Kiitos hallitus!
Nyt minulla on mahdollisuus yrittää vakioveikkausvoittajaksi. Aiemmin kaikki yli 50 euron voitot vähennettiin seuraavan kuukauden toimeentulotuesta.
Nykyään raja on nolla euroa, mutta vastaavasti tappiot saa vähentää eli minä pystyn toimeentulotuella veikkaamaan 100-150e/kk ja saan aina täydet toimeentulotuet.
Viime kuussa voitin kerran 270e (menot ennen voittoa oli 140e) ja sitten tein heti perään isomman järjestelmän (noin 115e), jotta ei tule ylijäämää. No iso järjestelmä ei osunut, mutta sitten, kun joskus osuu päävoitto vaikealla kierroksella, niin sitten on siistiä.
Kiitos hallitus ja kiitos Kela.
Yritän vakiovoittajaksi
Anonyymi-ap
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan ne Kelan rahat laittaa vaikka pelaamiseen tai dokaamiseen. Omapa on asiasi.
- Anonyymi
Ei kuulu valtion rahoittaa kenenkään yritystä päästä miljonääriksi. Tämä on mun mielipide.
- Anonyymi
Sinfonista.
X- vakiosoittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565904Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 164687
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844213- 843487
- 803250
- 481751