Mitä tehdään näille Ö-luokan vepukoille jotka lusmuilivat itsensä pois armeijasta, sitten kun sota alkaa?
Isänmaan varsinaiset "sotasankarit'.
Noh kyllä venäläiset heille varmaan
temekemistä keksii ....
NatoNatoNato
19
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kun valtiovalta julistaa sotatilan niin lusmut lähtevät ihan samalla tavalla armeijan hommiin kuin muutkin tehtävät vain voivat olla toisenlaiset mutta mukana ovat varmasti.
- Anonyymi
Jakamaan räteii ja lumpuii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sitäkin mutta mukana ovat varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muonaa etulinjaan.
- Anonyymi
Miinojen ja räjähtämättömien ammusten raivaajiksi, ruumiiden kerääjiksi, kärkimieheksi partioon ottamaan osumat, ja tietysti hyökkäämään eturivissä niin säästyy oikeat sotilaat. Se on ainakin varmaa että menevät rintamalle eikä siinä kysellä vapautuksia. Viime kertauksessa kouluttaja sanoi että ei niitä vapautuksia tulla sodassa noudattamaan.
- Anonyymi
Vempula halla-jussi ei käynyt armeijaa, samoin keskisarja + tynkkynen..
- Anonyymi
Mestari on sellaisessa asemassa kansan arvostettuna eduskunnan puhemiehenä ettei tarvitse osallistua sotilaallisiin tehtäviin.
- Anonyymi
Mainitsemasi henkilöt niin ensimmäinen niistä älyääkin sodasta jotain ja ennusteli aika oikein nykyhetken tilanteet, yritätkö kehua jotenkin nuita kahta hermannia🤣
- Anonyymi
Vain sotahullut Natonasset lähtee sotimaan.
- Anonyymi
Just niin, kiimakiilto silmissä, kun saa pyssyn käteen. Kannattaa tapattaa ittesä...ei kannattanu rapiat 100 vuotta sitten. Nyt hypyttää Suomee eupin lisäksi natopellet. Vittuillessaan vois viisaaksi hommaksi nimetä!
- Anonyymi
Vain sotahullut Natonasset lähtee sotimaan.
Vain jos Putin hyökkää NATO.n maaperälle- - Anonyymi
Se nassesetä läski rupee lähtemään sultahi kun joudut sitten liikkumaan.
- Anonyymi
Ei tehdä yhtään mitään. Mitä vähemmän niihin kuluu resursseja, sitä parempi.
- Anonyymi
Koko tämä sota touhu ja siihen varustautuminen kallista lystiä
- Anonyymi
Älä, oletko ihan varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä, oletko ihan varma?
joo kyllä ja etunimi on tosi
- Anonyymi
Perussuomalaiset on silti suurin duunarien puolue.
- Anonyymi
EU Suomi Oy puolustamaan lähdetään
- Anonyymi
Itä-suomi kuin Donetskin alue - asukkaat odottavat putinistien tulevan vapauttamaan heidät EU-suomen sortovallan alta.
Sama ilmiö kuin korpelalaisuus 1930-luvulla.
Vajaa kymmenen vuotta kului ja vapauttajat saapuivat itärajan takaa.
Historia toivotaan taas toistavan itseään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994