Mitä tohon 6 pystyyn: "Esimerkiksi sisällä henkilökohtaisin harrastus monelle 9 " tulee ? Minä kaavailin siihen "kesiminen" , mutta ei hyvältä vaikuta , eikä 8 vaakaan " Erkki joskus ehdoton myös 8" , luonnistu sekään
IS-Piilis 9.8
13
477
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten omin eli kutominen ja tuomio ja --> Tuomioja
- Anonyymi
Kutominen ehkä vaatii vähän lisäselitystä. Sana "sisällä" viittaa jonkin sana sisään laittamista. Kuten sanan sisään "omin", KUT+OMIN+EN tulee "kutominen".
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
mulle taas toi 5-pystyyn ei oikein aukea??
- Anonyymi
Taitaa olla immunologinen eli ”Immun” olo gin en.
- Anonyymi
Nyt oli mukava Piilis.
Alkuun näytti tosi vaikealta mutta kun sai alareunaan pari vaakaan niin ei mennyt kuin tunti. - Anonyymi
niin mukava piilis mutta minulle ainakin aika vaikea!!puuttuu useampi sana esim; 1.pystyy.
- Anonyymi
Peter = Pan, Lindholm=Tom+Ii+Mikko
- Anonyymi
Pan tom ii mikko eli pantomiimikko - sanaton näyttelijä/esiintyjä.
- Anonyymi
multa puuttuisi piiliksestä 2.pystyy ja 12.vaakaa mitä ne olisi?saiko vielä pienet perustelut? jos vaikka tälläinen aloittelija oppisi vaikka jotakin uutta!!
nää piilikset on kivoja ja mielenkiintoisia!- Anonyymi
Jos haluat voin laittaa sivuilleni niin, että ensin vinkit, sitten ratkaisusana ja sen jälkeen perustelut.
- Anonyymi
2 pystyyn syytinki, joka on yksi eläkkeen muodoista, käsittääkseni harvinainen nykyään. Se muodostuu sanoista petuste=syy pyysi alennusta=tinki.
12 vaakaan vallan, perin on synonyymi sanalle vallan ja kun sai kuninkuuden, sai vallan (aika vähäisen vallan taitavat nykyiset kuninkaat saada)
- Anonyymi
jos 12.vaakaa on vallan? sitten mulla onkin 10.pystyy väärin...pitääkin ruveta miettii mikä se voisi olla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.212488- 1051428
- 121205
- 180968
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue131883Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67863Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh17799Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏14744En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet23740- 76712