Koskahan valmistuu?
Purran lupaama yhteenveto maahanmuuton kustannuksista
9
178
Vastaukset
- Anonyymi
Hollantilaisten tutkimukseen nojaten mamut sortavat Suomea vähintään 6-8 miljardia euroa vuosi. Saattaa vielä olla laskelman tekijät lomilla tai sitten oli jälleen vain kaunis lupaus.
- Anonyymi
Juhannuksen alla vasta toimeksianto tehty, joten luultavasti työ aloitellaan vasta syksyn mittaan.
- Anonyymi
Taloustieteen emeritusprofessori Matti Virenin karkean arvion mukaan mamut kustantaa Suomelle 10,5 miljardia per vuosi,näin siis asiasta annettiin ilmi toukokuussa 2025 ja tämäkin peilaa faktansa hollannissa tehtyyn tutkimukseen,että silleen. Ei näy eikä kuulu Purran lupaamaa selvitystä,tyypillinen PERSU.
- Anonyymi
Tuolla on hyviä tutkimuksia.
https://www.suomenperusta.fi/julkaisut/ - Anonyymi
Istuva hallitushan on kirjannut näkemyksekseen että työperäistä maahanmuuttoa kaikkine lieveilmiöineen pitää lisätä jo tällä hallituskaudella,myös persut ovat tästä tietenkin tietoisia,joten turha odotella mitään mamuista johtuvia suomen kansan riistolaskelmia.
- Anonyymi
Muutamassa päivässä kiirehtien sai aikaan miljardin leikkauslistan,ei luulisi tässä näin kauan menevän,varsinkin koska olemassa myös jo tutkittua faktaa mihin nojata. Purra on kusettaja niinkuin tähänkin asti on ollut lupauksineen.
- Anonyymi
Siitä tulee jos edes valmistuu jonkinlainen räpellys,joka ei edes nojaa faktoihin tai asiantuntijalausuntoihin,vähän niinkuin vedetään hatusta,sellainen valtiovarainministeri meillä on. Luvataan yhtä tehdään toisin.
- Anonyymi
Aivan. Mamut on oikeasti suuri rikkaus Suomelle. Se on Unelmaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Mamut on oikeasti suuri rikkaus Suomelle. Se on Unelmaaa
Jee Satatuhatta uutta työpaikkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070