Kyllä oli suuri pettymys kun käytiin iho-ongelman takia Kajaanin Mehiläisessä,, kahdella eri lääkärillä. Kummastakaan ei saanut mitään apua, lähinnä olan kohautuksia. Rahat kyllä kelpasivat!
lääkäri keskus mehiläinen
16
386
Vastaukset
- Anonyymi
Samoja kokemuksia on.
- Anonyymi
Taitaa olla lääkäripulaa jo yksityisilläkin terveysasemilla. 15 min vastaanottoajat ja yli 100e. Lääkäri kuunteli 5 sekuntia sydäntä. Siinäkö ajassa yleislääkäri ehtii kunnolla kuunnella?
Kaipaisi kyllä vinkkejä pätevistä yksityislääkäreistä, jotka ehtivät ja ovat kiinnostuneita paneutumaan asiakkaan vaivoihin.- Anonyymi
Niitä ei enää ole.....rahastustus tärkein "tutkinta -ja hoitotoimenpide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän sinä luulet. Terveystalosta ei löydy kuin arvuuttelijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenpä on polvi-ja selkäleikauksien lähetteet?
Se on paha kun polvet pettää tahi selekä.
- Anonyymi
Teeppä näin, mene ihotautilääkärille tai allergologille suoraan ,Terveystalosta löytyy.
- Anonyymi
Korvaako terveysvakuutus lääkärissä käyntiä
- Anonyymi
Osa näistä terveysvakuutuksista korvaa käynnit.
- Anonyymi
Osta pumpattava Barbara...sillä EI ole iho-ongelmia ja ottaa nätisti ja kauniisti SUIHIN ja voi hyväillä edestä ja takaa 🤣😅😂🤪😛😝😁🤪😜😉
- Anonyymi
Siitä on helppo erota eikä tuu ruokkoja eikä lähestymiskieltoa vaikka perään soittelisit.
- Anonyymi
Oletkos katsellut vasemmalle päin? Soo soo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos katsellut vasemmalle päin? Soo soo..
Katselen kumpaankin suuntaan ja sitten mennään:)
- Anonyymi
Mitenkä se jonkun iho vaiva muuttui jonkun tyhjäpäisen psyykkiseen vaivaksi
- Anonyymi
halvempi kun kirjoitat vaivan nimen hakuriville
ja kysy tekoälyltä mitä vitamiineja auttaa vaikka ihoon..
biotiini - Anonyymi
kävin joskus terveys talolla
hölmöyttäni jos jäykkä rokotteen uusisi vaikka turha.. (kun en riko ihoani haavoille ja pyöri mullassa sitten)
tai koirat pure tms.
kutsuttuna kuitenkin rokotteeseen, siellä sitten sanoivat että EI OLE!
ja se akka joka siellä oli, sen tietokone näyttö oli mustana ja ruudussa halkeama?
sitten akka katseli perään käytävällä kun poistuin?
ihme porukkaa , varokaa. - Anonyymi
Minulla oli ihotaudin kanssa sama juttu ei tullut mitään selvyyttä asiaan, mutta omassa Terveyskeskuksessa tähän tuli selvyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040