Kysymys WithSecuren osakketta omistaville.
Osto tarjous on kelvollinen, mutta lopulta aika alhainen. Itse uskon mikäli emme hyväksyisi ostotarjousta eli tarpeeksi iso osa ei täyty, ensimmäinen siirto on kunnon korotus ostotarjoukseen.
Taannoinhan Mustin kaupat eivät toteutuneet, koska iso osa osakketta omistavista ei hyväksynyt.
WithSecuren ostotarjouksesta tarkemmin.
Kauppalehden jutut:
Risto Siilasmaa kommentoi Withsecure-kauppaa – Omistuksen arvo pomppaa 20 miljoonaa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/18b4a7e0-362a-44e9-a2d8-ca7dfd21c7ba
Mika Heikkilä Withsecuren ostotarjouksesta: Muhkea tilipäivä koittaa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/ee59756b-bd5e-41d1-b83d-9a3e875572cc
Jutuista päätellenkin on selvää että samainen taho tulisi tekemään isommsn tarjouksen, mikäli tämä ei läpi menisi.
WithSecuresta osto tarjous. Aiotko hyväksyä
Anonyymi-ap
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Jättämällä hyväksymättä, todennäköisesti toisella kierroksella saat enemmän. Kova hinku ostaa pois niin eivät nyt jätä ensimmäiseen tarjoukseen, jos kosahtaa.
- Anonyymi
Aika jäärää olla hyväksymättä. Tossa on aika kova preemio. Alaspäin kurssi menee eikä ylös jos tuota ei hyväksytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090