Vaihteen vuoksi

Anonyymi-ap

Potatopierulla, pikkuja riitää, ja yhdys sana virhetä, on kokemusasiantyntijana vakuuttanut, että massaman curry on intialainen ruoka, ei thaimaalainen ruoka,,napurin intiaani mummo, laittoi parasta, ollen parasta, mitä pallomaha ollen syönyt.... naapurin pappa, savustaa joke aamu puuroa, joke aamupuuroa, hua hinissä ei saa aamulla.... aamu kuusesta 12 tuntia ilta kuuteen, mummo myy sitten sitä iltamarkkanoilla.
Tapia ollen, hyvän yleis sivistykse omaava, puna anffen, ja kirjolohi ollen aitolohi. kaikki purkitettu lohi, aivan varmasti, on kirjolohta, voi vakuuttaa, chiang main, salainen kattila senseinensäkin.

25

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

55555

• Anonyymi
        UUSI

Huomenta Numba, hyvän aloituksen teit.

> § <

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Numba, hyvän aloituksen teit.

> § <

Juu... niin tein, olenhan sanonut, että olen v*ttumainen mies.
        By NumBall, yksin kotona, talkkia hahahahanurissa,

• Anonyymi
      UUSI

Possolainen keksi myös että aitotonnikalaa ei saa Thaimaasta mistään. Seuraavaksi hän vänkäsi että ainakaan sitä ei purkiteta missään.

Vastaukset on että aitotonnikalaa saa monista ravintoloista ja sitä purkitetaan ainakin neljällä suurella tehtaalla Thaimaassa.

Possolainen keksi myös että Thaimaan kaikki vaatteet ovat Kiinasta ja että Thaimaassa ei ole vaatetuotantoa. Vastaus on että Thaimaassa on noin 2900 vaatetehdasta ja niiden joukossa lähes kaikki tunnetut merkit myös urheiluvaatteiden puolelta.

Possolainen keksi myös että Thaimaan sairaalat on surkeita ja että lääkärit eivät osaa mitään ja väittipä vielä ettei heillä ole vastaavaa koulutusta kuin länsimaissa.

Vastaus on että kyllä on. Thaimaalaiset yksityissairaalat ovat maailmankuuluja ja niihin tullaan varta vasten maapallon toiselta puoleltakin, eli Yhdysvalloista. Thaimaassa on myös ilmainen diabetes- lääkitys sekä HIV- lääkitys.

Possolaisen kuningasajatelmia oli myös kertoa että jos Songkranina kraanavettä joutuu suuhun, siitä saa noroviruksia ja sen sellaisia tauteja. Possolainen unohti kokonaan että käy suihkussa samaisessa kraanavedessä?

Hän on mies joka asui laittomalla kaatopaikalla ja valitti koko ajan miten tyhmiä ja köyhiä thaimaalaiset on, varastavat kaiken ja sen jälkeen ajavat liikenneonnettomuuden.

Heillä oli myös koirat, jotka aluksi olivat valtion omistamia sotakoiria "doppareita", mutta muuttuivat viideksi thai ridgebackeiksi, jotka muuttuivat kahdeksi "sussariksi", joista toisen silmiin käärme ruiskutti myrkkyä ja toinen jäi auton alle.

Lopuksi ne koirat olivatkin taas elossa ja sekarotuisia kirppusäkkejä, jotka vietiin pohjoiseen vaimon veljelle hoitoon siksi aikaa kun herrasväki piipahtaa Suomessa laadukkaassa Mehiläisessä laittamassa sydämen ja pään kuntoon.

Se "piipahdus" kestää Pasasen osalta koko loppuelämän. Onneksi vaimonsa on jo palannut isänmaahansa.

2010

• Anonyymi
        UUSI

Niinkö vaimostasi en tiedä, missä on omani vein aamulla myymään eilen keräämänsä mustikat, muuten näyttää 2010 menevän osamaksumiljonäärille tyypilliseen tapaan, ajatella tuolla on kaksi alaikäistä lasta, kertomansa mukaan, valtaosa maailmasta myydystä tonnikalasta on edelleenkin boniittia. Totta kyllä thaimaansairaalat on maailman kuuluja, kunhan vain terveyden tila ei vaadi niiden käyttämistä, mutta otahan rauhallisesti osakaslaina miljonääri, ettei verisuoni katkea päästä...

• Anonyymi
        UUSI

Onko tässä kuvassa https://ibb.co/RTVVV28G kovakuntoinen monen danin Chiang Main sensei, joka antaa Pattayn rakkaille kunnolla käkättimeen, jos uskaltautuvat Chiang Maihin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö vaimostasi en tiedä, missä on omani vein aamulla myymään eilen keräämänsä mustikat, muuten näyttää 2010 menevän osamaksumiljonäärille tyypilliseen tapaan, ajatella tuolla on kaksi alaikäistä lasta, kertomansa mukaan, valtaosa maailmasta myydystä tonnikalasta on edelleenkin boniittia. Totta kyllä thaimaansairaalat on maailman kuuluja, kunhan vain terveyden tila ei vaadi niiden käyttämistä, mutta otahan rauhallisesti osakaslaina miljonääri, ettei verisuoni katkea päästä...

Sinä veit vaimon myymään eilen keräämiä mustikoita? Teillä on viiden tonnin nettoeläke, molemmat sairaseläkkeellä ja silti viet sairaan vaimosi poimimaan ja myymään mustikoita?
        Siihen tarvitsee myyntipaikan ja myyntiluvan. Missäs tätä vaimoasi pääsee ihailemaan livenä? Lidlin vaiko K-Marketin edessä?

Kaupat myy näitä myyntilupia ja ne eivät ole halpoja, koska kaupat eivät ilmaiseksi halua kilpailijaa tontilleen omille tuotteilleen. Tien poskeen ei saa perustaa myyntipaikkaa marjoille, joten puhut aivan pasasta taas kerran. Vaimoasi et ole nähnyt aikoihin ja sormukset jäi kaniin. Tonnikalan osaltahan ei ollut kyse siitä että onko valtaosa boniittia, vaan siitä että sinä väitit ettei koko Thaimaassa ole aitotonnikalaa myynnissä eikä sitä purkiteta. Kuten Kymppi kertoi, sitä on myynnissä ja sitä myös purkitetaan Thaimaassa.
        Täällä oli videokin siitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Veitkö sillä wolttikuskin sähköpyörällä vaimosi, kun ei ole sitä Skodaakaan? Vaimollasi on suomalainen ajokortti. Miksi sinun tarvisi häntä viedä muutenkaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Veitkö sillä wolttikuskin sähköpyörällä vaimosi, kun ei ole sitä Skodaakaan? Vaimollasi on suomalainen ajokortti. Miksi sinun tarvisi häntä viedä muutenkaan?

Kyllä juuri niin vein vaimoni aamulla klo 7.00 myymään kerääniään mustikoita, kysymys ei ole rahasta vaikka se tuottaa 150-300 euroa, kahden päivän setti, kun myyt 8 euroa litra, riippuu siitä saako kerättyä 2-4 laatikkoa, yleensä kaikki myydään... Paikka ei maksa mitään, Vantaalla on ilmaispaikkoja noin 10, itse käymme yleensä Myyrmäessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"valtaosa maailmasta myydystä tonnikalasta on edelleenkin boniittia"

Sinähän olet vängännyt että boniitti ei ole tonnikalaa.
        Koeta nyt pallomahainen resuperse päättää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä juuri niin vein vaimoni aamulla klo 7.00 myymään kerääniään mustikoita, kysymys ei ole rahasta vaikka se tuottaa 150-300 euroa, kahden päivän setti, kun myyt 8 euroa litra, riippuu siitä saako kerättyä 2-4 laatikkoa, yleensä kaikki myydään... Paikka ei maksa mitään, Vantaalla on ilmaispaikkoja noin 10, itse käymme yleensä Myyrmäessä.

"yleensä kaikki myydään"? Mistä tiedät kun ette ole sitä koskaan tehneet aiemmin?
        Googlasit litrahinnan.
        300:8 = 37,5 litraa.
        Sairaseläkkeellä oleva vaimosi siis poimi eilen yhdessä päivässä neljä ämpäriä mustikoita. Missä tämä tapahtui ja miten se on mahdollista, jos on sairaseläkkeellä?

On erittäin epätodennäköistä että Vantaalta enää löytyisi koskematonta mustikkapaikkaa, sillä poiminta alkoi jo kolmisen viikkoa sitten. Pasaspuheita. Kait valokuvan otit vaimosta tai siitä mustikkasadosta, ettei jää puheiden varaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"yleensä kaikki myydään"? Mistä tiedät kun ette ole sitä koskaan tehneet aiemmin?
        Googlasit litrahinnan.
        Sairaseläkkeellä oleva vaimosi siis poimi eilen yhdessä päivässä neljä ämpäriä mustikoita. Missä tämä tapahtui ja miten se on mahdollista, jos on sairaseläkkeellä?

On erittäin epätodennäköistä että Vantaalta enää löytyisi koskematonta mustikkapaikkaa, sillä poiminta alkoi jo kolmisen viikkoa sitten. Pasaspuheita. Kait valokuvan otit vaimosta tai siitä mustikkasadosta, ettei jää puheiden varaan?

"Kait valokuvan otit vaimosta tai siitä mustikkasadosta, ettei jää puheiden varaan?"

Aivan varmasti otin, ja voin vakuuttaa... kuksa on Chiang maissa, aivan varmasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Googlasit litrahinnan.

Paskat minä sinun puheistasi, ressukka, kyllä vaimoni poimii kuukaudessa parisen sataa kiloa mustikoita ja sieniä, verottajan mukaan niistä ei tarvitse maksaa veroa, eläkkeisiin ne eivät vaikuta, tiedän muutaman eläkeläisen joka on vuosittain kerännyt itselleen thaimaanmatkan, vaimonsa kanssa..
        Enkä minä sanonut että hän kerää Vantaalta, tosin täältäkin löytyy pieniä määriä, yksi kaksi ämpäriä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Kait valokuvan otit vaimosta tai siitä mustikkasadosta, ettei jää puheiden varaan?"

Aivan varmasti otin, ja voin vakuuttaa... kuksa on Chiang maissa, aivan varmasti.

Laiffin perhe on puheiden varassa piipahtanut paratiisissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat minä sinun puheistasi, ressukka, kyllä vaimoni poimii kuukaudessa parisen sataa kiloa mustikoita ja sieniä, verottajan mukaan niistä ei tarvitse maksaa veroa, eläkkeisiin ne eivät vaikuta, tiedän muutaman eläkeläisen joka on vuosittain kerännyt itselleen thaimaanmatkan, vaimonsa kanssa..
        Enkä minä sanonut että hän kerää Vantaalta, tosin täältäkin löytyy pieniä määriä, yksi kaksi ämpäriä.

Tuskin sitä olet tuolla wolttipyörällä Vantaata pidemmälle saanut vietyä. Et varmaan edes itseäsi, Amicaan ja takaisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Googlasit litrahinnan.

Vakka kantensa valitsee. Pankkineiti joka ei osaa laskea ja korkeakoulu tutkinnon matematiikassa omaava kokemusasiantuntija ne yhteen soppii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viet siis vaimon aamuisin metsään jonnekin Keravalle ja palaat kotiin possoilemaan tietokoneen ääreen? Mitä järkeä tuossa on kun vaimollasi on ajokortti? Tulee vain tuplamatkat ajeltua turhaan. Vai pelkäätkö että pankkineiti meneekin harjoittamaan ammattiaan, eikä menekään metsään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laiffin perhe on puheiden varassa piipahtanut paratiisissa.

Pallomahainen Posso potkaistiin ulkoruokintaan, eikä saanut Suomesta piirakkaa, niin lähti Thaimaaseen huor... pankkineiteilemään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi kilo mustikoita on suunnilleen 1,4 litraa. Vaimosi poimii siis kuukaudessa 280 litraa mustikoita ja sieniä. Se tekee pyöreästi noin ämpärillisen päivässä mutta eilen hän siis poimi 38 litraa yhdessä päivässä ja veit hänet aamuseiskalta myymään niitä.
        Nyt on Pasasella fantasiat tunkeutuneet tosielämään, sillä vaimosi on jo Thaimaassa, katso vaikka hänen uudesta facebookistaan, ellei hän ole estänyt sinun pääsyäsi sinne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi kilo mustikoita on suunnilleen 1,4 litraa. Vaimosi poimii siis kuukaudessa 280 litraa mustikoita ja sieniä. Se tekee pyöreästi noin ämpärillisen päivässä mutta eilen hän siis poimi 38 litraa yhdessä päivässä ja veit hänet aamuseiskalta myymään niitä.
        Nyt on Pasasella fantasiat tunkeutuneet tosielämään, sillä vaimosi on jo Thaimaassa, katso vaikka hänen uudesta facebookistaan, ellei hän ole estänyt sinun pääsyäsi sinne.

Mikä sinun ongelmiesi perimmäinen syy on, noille paskanpuhumiselle, sinä 2010 säälität minua, olen tavannut elämäni aikana monenmoisia ihmisiä, noin sairaita kun sinä ole vastaan tulee äärettömän harvoin, mitä vaimooni tulee hän on kyllä varmasti myyrmäessä myymässä mustikkansa, menen kohta hänet sokotalla hakemaan, parkkiin autoa ei viitsi jättää koska siinä on vain kaksi tuntia ilmaispysäköintiä, mustikkansa hän hakee itse samalla sokotalla, yleensä klaukkalasta, mitä jos resu lopettaisit kirjoittamisen tänne kokonaan, luulen että sen on itsesi kannalta kaikkein järkevintä, ettei sairautesi vielä pahene.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinun ongelmiesi perimmäinen syy on, noille paskanpuhumiselle, sinä 2010 säälität minua, olen tavannut elämäni aikana monenmoisia ihmisiä, noin sairaita kun sinä ole vastaan tulee äärettömän harvoin, mitä vaimooni tulee hän on kyllä varmasti myyrmäessä myymässä mustikkansa, menen kohta hänet sokotalla hakemaan, parkkiin autoa ei viitsi jättää koska siinä on vain kaksi tuntia ilmaispysäköintiä, mustikkansa hän hakee itse samalla sokotalla, yleensä klaukkalasta, mitä jos resu lopettaisit kirjoittamisen tänne kokonaan, luulen että sen on itsesi kannalta kaikkein järkevintä, ettei sairautesi vielä pahene.

En ole rakkaasi. No räppää nyt se valokuva sitten vaimosi sormista, joissa on ne sormukset niin uskon että vaimosi on Suomessa ja asuu kanssasi. Nimittäin häntä ei ole näkynyt vuosiin kanssasi kuin julkisilla paikoilla ja viimeisin on bussissa kuvattu matkalla sairaalasta.
        Skodasta ei ole tietoakaan, ei kuvan kuvaa kuin ei vaimostakaan, mutta muilta kyselet aktiivisesti todisteita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole rakkaasi. No räppää nyt se valokuva sitten vaimosi sormista, joissa on ne sormukset niin uskon että vaimosi on Suomessa ja asuu kanssasi. Nimittäin häntä ei ole näkynyt vuosiin kanssasi kuin julkisilla paikoilla ja viimeisin on bussissa kuvattu matkalla sairaalasta.
        Skodasta ei ole tietoakaan, ei kuvan kuvaa kuin ei vaimostakaan, mutta muilta kyselet aktiivisesti todisteita.

Voi resupekka en ole keneltäkään kysellyt yhtään mitään, tämän tasoiselle palstalle ei pitäisi kirjoittaa ollenkaan, miksi minun pitäisi todistella jollekin puskajussukalle yhtään mitään, kuten sanoin minut tapaa vantaalta, jos vain uskallusta riittää, ei ole tähän mennessä riittänyt, lieneekö syynä pelko siitä että joutuu vastaamaan kirjoituksistaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi resupekka en ole keneltäkään kysellyt yhtään mitään, tämän tasoiselle palstalle ei pitäisi kirjoittaa ollenkaan, miksi minun pitäisi todistella jollekin puskajussukalle yhtään mitään, kuten sanoin minut tapaa vantaalta, jos vain uskallusta riittää, ei ole tähän mennessä riittänyt, lieneekö syynä pelko siitä että joutuu vastaamaan kirjoituksistaan

Ei riitä uskallus, sekä liian pitkä matka karjakeittiöltä Vantaalle.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä... 55555 kattila kilahti.

• Anonyymi
        UUSI

Kattila kilahtanut jo viisi kertaa 55555

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2320
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      168
      2249
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1818
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      149
      1789
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      479
      1399
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1215
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1011
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      423
      942
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      921
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      237
      881
    Aihe