Onko Koivuhaassa joku mopomiitti?

Anonyymi-ap

Hirveä mökä ja ajavat jalkakäytävillä ja kaasutetaan . Onkohan edes kaikkien kokoontuminen.

16

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan edes laillinen kokoontuminen joku vois vinkata poliiseille. Minä en aina jaksa olla kortteli vahti

• Anonyymi

Tänne jaksat kuitenkin avautua?

• Anonyymi

Laittomia vehkeitä kaikki, alaikäisiä ja kortittomia janttereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne jaksat kuitenkin avautua?

Mihin muualle? Aika vastuutonta vanhemmilta antaa periaatteessa vaarallinen väline , jota lapsi ei selkeästi hallitse . 15- vuotias on nimenomaan lapsi, vaikka hän itse tuntee varmasti olevansa jo melkein aikuinen.
        Ei ole edes lasten syy, jos he pitävät hauskaa, mutta vanhempien vastuulla on tarkastaa mopon laillisuus ja jos epäilee, että oma lapsi ei ole tarpeeksi kypsä ajamaan mopoa, niin pitäisi ottaa se mopo pois.
        Ei lapset tarvits mopoja yhtään mihinkään.
        Kouluun pääsee Kokkolassa pyörällä, kävellen ja bussilla jos oikein laiskottaa.
        Kuitenkin valitettavasti on niin, ettei tämä nuoret kossit osaa niitä virittää itse sen tekee vanhemmat tai isommat pojat.

Ei haittaa harrastus, mutta kävelykadun ja ihmisten asutuksen lähellä yöllä kaasuttelu ei ole soveliasta.

Kokkolaan pitäisi rakentaa joku paikka missä saa kokoontua , ajaa ja vaikka polttaa sitä kumpiakin ihan luvan kanssa.
        Mutta liikenne ei ole temppurata, siellä tapahtuvat virheet voi tulla kalliiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin muualle? Aika vastuutonta vanhemmilta antaa periaatteessa vaarallinen väline , jota lapsi ei selkeästi hallitse . 15- vuotias on nimenomaan lapsi, vaikka hän itse tuntee varmasti olevansa jo melkein aikuinen.
        Ei ole edes lasten syy, jos he pitävät hauskaa, mutta vanhempien vastuulla on tarkastaa mopon laillisuus ja jos epäilee, että oma lapsi ei ole tarpeeksi kypsä ajamaan mopoa, niin pitäisi ottaa se mopo pois.
        Kuitenkin valitettavasti on niin, ettei tämä nuoret kossit osaa niitä virittää itse sen tekee vanhemmat tai isommat pojat.

Ei haittaa harrastus, mutta kävelykadun ja ihmisten asutuksen lähellä yöllä kaasuttelu ei ole soveliasta.

Kokkolaan pitäisi rakentaa joku paikka missä saa kokoontua , ajaa ja vaikka polttaa sitä kumpiakin ihan luvan kanssa.
        Mutta liikenne ei ole temppurata, siellä tapahtuvat virheet voi tulla kalliiksi.

Mopojonneja ei pidä puolustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mihin muualle?"
        No meinaatko että ne lopettaa kaasuttelun jos tänne valitat?

• Anonyymi

15vuotiaat ovat itse vastuussa teoistaan, eikä vanhempien syyttäminen ratkaise ongelmaa. Olisi hyvä, että Kokkolaan tehtäisiin turvallinen paikka, jossa nuoret voisivat ajaa mopolla luvan kanssa ilman, että se häiritsee tai vaarantaa muita.

• Anonyymi

Lain mukaan ovat rikosoikeudellisessa vastuussa. Totuus on kuitenkin se, että 15- vuotiaan aivot eivät ole tarpeeksi kehittyneet ja varsinkin pojilla riskien hallinta kykyä ei ole.

Kokkolassa nuorisolla ei ole mitään paikkaa missä saisi olla ja hengata .
        Jos nuoret istuvat kauppakeskuksessa, niin ne häädetään pois ja jos taas istuvat puistoissa tai koulun pihoilla sieltäkin häädetään pois ja mopollakaan ei saa ajaa.

Minusta olisi hyvä, jos nuorilla olisi joku mopo kerho aikuisen pitämä ja joku temppurata, missä voisi turvallisesti päästellä höyryjä ja tehdä temppuja .

Siellä voisi olla myös penkkejä ja paikka missä nuoret voisivat viettää aikaa.

Varmasti olisi hyvä juttu varsinkin jos nuoret olisivat itse suunnittelemassa mitä kaikkea sinne haluaisivat.

• Anonyymi

Sellainen ei ole käytännössä mahdollista.

• Anonyymi

On!

• Anonyymi

Saattanan pissiäiset ja kakkiaiset, menkää KEMORALLE!

• Anonyymi

Meidän aikana oli viisi vuotiailla fillareissa räpättimet jugurttipurkeista. Piti saada huomioita, kun omistaa pyörän. Nykyään teini-ikäiset on samanlaisia moottoriversioilla.

• Anonyymi

Se mopo taitaa olla vähän niinkuin status symboli . Ei ole siistiä tehdas valmisteinen vakio mopo, jossa valmiit tarrat vaan pitää olla mahdollisimman itse ruuvattu ja tuunattu vekotin.
        Ehkä myös joku tuunaus paja olisi nuorille varmasti kiva juttu.

Enemmän harrastuksia nuorille ja aikuisille se on sitä mitä tämä kaupunki oikeasti tarvitsee.
        Ei tarvita enempää jalkapallo seuroja tai muuta vastaavaa. Tarvitaan harrastuksia, joista voi kiinnostuksen kipinä luoda jopa ammatteja ja yrityksiä.

Erilaisia harraste pajoja nuorille ja aikuisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mopo taitaa olla vähän niinkuin status symboli . Ei ole siistiä tehdas valmisteinen vakio mopo, jossa valmiit tarrat vaan pitää olla mahdollisimman itse ruuvattu ja tuunattu vekotin.
        Ehkä myös joku tuunaus paja olisi nuorille varmasti kiva juttu.

Enemmän harrastuksia nuorille ja aikuisille se on sitä mitä tämä kaupunki oikeasti tarvitsee.
        Ei tarvita enempää jalkapallo seuroja tai muuta vastaavaa. Tarvitaan harrastuksia, joista voi kiinnostuksen kipinä luoda jopa ammatteja ja yrityksiä.

Erilaisia harraste pajoja nuorille ja aikuisille.

Kun moposta tehdään moottoripyörä niin seuraukset pitäisi olla tiedossa.

• Anonyymi

Laitonta touhua..soittakaa heti 112

• Anonyymi

Nivalassa oli…

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      260
      5991
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      94
      3559
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      137
      3521
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3113
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      84
      3033
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      104
      2857
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      17
      2480
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      113
      2432
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      181
      2082
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      10
      1605
    Aihe