Fontsi oli 80 luvun lopulla tuttu näky kylillä. Liikkui pappatunturilla ja oli kova sormikoukun vetäjä. Tumma kaveri. Ei ole vuosikymmeniin enää näkynyt. Jos elossa niin noin 70 vuotias jo.
Mitä Fontsille nykyään kuuluu?
3
300
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa kiva kun vielä muistetaan. Ajelin mopedillani aikanaan Viillähteelle jossa tapasin surina sussun jonka kanssa sitten hurahdin pitkään suhteeseen. Nyt alkaa bensa olla jo lopussa.
- Anonyymi
Eli liekki alkaa hiipua. Niinhän meitille jokaiselle lopulta käy. Kukaan meistä ei matka-aikaansa täällä pysty itse tietämään. Fonti oli kova sormikoukunvetäjä taisi taiska ja kekekin hävitä hälle tai ainakin toinen noista.
Kuka muistaa vielä Taiskaa ja Kekeä. Keken kuolemasta tulee loppuvuonna 30 vuotta kuluneeksi. - Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Eli liekki alkaa hiipua. Niinhän meitille jokaiselle lopulta käy. Kukaan meistä ei matka-aikaansa täällä pysty itse tietämään. Fonti oli kova sormikoukunvetäjä taisi taiska ja kekekin hävitä hälle tai ainakin toinen noista.
Kuka muistaa vielä Taiskaa ja Kekeä. Keken kuolemasta tulee loppuvuonna 30 vuotta kuluneeksi.Täällä sanotaan jonkun Keken jo kuolleen. Näin siinä käy, kun on yleisiä nimiä. Sekavaa touhua, kun yrittää selvittää että kuka on kuka :)
Kaikesta päätellen joku on myös minun kanssani erehtynyt. Sen verran outoa sakkia käy mulle aina uhkailemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708