Kertokaas joku helppo mysteeri kätkö . Kaikki tuntuu jotenkin hirveen vaikeilta.
Helppo mysteeri kätkö
8
103
Vastaukset
- Anonyymi
Tampereen raholassa. Raholan 60v koulu. Ei tarvitse tietää kuka sen avasi kun avattiin? (löytyy googlella)
Nimi chekkeriin ja saat koordinaatit. Senjälkeen vaihdat vaan koordinaatit siihen. - Anonyymi
Katso lähistön mysteerit joissa on pieni D-arvo.
- Anonyymi
Itekkin oon sitämiletä, että kauheen vaikeita. Noi on kaikki jonkun matematiikan opettajan tekemiä! A+B+C +B +1-2*D Joo en tajuuu
Tai sitten vastaavasti äidinkielen. Lue tyyliin joku kirja niin saat koordinaatit.Enpäs lue. Etin ihan tavallisia peruskätköjä. Tuo kirje juttu vielä menee, että kijeen vihjeellä pitää kätkö etsiä. - Anonyymi
Mistä päin Suomea saisi olla ???
Kangasalta löytyy aika helppo:
https://coord.info/GC660TJ- Anonyymi
Tamperella lielahdessa myös poika siili ihan helppo mysteeri.
Tamperelle sais tehdä myös uusia mysteerejä ja eri aiheesta.Lähes kaikki jotain samoja 100kpl kaupunginosa kätköjä. Liikaa samaa aihetta. Ylöjärevellä kanssa vain samaa runomysteeriä tai eppu normaalia. Liikaa samaa toistoa samasta aiheesta mielestäni!. Tehkää mahd paljon eri aiheesta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tamperella lielahdessa myös poika siili ihan helppo mysteeri.
Tamperelle sais tehdä myös uusia mysteerejä ja eri aiheesta.Lähes kaikki jotain samoja 100kpl kaupunginosa kätköjä. Liikaa samaa aihetta. Ylöjärevellä kanssa vain samaa runomysteeriä tai eppu normaalia. Liikaa samaa toistoa samasta aiheesta mielestäni!. Tehkää mahd paljon eri aiheesta!Tuossa ylöjärven Eppu Normaali - Aknepop mysteerissä on minusta yksi huono kysymys.
Montako vuotta sitten James Dean kuoli?
Ei tuohon ole oikeeta vastausta. Vuosia kun mennään aina eteenpäin niin vastaus on aina erillainen. Kysymyksen tekijä ei ole ottanut huomioon, että aika menee koko ajan eteen päin ja oikean vastauksen saakin sillä millöin se millöin ko kätkö on tehty vaikka oikea vastaus JUURI NYT vuoden 2025 mukaan vastaus kysymykseen 70 vuotta on väärä vaikka periaatteessa se on tämän vuoden mukaan ihan oikea vastaus!
.
- AnonyymiUUSI
Sais joku vähän nuorempi jannu tehdä myös mysteerietä. Huomaa, että mysteereitä on tehnyt suurempi ikäluokka. Jonkun ikivanhan kirjan lukeminen on minusta tylsä mysteeri.
- AnonyymiUUSI
Sepä. Se "joku muu" on aina syyllinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744