Haluaako joku kuunnella

Anonyymi-ap

Tässä linkki jossa nainen vedättää pankkihuijaria. Kertomansa mukaan meni niin pitkälle kuin uskalsi. Ihan nokkela mimmi, helppo se on vierestä hymyillä, itse en olisi uskaltanut.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011411087.html

12

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin toimittu paitsi että oikeesti pitää vaan laittaa puhelu poikki kun joku alkaa kyselee tollasia siirtoja. Mä en jaksa kuunnella huijareita.

• Anonyymi

Tuo on paras tapa. Puhelu vaan kylmästi poikki. Aina voi sitten mennä pankkisovelluksella itse turvallisella tavalla katsomaan, jos yhtään jäi mietityttämään. Silloin ei toimi tyhmästi minkään huijauspuhelun ohjeiden perusteella, eikä mene minkään huijauslinkkien kautta huijarin valesivulle.

• Anonyymi

Kyllä melkoisen tyhmä pitää ihmisen olla, jos noihin turvatilihuijauksiinkin haksahtaa. Ei voi kuin itseään syyttää, jos rahansa menettää. Ja moniko meistä odottaa puhelua jostain Belgiasta, miksi edes vastata.

• Anonyymi

Heidänkin jotkut tuolinsa, useinmiten ne työtuolit haisee perseelle.. Vaikka ei tuolia erikseen haistelisikaan, silti se haju purskahtaa esiin viimeistään silloin, kun siihen tuoliin joku istuu!

• Anonyymi

Noita huijarien vedätysvideoita on tuubissa, suomalaisten ja ulkomaisten tekemiä.

• Anonyymi

Tekee hyvää nähdä ku huijaria huijataan. Intiassa on aikalailla niitä, huomasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekee hyvää nähdä ku huijaria huijataan. Intiassa on aikalailla niitä, huomasin.

Isoja taloja täynnä puhelinhuijareita puhuen murtaen englantia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoja taloja täynnä puhelinhuijareita puhuen murtaen englantia.

Tuossa puhelussa puhuja kuulosti ihan suomalaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa puhelussa puhuja kuulosti ihan suomalaiselta.

Minä taas mielsin että kyseessä on hyvin suomea osaava virolaisnainen, ihan niinkuin olisi ollut sen tyyppinen aksentti. Enpä tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas mielsin että kyseessä on hyvin suomea osaava virolaisnainen, ihan niinkuin olisi ollut sen tyyppinen aksentti. Enpä tiedä.

Ehdottomasti stadin aksentti eikä mikään ulkomainen

• Anonyymi

En halua kuulla

• Anonyymi

Vähän tsöttöttävä pimunääni puhuu slangia ja yleisillä käsitteillä asia käsitellä ja muuta paljastavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2535
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1664
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      143
      1305
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      297
      1121
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      315
      1085
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      1032
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      22
      1030
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      946
    9. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      12
      845
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      843
    Aihe