Mitä tohon 6 pystyyn: "Esimerkiksi sisällä henkilökohtaisin harrastus monelle 9 " tulee ? Minä kaavailin siihen "kesiminen" , mutta ei hyvältä vaikuta , eikä 8 vaakaan " Erkki joskus ehdoton myös 8" , luonnistu sekään
IS-Piilis 9.8
14
614
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten omin eli kutominen ja tuomio ja --> Tuomioja
- Anonyymi
Kutominen ehkä vaatii vähän lisäselitystä. Sana "sisällä" viittaa jonkin sana sisään laittamista. Kuten sanan sisään "omin", KUT+OMIN+EN tulee "kutominen".
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
mulle taas toi 5-pystyyn ei oikein aukea??
- Anonyymi
Taitaa olla immunologinen eli ”Immun” olo gin en.
- Anonyymi
Nyt oli mukava Piilis.
Alkuun näytti tosi vaikealta mutta kun sai alareunaan pari vaakaan niin ei mennyt kuin tunti. - Anonyymi
niin mukava piilis mutta minulle ainakin aika vaikea!!puuttuu useampi sana esim; 1.pystyy.
- Anonyymi
Peter = Pan, Lindholm=Tom+Ii+Mikko
- Anonyymi
Pan tom ii mikko eli pantomiimikko - sanaton näyttelijä/esiintyjä.
- Anonyymi
multa puuttuisi piiliksestä 2.pystyy ja 12.vaakaa mitä ne olisi?saiko vielä pienet perustelut? jos vaikka tälläinen aloittelija oppisi vaikka jotakin uutta!!
nää piilikset on kivoja ja mielenkiintoisia!- Anonyymi
Jos haluat voin laittaa sivuilleni niin, että ensin vinkit, sitten ratkaisusana ja sen jälkeen perustelut.
- Anonyymi
2 pystyyn syytinki, joka on yksi eläkkeen muodoista, käsittääkseni harvinainen nykyään. Se muodostuu sanoista petuste=syy pyysi alennusta=tinki.
12 vaakaan vallan, perin on synonyymi sanalle vallan ja kun sai kuninkuuden, sai vallan (aika vähäisen vallan taitavat nykyiset kuninkaat saada)
- Anonyymi
jos 12.vaakaa on vallan? sitten mulla onkin 10.pystyy väärin...pitääkin ruveta miettii mikä se voisi olla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011194- 528825
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak662326- 311872