Saako Edgeen mainostenestoa? Suora linkki sellaiseen?
Kohta alkaa kyllä tuntua kokeilun arvoiselta ylipäätään vaihtaa koko Windows johonkin muuhun käyttöjärjestelmään.
Edgeselain ja mainokset?
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Mainnoset kuuluu olleellisesti kaikkeen nykykapitallisessa yhteiskunnassa. Et pääse mainnoksia karkuu missään.
- Anonyymi
uBlock Origin on paras.
Sinne mennään Edgen asetuksista.
https://microsoftedge.microsoft.com/addons/search/ublock origin?hl=fi
Tämän parhaan mainosten estäjän Chrome esti, koska menettivät rahaa.
Hyväksyivät uBlock Origin Liten, mikä päästää osan mainoksista läpi.- Anonyymi
uBlock Origin on HAITAKE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uBlock Origin on HAITAKE
Erinomainen haitake, mikä tunnistaa jopa haittakoodia sisältävät nettisivut.
Näyttää myös nettisivut nopeammin, kun ei tarvitse latailla mainoksia, seuranta-ja analytiikkaskriptejä ja kolmannen osapuolen sisältöä.
Aivan ehdoton, jos prosessori on heikko.
Sitä voi kokeilla, kuinka nopeasti nämä Suomi24 sivut aukeavat blokkerilla ja ilman.
Ero on valtava tehottomalla prosessorilla.
- Anonyymi
POISTA KOKO EDGE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575