Olen +40 v savuton nainen Vantaalta. Minulla ei ole lapsia eikä lemmikkejä.
Tarvitsisin uuden vuokra-asunnon viim. 1.6.2026 lähtien, koska vuokranantajani haluaa myydä asuntonsa.
Voin ottaa asunnon vastaan aikaisemminkin, jos se on vain välttämätöntä.
Etsin asuntoa lähinnä pk-seudulta (Helsinki/Espoo/Vantaa), jossa voisin asua mahdollisimman pitkään.
Huomioin myös muut asumisvaihtoehdot kuin kerrostalon, esim. rivitalon ja alivuokralaiskuvion.
Asuinalueen tulisi olla mahd. rauhallinen ja talossa/asunnossa olisi erittäin tärkeää olla mahd. hyvät äänieristeet. Nykyisessä kun melkein kaikki äänet kuuluvat naapureista, niin hyvässä kuin pahassakin.
Asunnolta tulisi myös olla hyvät julkiset kulkuyhteydet ennen kaikkea Helsingin keskustaan. Minulla ei ole omaa autoa käytössä.
Etukäteen olisi olennaista tietää myös mm. nämä seikat
- Miten pitkään asunnossa voi maksimissaan asua?
- Onko taloon/asuntoon tulossa remontteja?
- Onko talossa hissiä?
- Onko talossa pyykkitupaa ja kuivaushuonetta?
- Entä kuuluuko asukkaan käyttöön pyörä- ja/tai häkkivarastoa?
Kuvat asunnosta ovat tervetulleita. 😊
Halutaan vuokrata asunto pk-seudulta (Hki/Espoo/Vantaa)
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81992Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut255978- 131888