HP Elitebook 8460p i5/8gb/ssd 256gb
Vaivalla sain asennettu ja nyt Windows 11 kestää auveta vaihtelevasti 5-10 minuuttiin, mikähän tässä mattää. Onko normaalia?
Hidas Windows 11
24
239
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tainnut kukaan sulle mainita että Windows 11 on sairaan raskas.
- Anonyymi
Siis Windows etana.
- Anonyymi
Jollei aloittaja ole trolli niin asensitko ihan puhtaan asennuksen, eli osioit levyn ja formatoit sen ettei pohjalla ole yhtään mitään entisistä asennuksista.
- Anonyymi
No ainakin Ser kone sillä on!
- Anonyymi
Ne Hermot, ne hermot
- Anonyymi
Windows on raskas, varsinkin tuon iänaikaisen, onko toisen vai kolmannen polven i-prossu kanssa. Kone ei ole todellakaan W11 sopiva.
- Anonyymi
Toisen polven. SSD:kin on 2.5" sata kamaa eli nykyisten PCIe nvme verrattuna hidas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen polven. SSD:kin on 2.5" sata kamaa eli nykyisten PCIe nvme verrattuna hidas.
Ei tohan avaajan koneeseen mahdu 2.5" levy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tohan avaajan koneeseen mahdu 2.5" levy
Mikä siellä on sitten?
- Anonyymi
Windows on kyllä vaikein käyttöjärjestelmä !
- Anonyymi
Ihan normaalia. W11 on hidas käynistyyn.
- Anonyymi
Windows 11 käynnistyy kylmäbootista alle 20 sekunnin käyttökuntoon kunhan komponentit on kunnossa. Ei tietenkään toistakymmentä vuotta vanhalta läppäriltä voi ihmeitä vaatia mutta jos ssd-levy on ja ram-muistia riittävästi niin kyllähän se 30-40 sekuntiin käynnistyy, on nääs kokemusta. turha lässyttää paskaa palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows 11 käynnistyy kylmäbootista alle 20 sekunnin käyttökuntoon kunhan komponentit on kunnossa. Ei tietenkään toistakymmentä vuotta vanhalta läppäriltä voi ihmeitä vaatia mutta jos ssd-levy on ja ram-muistia riittävästi niin kyllähän se 30-40 sekuntiin käynnistyy, on nääs kokemusta. turha lässyttää paskaa palstalla.
Paska puhetta! Pelkkä bios viivekkin on 30 sekunttia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MENE HOITOON VAHEAPINA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aina VALEHTELET?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win 10 käynnistyy kylmäbootista puolta nopeammin eli 10 sekunnissa 5 vuotta vanhassa tietokoneessa, vaikka on vanhemmat komponentit.
- Anonyymi
Ubuntu satuilijan aloituksia taas!
- Anonyymi
"Vaivalla sain asennettu"
" Windows 11 kestää auveta"
Koittaisi nyt trolli edes yrittää? - Anonyymi
Saimaan vajakilla lääkkeet loppu vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimaan vajakilla lääkkeet loppu vai?
Vajakki sotkee sekunnit ja minuutit!
- Anonyymi
Kai se on hitaassa koneessa ihan normaalia!
- Anonyymi
W11 on raskas. Mitä luulit?
- Anonyymi
Juu, vaaatii tehokkaan prosessorin, että jaksaa jauhaa ja keskusmuistia pitää olla runsaasti, koska kuormittaa muistia.
- Anonyymi
Onkohan mikrosoftilla joku vakuutus mistä korvaavat ?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161