Kainuun Sanomat ylistää tämän aamun 9.8.2025 lehdessään Eila Aavakaretta suurena taiteilijana kun tällä on näyttely Kajaanin seurakunnan tiloissa tämän kuukauden. En ole käynyt katsomassa näitä "töherryksiä" enkä aio käydäkään - olen saanut tarpeekseni Aavakareen töppäilyistä politiikassa - mulle riittää!!!
Suuri taiteilija on syntynyt!
57
457
Vastaukset
- Anonyymi
Eila on ykkönen kaikessa mihin ryhtyy. Kateelliset valittaa..
- Anonyymi
Ainakin kieroilussa!!!
- Anonyymi
Nooh, ainakin on rohkea esitellessään maalauksiaan, mutta ei tietysti Schjerfbeckin tasoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kieroilussa!!!
..,valehtelussa huippu siitä voisi maalata taulun- miten kirjallisesti solvaa erästä sexi jutuillaan ym..törkeyksillään.
Taisi osua kun tästä oli täällä mainittu -sitten poistettiin totuus kun kirjoitetaan niinkuin se on luettavissa ja nimikin on oikein kirjoitettu. - Anonyymi
Hän mainitsee maalamisestaan vaikeina aikoina.
Eiköhän nuo vaikeudet hän ole itse hankkinut?
Niistä saanut negatiivista palautetta omilla tekosillaan.
Marttyyrina ja väärin ymmärrettynä antaa kuvan - kuinka hänestä puhutaan/kirjoitellaan.
Osaisiko ajatella koskaan, mitä hän itse on tehnyt
- Anonyymi
On kai niitäkin, jotka niitä ostavat. Itse en heihin lukeudu.
- Anonyymi
Sinä et osta kuin viinaa ja nenäliinoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et osta kuin viinaa ja nenäliinoja
Väärin meni. Viimeisen Alkon tuotteen olen ostanut marraskuussa 2008. Miten lienee Sinun laita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin meni. Viimeisen Alkon tuotteen olen ostanut marraskuussa 2008. Miten lienee Sinun laita?
Eli kiljua ja kotiviiniä on mennyt ja Haaparannasta sitten väkevät haettu ja tietty Tallinnasta ja Ruotsinlaivalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjältä hait varastot täyteen silloin kun se oli mahdollista.
- Anonyymi
Nyt sai paikalliset taiteilijat kilpalijan. Näyttely seurakunnan tiloissa loko elokuun ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen hain viikonlopuksi Leijona-viinaa omilla rahoilla ostin.En tökäreillä niinkuln sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen hain viikonlopuksi Leijona-viinaa omilla rahoilla ostin.En tökäreillä niinkuln sinä.
Väärin meni tämäkin. Olen eläkeläinen ja tökäreistä en ole päässyt nauttimaan koko elämäni aikana. Työt aloitin 15 vuotiaana ja lopetin 65 vuotiaana. Tee perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjältä hait varastot täyteen silloin kun se oli mahdollista.
Väärin meni. En ole koskaan astunut jalallani Venäjän maaperälle ja en aio astua jatkossakaan. En ole tuntemasi "suhari."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kiljua ja kotiviiniä on mennyt ja Haaparannasta sitten väkevät haettu ja tietty Tallinnasta ja Ruotsinlaivalta.
Väärin meni. En tiedä kiljuista ja kotiviineistä mitään ja paikallisesta Alkosta ostin vuoteen 2008 asti ne vähäiset juomiseni ja nykyisin olen täysin raitis. Tämä on hyvä olotila - suosittelen Sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin meni tämäkin. Olen eläkeläinen ja tökäreistä en ole päässyt nauttimaan koko elämäni aikana. Työt aloitin 15 vuotiaana ja lopetin 65 vuotiaana. Tee perässä.
Eläke ei kerry ennen kuin oot 21 eli vituiks meni sekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläke ei kerry ennen kuin oot 21 eli vituiks meni sekin
Se oli minun ikäluokkani eläkejärjestelmä. Töihin lähdettiin heti kun kyettiin. Työn ohella opiskelin hyvän ammatin. Olen tietoinen, että kertymä on alkanut vasta 21 vuotiaana. En ole katkera. Tein pitkän työuran ja nyt tulen toimeen eläkkeelläni. Miten on Sinun laita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli minun ikäluokkani eläkejärjestelmä. Töihin lähdettiin heti kun kyettiin. Työn ohella opiskelin hyvän ammatin. Olen tietoinen, että kertymä on alkanut vasta 21 vuotiaana. En ole katkera. Tein pitkän työuran ja nyt tulen toimeen eläkkeelläni. Miten on Sinun laita?
Ihan hyvin jää rahaa turhuuteen ja huvitteluun
- Anonyymi
Suomi24 Kainuu toimii kiitettävästi sekopäiden mielenterveyspaineiden lieventäjänä.
Kiitokset moderaaattoreille.- Anonyymi
Kuulutko joukkoon kun kommentoit?
- Anonyymi
Varsinkin tämän ketjun aloittaja on tutkimusten mukaan aktiivinen ja kateellinen räkyttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin tämän ketjun aloittaja on tutkimusten mukaan aktiivinen ja kateellinen räkyttäjä.
Persufobiset kela-loisijat päätyössään.
Sietää tietysti ollakin kun tulolähteet vähenee ja viimeiset käsidesit juotu.
Ilmainen huumeiden "korvauslääkitys" käyttöhuoneineen uhattuna... eikä tietoa konnuuksista millä rahoittaisi peukutukset... voi, voi, voi... edessä muutto länsirannikolle loppusijoitukseen.
- Anonyymi
Eila Aavakareen taide on lähes parempaa kuin Täperän Eemelin taide - eli kukaan ei ymmärrä mitä siinä kuvataan - oliskohan sammakot kutemassa?
- Anonyymi
Kai se on paikallisen lehden jostain keksittävä juttuja. Vai olisiko itse "piirustaja" ollut työntymässä haastateltavaksi? Se lienee ollut tapana...
- Anonyymi
Itsensä esiin tuominen on hänelle tärkeätä.
Siinä ohessa litaniat aina , missä on ollut ja mitä titteleitä hankkinut -ei lehdissä kukaan muu kirjoittele tälläistä esm.,eivät luettele litaniaa -mitä ovat ovat elämänsä aikana tehneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ohessa litaniat aina , missä on ollut ja mitä titteleitä hankkinut -ei lehdissä kukaan muu kirjoittele tälläistä esm.,eivät luettele litaniaa -mitä ovat ovat elämänsä aikana tehneet.eräillä pitää yrittää todistaa itselleen olevansa tyhjää parempi kirjoittelemalla s24:ään.
huvinsa kullakin.
mutta miksi yrittää lisäksi nälviä toisia tyhmillä sepustuksilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ohessa litaniat aina , missä on ollut ja mitä titteleitä hankkinut -ei lehdissä kukaan muu kirjoittele tälläistä esm.,eivät luettele litaniaa -mitä ovat ovat elämänsä aikana tehneet.Fiksun ihmisen ei tarvitse tuoda itseään esille joka paikassa. Fiksuus tulee esille ihan muulla tavalla. Itsensä esille tuominen ja tyrkyllä olo on kuvottava piirre ihmisessä. Minä kierrän sellaiset tyypit kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eräillä pitää yrittää todistaa itselleen olevansa tyhjää parempi kirjoittelemalla s24:ään.
huvinsa kullakin.
mutta miksi yrittää lisäksi nälviä toisia tyhmillä sepustuksilla?Niinpä ja kirjoitella ihan aikuisten oikeasti asiapapereihin järjetöntä saastaa. Nälviminen on pieni juttu sen rinnalla - mitä törkyä on suustaan päästänyt ja tallentanut ne omalla nimellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ohessa litaniat aina , missä on ollut ja mitä titteleitä hankkinut -ei lehdissä kukaan muu kirjoittele tälläistä esm.,eivät luettele litaniaa -mitä ovat ovat elämänsä aikana tehneet.Patologinen valehtelija toimii just näin ja niitä riittää persuissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksun ihmisen ei tarvitse tuoda itseään esille joka paikassa. Fiksuus tulee esille ihan muulla tavalla. Itsensä esille tuominen ja tyrkyllä olo on kuvottava piirre ihmisessä. Minä kierrän sellaiset tyypit kaukaa.
Samaa mieltä eikä puhu lööperiä. Mieleeni jäänyt kuinka hän ilmoitti muuttavansa kotikonnulleen?
Mitä tämäkin oli muuttoa ei ole tapahtunut?
Miksi täytyy julkisesti puhua asioita, jotka ovat harhaan johtavia. Oliko tässä kenties huomion hakuisuutta ja taka-ajatuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä eikä puhu lööperiä. Mieleeni jäänyt kuinka hän ilmoitti muuttavansa kotikonnulleen?
Mitä tämäkin oli muuttoa ei ole tapahtunut?
Miksi täytyy julkisesti puhua asioita, jotka ovat harhaan johtavia. Oliko tässä kenties huomion hakuisuutta ja taka-ajatuksia?Politiikka on huomio peliä. Kaipa tuota ittekkin oot joskus huomion hakunen? Kerro itsestäsi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikka on huomio peliä. Kaipa tuota ittekkin oot joskus huomion hakunen? Kerro itsestäsi....
Ei tarvise olla minkään hakuinen elämä on opettanut jos ei muuta niin hiljaa kulkemaan.
- Anonyymi
Kainuun Sanomia olen lukenut vuodesta 1960, jolloin opin lukemaan. Kestotilaaja olen ollut vuodesta 1981, kun aloitin aikuisen asumiseni Kajaanissa.
Nyt on pakko sanoa, että alkaa usko mennä. Digilehti tulee vielä näköisenään, mutta ei tule pitkään, kun aviisin lukeminen kestää korkeintaan viisi minuuttia.
Kepeät mullat sontasiionille! - Anonyymi
Pääseekö Esa ehdolle vai seulooko hirmuhallitsijat?
- Anonyymi
Esa on ykkösehdokas jokaiseen mahdolliseen paikkaan. Ei seulo kukaan. Sinä voit lopettaa tuon naurettavan kyselyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esa on ykkösehdokas jokaiseen mahdolliseen paikkaan. Ei seulo kukaan. Sinä voit lopettaa tuon naurettavan kyselyn.
MET äänestetään Esaa
- Anonyymi
Tiedän ken katehtii Eilaa mutta semmoistapa se elämä on. Eilalla on oikeus taiteiliuuteen siinnä missä kellä tahaan.
Näyttelyn nimi on Antaa kaikkien kukkien kukkia. Se on niin ja näin. Erikoinen valinta persujen politiikan ennakko luuloisuutta ajatellen. Että nytkö saakin kaikki kukat kukkia.- Anonyymi
En sotkisi politiikkaa ja harrastelijan taidenäyttelyä toisiinsa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä hänellä on oikeus taiteeseensa enkä usko kenenkään kadehtivan se on luulosairautta. Muu onkin toisarvoista toimintaa häneltä ollut, jota ei olisi uskonut, mutta kyllä ne ovat tapahtuneet, mitä on kuullut ja nähnyt.
- Anonyymi
Eilaa katehtii varmaankin muuvan emännys. Isännät ei tämmöseen lähe. Katehtija itte järjestäköön oman taide näyttelyn.
- Anonyymi
Karehtii kyllä ja katkeruus paistanut läpi vuosikausia kirjootuksista.
- Anonyymi
Kuka häntä kadehtii niitä ilkeyksiäkö? Tiedät itsekkin , että
eihän normi ihminen puhu järjettömiä ..esim kun pariskunta meni kylään alkoi nainen puhumaan seksiasennoista. Kyllä me mieheni kanssa ihmeteltiin!
Se hänen teoksensa sisältää täyttä sairasta saastaa ja täysin perätöntä paskaa. Tälläistä on muuan emannus kirjoitellut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Karehtii kyllä ja katkeruus paistanut läpi vuosikausia kirjootuksista.
Mitä on kirjoitellut olisi hitunenkin edes totta. Väärä sana tuo katkeruus. Viha on oikea muoto siitä syystä, että ihminen voi olla tunteeltaan ja luonteeltaan kirjoitusten mukainen yksilö, joka ei eroita oikeaa ja väärää. Muiden on näihin paras olla puuttumatta sillä tiedätte vain , minkä stoorin hän on teille kertonut!
Näitä voi jatkaa muistutuksena, jotka ovat muistissa ja nimi kirjoitettu oikein. - AnonyymiUUSI
Moni isäntä sannoo pikkusen rumemmin…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka häntä kadehtii niitä ilkeyksiäkö? Tiedät itsekkin , että
eihän normi ihminen puhu järjettömiä ..esim kun pariskunta meni kylään alkoi nainen puhumaan seksiasennoista. Kyllä me mieheni kanssa ihmeteltiin!
Se hänen teoksensa sisältää täyttä sairasta saastaa ja täysin perätöntä paskaa. Tälläistä on muuan emannus kirjoitellut.Sen tiejät parhaiten itte kuka ;)))))
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen tiejät parhaiten itte kuka ;)))))
Ei kukkaan kajehi ei oo mittään sen arvoista…!!!???
- AnonyymiUUSI
No miksi tulit tänne omaa tyhmyyttäsi esittelemään.
- AnonyymiUUSI
Siinä se vasta tyhymä olet kirjoittelet kun ei muuta ossaa. Tuttuuvet ei ole tyhymyyttä se satuttaapi kun ossuupi oikiaan.
- AnonyymiUUSI
Rohkea nainen, kun uskaltaa tuoda teokset muiden arvioitaviksi ja näköjään joidenkin haukuttaviksi.
- AnonyymiUUSI
Teokset eivät ole haukkumista vaan kritiikkiä tavasta kirjoittaa , joka pitäisi perustua tositapahtumiin.
Teoksiaan ei ole itse tuonut esille ne ovat tulleet muita teitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teokset eivät ole haukkumista vaan kritiikkiä tavasta kirjoittaa , joka pitäisi perustua tositapahtumiin.
Teoksiaan ei ole itse tuonut esille ne ovat tulleet muita teitä.Mitä tarkoittaa "teokset eivät ole haukkumista".
Melko sekopäinen kommentti kaiken kaikkiaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "teokset eivät ole haukkumista".
Melko sekopäinen kommentti kaiken kaikkiaan.Sekopää ei ossaa tulkita aiota melko tollo olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekopää ei ossaa tulkita aiota melko tollo olet.
Teokset voivat tarkoittaa paljon muutakin kuin tauluja.
Erilaisia teoksia löytyy monenlaisia… - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "teokset eivät ole haukkumista".
Melko sekopäinen kommentti kaiken kaikkiaan.No on. Sekoboltsin tajunnanvirtaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on. Sekoboltsin tajunnanvirtaa.
…niin se näytöisi olovan sinulla..ookko avannu jo korkin
- AnonyymiUUSI
Kävin katsomassa näyttelyä. ITE- taiteilijan töitä, ei mikään riemuvoitto, mutta ihan OK.
- AnonyymiUUSI
No hyvä kyllä ne ihan hyviä ovat. Jokaisella on oma mielipiteensä taiteesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1035875
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304149On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813157
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095