Se on taas sitä aikaa ettei omassa metsässäkään saa olla rauhassa.poimurimiehet ja naiset saapuu.ajelevat läpi pihojen ja heittelevät metsään roskia.saa sitä ihmetellä miksi ei suomalaiset poimi kaupaksi marjoja.eihän ne kerkiä ku isot ulkomaalaiset joukot saapuu metsään.
Marjastusta
16
1215
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ulkomaalaisia marjanpoimijoita tullu hyrskälle
- Anonyymi
on tullut.Haapolan koululla näkyy olevan marjalaatikoita.Kuka torilla ostaa marjaa?
- Anonyymi
Terveyskeskusta vastapäätä olevassa talossa näkyy noita "marjanpoimijoita" oleilevan.
- Anonyymi
Hyvä, kun ehki joku kerää metsiemme aarteita talteen.
- Anonyymi
Hyväksikäyttö jatkuu
- Anonyymi
Ala vaan painua marjastamaan äläkä täällä valita.
- Anonyymi
Montako isoa ulkomaalaista Joukoa on sinun harmina ollut?
- Anonyymi
Paljon maksaavat torilla mustikka kg? ja ostaavatko suomalaisilta?
- Anonyymi
Puolangantien varressa näky olovan kyltti 3€/kg mustikasta.
- Anonyymi
Turussa saa 8 €
- Anonyymi
Johan hölyn pukkasit. Voi saada puhdistetusta, joka unohtui sulla mainita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan hölyn pukkasit. Voi saada puhdistetusta, joka unohtui sulla mainita.
Saa kun ravintolaan myy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kun ravintolaan myy
Pitkä matka Turkuun myymään. Ei riitä tuotto edes bensiiniin. Näkeehän siinä maailmaa.
- Anonyymi
Hyryllä saa k.y.r.p.ä.ä , mutta vain miehet.
- Anonyymi
Teeripoikue on syönyt minun metän mustikat, 17 poikasta on ja niillä on nälkä. Vähän oon puolukoita saanut puolikypsinä itselleni, etteivät kaikkia syö luonnon elukat.
- Anonyymi
Puolukat alkaa olla parhaimmillaan ja niitä on runsaasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161