksesta tuomittu vaikka olisi "kärsinyt rangaistuksensa".
En itse haluaisi tukea yhtyettä vaikka käymällä konserteissa, ostamalla musiikkia ja kuuntelemalla jonka rumpujen soittaja on murhannut henkilön.
- Anonyymi
Eli jos on tappanut joskus jonkun, ei saa tehdä enää mitään. Ookkkeii...
- Anonyymi
Tyypillinen vasuri-vajakki. Ei edes ymmärrä yhteiskunnan toimintaa, mutta luulee silti jakelevansa omia tunnepuuskaisia ja naivistisis cancel tuomioitaan muille.
- Anonyymi
Jaaha vai niin. Sanoiko hän ennen tappoa homovastaisen sanan?
- Anonyymi
Sinusta ihan varmana, kun kuulet joka paikassa niitä ja vielä koko ajan.
- Anonyymi
Kaikkien muiden mielestä on hyväksyttävää että tämä henkilö soittaa yhtyeessä joka esiintyy suomalaisella musiikkifestivaalilla ja muut voisivat myös kuunnella ja tukea tällaista yhtyettä koska "rangaistus on suoritettu"? Onko tämä yleinen mielipide suomessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662179
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152166- 1091652
- 1321593
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 911156
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832