Onko kokemuksia kyseisestä yhtiöstä?
Isännöintiyhtymä Oy, kokemuksia?
5
996
Vastaukset
- Anonyymi
Palkatkaa Granlud tää Pelle Viltonen saunasopimukselle Leijoniin. Joops. Yhtä tehoton kuin te! Ette vastaa, ette tee mitään !
- Anonyymi
Tarkoitatko Isännöintiyhtymä Oy yritystä?
- Anonyymi
Täällä hyviä kokemuksia Isännöintiyhtymä Oy stä
- Anonyymi
Tämä isännöinti vaikutti aluksi todella hyvältä.
Kun aikaa oli muutamia kuukausia mennyt alkoi todella siis todella ihmeellinen toiminta missä uhkailtiin sekä aliarvostettiin taloyhtiön hallitusta vaikka yritettiin todella asiallisesti keskustella. Yhtiöstä suututtiin kun hallitus kysyi todella asiallisesti yhtiöön liittyvistä asioista, kun ne nyt sattui kiinnostamaan. Uhkailu erottamisella oli todellista ja kukaan ei halunnut enää olla yhteydessä kun poljettiin yhtiön hallitusta kun piti vain totella isännöitsijää kun oli tietävinään kaikesta kaiken!!
Jos jostain sanoit alkoi silmitön raivoaminen kyllä!!! Tämä ei tuntunut oikeesti todelliselta.
Yhtiö vaihtoi oma-aloitteisesti isännöitsijää
Älkää ihan OIKEESTI ottako tätä isännöitsijä firmaa ikinä yhtiöön vaikka kaikki aluksi vaikuttaa ammatimaiselta, se muuttuu nopeasti jos haluaa sieltä jotain yhtiöön liittyvää kysyä. TODELLA!!! Ei tämmöistä kenenkään tarvitse kuunnella sen verran hyökkäävää ja uhkaavaa sieltä tulee.
Ja tämä on oikeasti totta!!- Anonyymi00006
Meillä on vastaavia kokemuksia asiakaspalveluasenteeseen ja uhkailuun liittyen.
Isännöitsijä lopulta irtisanoi itse sopimuksen koska emme olleet heille kannattavia ja päälle syytti hallitusta tehottomuudesta (ilmeisesti koska hallitus esitti kysymyksiä eikä ollut vain kumileimaisin).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688