Onkos tuo yrittäjä suorittanut hygieniapassin? Ei taida paskainen hame olla hyvä keittiössä. Entä onko ihan rehellinen ja maksaa verot, eläkemaksut, mahdolliset palkat ja muut ihan oikein?
Karjan vohvelikahvila
7
228
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi helvetti, ettäs kehtaatte. Niinpä niin: kateus se vie kalatkin vedestä…
- Anonyymi
Voiko sinne mennä voitelemaan omia leipiä?
- Anonyymi
Eikö teillä hälytyskellot soi, teillä on mielenterveyden kanssa ongelmia. Menkää kiireesti hoitoon.
Ei nuo viestinne Katjasta kerro mitään, vaan teistä itsestänne, paljonkin.
Tai liekö vaan yksi ja sama tyyppi, jolla on paha olla. - Anonyymi
Kyllä oli Katjalla herkulliset vohvelit, ja tosi hyvä kahvi. Nam, tulen toistekkin.
- Anonyymi
Aloittajan kysymys hygieniapassista. Sellainen ehkä löytyy, mutta vain jos sen voi opiskella oppisopimuksella.
- Anonyymi
Hämeenlinnassa, tai siis ruotsissa sen saa hankittua ilmaiseksi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2761675Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle381576- 231488
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101057Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32900