Lieneekö miettinyt miten paljon kaukolämpö linjan rakentaminen Tönölän leiri alueelle maksaa ja paljonko veron maksajille. Linjan lämmön myynnillä se ei maksaisi ikinä.
Kaukolämpö verkon laajennus.
Anonyymi-ap
6
282
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä hanke!
- Anonyymi
Päästö oikeuksista varmaan palutetaan lämmön ostajille vai mitä?
- Anonyymi
Jos olisivat reiluja, niin eivät perisi muutamalta kuukaudelta kaukolämpömaksua ollenkaan. Mieluiten talvi kuukausilta.
- Anonyymi
Ihan hiluja kaupungin pulleassa lompsassa
- Anonyymi
Kaukolämpöhän on hyvin halpaa kuhmossa. Ihan hävettää lämmittää taloa näin edullisesti kun öljyllä ja sähköllä lämmittävät maksavat hurjan kallista hintaa
- Anonyymi
Mökkejä rakentamaan Kalevala kankaalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040