Alkoholistit ja paljon alkoholia juovat joutuvat juomaan suuria määriä alkoholia jotta päihtyisivät ja silti moni suuri alkoholisti, joka juo 2 litraakin vodkaa päivässä, ei tunne päihtyneensä ollenkaan.
Jos sekoittaa veden sekaan 2-3 ruokalusikallista etikkaa ja vettä 0,33 litran tölkin verran ja juo sen joka päivä 2-4 viikkoa ja tietenkin voi jatkaa pidempäänkin, niin elimistöstä puhdistuu kaikki alkoholin tuoma kuona pois siten että toleranssi poistuu ja riittää kun juo 0,5 litraa väkeviä, niin on sellaisessa kunnossa ettei pysty edes konttaamaan.
Nimimerkillä kokemusta on. Jo 2 viikkoa tätä riitti toteuttamaan tuon hyvin, mutta jatkoin itse 3 kuukautta ja en todellakaan ole enää tarvinnut kuin pienen määrän ja vauhti on tullut takaisin samalla tavalla kuin silloin kun aloin ensimmäisiä kertoja elämässäni juoda. Olen toistaiseksi juodessani ja aina ottanut toisinaan tuota etikka vettä, jotta saisin pidettyä toleranssin alhaisena ja olen havainnut että aina vain pienempi ja pienempi määrä riittää. Konttaus kunnon saa helposti vähäisellä ja tuntee todellakin olevansa päissään ja kunnolla. Ei ole enää sitä tunnetta että alkoholi ei mene mitenkään päähän vaikka kuinka paljon juo.
Rahaakin on säästynyt paljon kun ei ole tarvinnut ostaa niin isoja ja useita pulloja.
Aikoinaan itse join 10-vuotta joka päivä ja juurikin tuon 2 litraa väkeviä päivässä.
Silloin meni 60 € päivässä kurkusta alas. Nyt ei mene. Menee alle 20 € päivässä.
Etikka poistaa alkoholin toleranssin ja suurista määristä tulee siten takaisin pienet määrät!
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980