Viikkoja oli samat hajut kuin 30 vuotta sitten, rekkoja ei ajanut sisään wikä ulos ja kuun vaihteessa vaimeni voimalaitoskin, jota ei samnuteta edes huoltokatkon ajaksi.
Siellä on vahdittvia myrkkyjä allastolkulla ja alueen puhdistus maksaa varmasti yjden sata miljoonaa. Liekö meni putinin pojille vai kiinalaisille, mutta Karjalan lennostossa kiinni eikä kukaan tunnu edes huomaavan mitään. Ei edes sitä, että savu ei nouse.
Savon Sellu ajettu alas
Anonyymi-ap
1
292
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680