Se on taas sitä aikaa ettei omassa metsässäkään saa olla rauhassa.poimurimiehet ja naiset saapuu.ajelevat läpi pihojen ja heittelevät metsään roskia.saa sitä ihmetellä miksi ei suomalaiset poimi kaupaksi marjoja.eihän ne kerkiä ku isot ulkomaalaiset joukot saapuu metsään.
Marjastusta
Anonyymi-ap
7
450
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ulkomaalaisia marjanpoimijoita tullu hyrskälle
- Anonyymi
on tullut.Haapolan koululla näkyy olevan marjalaatikoita.Kuka torilla ostaa marjaa?
- Anonyymi
Terveyskeskusta vastapäätä olevassa talossa näkyy noita "marjanpoimijoita" oleilevan.
- Anonyymi
Hyvä, kun ehki joku kerää metsiemme aarteita talteen.
- Anonyymi
Hyväksikäyttö jatkuu
- Anonyymi
Ala vaan painua marjastamaan äläkä täällä valita.
- Anonyymi
Montako isoa ulkomaalaista Joukoa on sinun harmina ollut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070