Hei. Mulla on rv 23. Nyt ilmestyi suuri ulkoinen peräpukama, joka avattiin kahteen otteeseen. Edelleen kipu karmea. En tiedä pitääkö taas mennä päivystykseen, ei oikein huvittaisi. Odotanko vielä (aikaa 4pv edellisestä avauksesta) vai kannataisiko mennä yksityiselle? Onko kohtalosisaria? Minulla on puuduttavaa geeliä mutta ei paljon auta. En ole pariin päivään poistunut kotoa ja se on kamalaa. Tukea tarvitaan! Kiittäen, 1 x mamma.
Rv23 ja karmea pukamakipu
kohtalotovereita?
1
342
Vastaukset
Suihkuta tai istu kylmässä tai viileässä vedessä.Jumppaa lattialla maton päällä takamuksesi varassa pyörien sen minkä kivultasi kykenet.Aloita aamu kaurapuurolla äläkä syö mitään vatsaa ärsyttävää. Pari päivää pelkkää kevyt ruokaa. Näitä monta kertaa päivässä niin kyllä parin pivän päästä helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211340
- 113991
- 20846
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus297769- 42710
- 59637
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on229565- 61553
- 37537
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38535