Mikä sinun ongelmiasi,perimmäinen syy on, noille paskanpuhumisille, sinä ystäväni Posso säälität minua, olen tavannut elämäni aikana monenmoisia ihmisiä, noin sairaita kun sinä ole vastaan tulee äärettömän harvoin, mitä vaimooni tulee , sinä olet huoritellut häntä, sinun on kyllä aivan varmasti myyrmäessä myymässä mustikkansa, menit kohta hänet sokotalla hakemaan, parkkiin autoa et viitsi jättää koska siinä on vain kaksi tuntia ilmaispysäköintiä, eikä sokotasta voi ottaa kuvaa, koska kamera on huollossa, mustikkansa pankkineitisi hakee itse samalla sokotalla, yleensä klaukkalasta, mitä jos resueläkeläinen, lopettaisit kirjoittamisen tänne kokonaan, luulen että sen on itsesi kannalta kaikkein järkevintä, ettei sairautesi vielä pahene, ja minä voin vakuuttaa, mitään en oo ottanut, aivan varmasti... muuta kuin muutaman kuksallisen laatujuomaa, sisäfileisiin, injektoitaessani, ajattelen että olisipa minun kitaran muotoisella yhtä ,timanttiset rossit,, ja kuin sinun pupusellasi , pupella ei ollen, vai onko.
> § <
MUSTIKKAKUKSA
27
191
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mustikoista tuli mieleen että meillä täällä Chiag Maissa ollen Moparissa käsin sorvatuilla jalopuuhelmillä koristeltu istuintyyny, eikös sinullakin ollut siinä ladassasi puukuulaistuin.
- AnonyymiUUSI
Missä olen sanonut, että oli minun, vaimon se oli, anoppi osti sen vaimolle, hyvä auto oli... parempi kuin minun bmw 535i, jossa oli isompi mottori, neli tahtinen 4-sylinterinen 1990 kutio tuumanen rivi moottori, polttoaineen suihkutuksela.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä olen sanonut, että oli minun, vaimon se oli, anoppi osti sen vaimolle, hyvä auto oli... parempi kuin minun bmw 535i, jossa oli isompi mottori, neli tahtinen 4-sylinterinen 1990 kutio tuumanen rivi moottori, polttoaineen suihkutuksela.
Kaikenlaista sitä löytyykin ihmisen historiasta kun käyttää Googlea. Rähinäviinan suihkutuksella sinut on varustettu. Aiemmassa tarinassa se oli appiukko joka osti vaimolle Ladan, nyt se on muuttunut anopiksi. En tunne ketään niin köyhää pariskuntaa, että aikuiselle ihmiselle pitää äitin tai isin ostaa Lada. Ei ole kovin varoissaan olleet ne kommarivanhemmatkaan ja tuo on häpeällistä miehelle, ettei kykene hommaamaan perheelle edes kunnon autoa. Perheessä jossa vaimolla on Lada, ei mies ajele BMW 535i merkkisellä autolla, ja senkin litramäärät kasvaa koko ajan tarinoissasi.
- AnonyymiUUSI
Posson paskanpuhumisilla ei ole rajoituksia. Pankkineiti ei ole missään marjassa. Se oli toiveajattelua, että vaimo olisi korjannut pariskunnan talouden marjanpoiminnalla.
Siihen ei sairaseläkeläinen Etelä-Suomessa kykene. Hauskana yksityiskohtana Posso kertoilee ettei se vaimo rahan takia siellä niitä marjoja poimi, mutta mainitsi summia 150-300 euroa, jota ilmeisesti piti huomattavana summana.
Kun sadun mukaan nettoeläkkeet on 5000 euroa, niin silloin ei takuulla yksikään vaimo lähde marjaan mustikan myyntimielessä. Itselleen voi poimia, jos terveys sallii mutta sairaseläkkeellä olevan nainen 5000 euron kotitaloudessa ei ikimaailmassa mene metsään könyämään hyttysten syötäväksi ja kun ei ulkomaalaisena löydä eikä tiedä mestoja jonne kannattaisi mennä.
Toisekseen ei ole olemassa mitään Skodaa, eikä mitään muutakaan autoa. Bussilla meni Myyrmanniinkin väittäen että siellä ei ole maksutonta pysäköintiä. Kyllä siellä on maksuton asiakaspysäköinti ja miksi kukaan hommaisi auton, jos kulkee joka paikkaan bussilla? En usko että lääkäri antoi ajolupaa vieläkään Possolle.
Kolmanneksi ei ole olemassa mitään 108 neliön rivitaloasuntoa, jonka olisi käteisellä ostanut. Kuvat olivat kerrostalon ikkunasta ja kuvassa näkyi kerrostalon parvekekin ja vastapäistä kerrostaloa. Toisessa tai kolmannessa kerroksessa asuu, korkeintaan vuokrakaksio, todennäköisesti yksiö. Toisissa kuvissa näkyi kerrostalon kivijalka ja kerrostalon kivikoriaita.
Neljänneksi se tarina sähköpolkupyörästä oli satua. Tilannut Woltista ruokaa kotiin ja kuvannut lähetin rahtipolkupyörän ulkosalla ja tarinahan se siitäkin piti keksiä että nyt alkoi pyöräily. Ei alkanut pyöräily. Possoilu sisätiloissa vaan jatkui. Kukaan ei osta rahtipolkupyörää kuntoilumielessä, eikä Possolla ole laittaa 1600 euroa polkupyörään, jolla ei tee mitään koska sitä ahteria ei polkupyörän satulassa nähdä.
Viidenneksi se vaimo on ollut siitä lähtien eri osoitteessa, kun talot vaihdettiin "mummon kanssa päikseen". Elämä ja asunnon siisteys muuttui merkittävästi, kun Possosta tuli oman elämänsä herra. Kuvissa sama huone ennen ja jälkeen https://ibb.co/6dgTcZq- AnonyymiUUSI
Marraskuussa käyn verotoimiston asiakaspäätteellä Vantaalla ja siellä se sitten näkyy tämän data-analyytikon todellinen eläke. Oma veikkaukseni on takuueläke.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marraskuussa käyn verotoimiston asiakaspäätteellä Vantaalla ja siellä se sitten näkyy tämän data-analyytikon todellinen eläke. Oma veikkaukseni on takuueläke.
Ja Pimpshornyllä ei tuloja, kun mustikanpoiminta on jokamiehen (ja naisen) oikeus,
- AnonyymiUUSI
Ainakaan satulaa ei Posson ahterin alta erota!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa tämä vänkääminen, kyllä vaimoni käy keräämässä mustikoita, kaksi-kolme päivää viikossa, myi ne sitten... ei se siitä mihinkään muutu, 200-300 euroa tuosta parinpäivän hommasta on kohtuullisesti, nyt mustikat ovat katoamassa, eläkkeistä puheenollen olen edelleenkin rajoitetusti verovelvollinen suomen koska asuin thaimaassa yli 180 vrk vuonna 2024, joten todennäköisesti verotietoni ovat vielä salaiset, ja kehotan huolehtimaan omasta eläkekertymästä, minun ei enää tarvitse, jos saisin 1000euroa eläkettä, ei olisi koskaan ollut varaa olla 10 vuotta thaimaassa, se ei riitä siellä mitenkään...
Onko olemassa myös skoda kateus, radpower cargo 4 kateus, mutta ennen kaikkea puolisokateus, kulta sormuskateus, voin vakuuttaa että kuvia en tänne enää laita, lisään vielä massi ja mustikka kateus...
Mene 2010 hakemaan itsellesi apua, olet palstan heikoin lenkki joka tapauksessa...
Mutta ennenkaikkea huolehdi omasta eläturvastasi, varsinkin jos olet yrittäjä, että sinulle tuloutuu parempi eläke kuin virkaheittoyrittäjillä yleensä.
Muihin väitteisiin en katso tarvetta kommetoida, resupetteri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa tämä vänkääminen, kyllä vaimoni käy keräämässä mustikoita, kaksi-kolme päivää viikossa, myi ne sitten... ei se siitä mihinkään muutu, 200-300 euroa tuosta parinpäivän hommasta on kohtuullisesti, nyt mustikat ovat katoamassa, eläkkeistä puheenollen olen edelleenkin rajoitetusti verovelvollinen suomen koska asuin thaimaassa yli 180 vrk vuonna 2024, joten todennäköisesti verotietoni ovat vielä salaiset, ja kehotan huolehtimaan omasta eläkekertymästä, minun ei enää tarvitse, jos saisin 1000euroa eläkettä, ei olisi koskaan ollut varaa olla 10 vuotta thaimaassa, se ei riitä siellä mitenkään...
Onko olemassa myös skoda kateus, radpower cargo 4 kateus, mutta ennen kaikkea puolisokateus, kulta sormuskateus, voin vakuuttaa että kuvia en tänne enää laita, lisään vielä massi ja mustikka kateus...
Mene 2010 hakemaan itsellesi apua, olet palstan heikoin lenkki joka tapauksessa...
Mutta ennenkaikkea huolehdi omasta eläturvastasi, varsinkin jos olet yrittäjä, että sinulle tuloutuu parempi eläke kuin virkaheittoyrittäjillä yleensä.
Muihin väitteisiin en katso tarvetta kommetoida, resupetteriEihän sulla sitten ole mikään ongelma kuvata vaimon sormuksilla varustettua kättä Skodan ratissa? Sinä itsehän kerroit että vaimon kuuluu käyttää koko ajan sormuksia käsissä joissa on painaumat. Myös voit kuvata helposti sen rahtipyörän uudelleen, laita ajokortti tai passi satulalle ja räppää kuva. Ei pitäisi olla ongelma?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulla sitten ole mikään ongelma kuvata vaimon sormuksilla varustettua kättä Skodan ratissa? Sinä itsehän kerroit että vaimon kuuluu käyttää koko ajan sormuksia käsissä joissa on painaumat. Myös voit kuvata helposti sen rahtipyörän uudelleen, laita ajokortti tai passi satulalle ja räppää kuva. Ei pitäisi olla ongelma?
Kuka kuvia pyytää, puskajussukat älkööt vaivautuko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muihin väitteisiin en katso tarvetta kommetoida, resupetteriOlisikohan noihin muihin väitteisiin kommenttia marraskuulla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan noihin muihin väitteisiin kommenttia marraskuulla?
Pasanen on tarkkaan tunnettu kaiken kertomansa, tietojensa ja kuvien ansiosta. Ihmisen elintaso selviää hyvin paljon vähemmälläkin informaatiolla.
Huonekalut ikeasta ja kierrätyskamaa.
Elektroniikka kirpputorilta ja vanhaa rojua.
Vaatteet kirpputorilta ja UFF:n laatikosta.
Ei omaa autoa eikä asuntoa.
Naimisiin on menty maistraatissa.
Ei laisinkaan harrastuksia eikä mitään mikä maksaa.
Prepaid liittymä puhelimessa.
Haaveilua vaimon marjarahoista.
Ei koskaan kunnon ravintoloissa käynyt.
Kehuskelee 150 euron polkupyörällä.
Kehuskelee hiuksillaan ja parturikäynnillään.
Ei omista mitään arvokasta.
Valehdellut puoli tusinaa työsuhdetta.
Ei ole varaa hammaslääkäriin.
Haaveilua yksityissairaaloista mutta painelee kuitenkin julkiseen terveydenhuoltoon.
Kehuskelee lääkekorvauksilla ja laskee ne palkakseen ja tuloikseen.
On mielestään yrittäjyyden erikoisasiantuntija ja rakennusinsinööri ilman sekuntiakaan kokemusta kummastakaan.
Kehuskelee hampaattomalla vaimollaan ikään kuin omistaisi tämän ja keksii tarinoita vaimon pankkineidin urasta.
Kehuskelee pontikantekotaidoillaan ja tekee vaimon myymistä marjoista puolukkapuuroa.
Siellähän ne joo valuutanvaihtopisteissä paukahtaa pankkineidit Thaimaassa tiineäksi ja muuttavat sitten Suomeen sairaanhoitajiksi rikkaan IT-gurun kotitalouteen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen on tarkkaan tunnettu kaiken kertomansa, tietojensa ja kuvien ansiosta. Ihmisen elintaso selviää hyvin paljon vähemmälläkin informaatiolla.
Huonekalut ikeasta ja kierrätyskamaa.
Elektroniikka kirpputorilta ja vanhaa rojua.
Vaatteet kirpputorilta ja UFF:n laatikosta.
Ei omaa autoa eikä asuntoa.
Naimisiin on menty maistraatissa.
Ei laisinkaan harrastuksia eikä mitään mikä maksaa.
Prepaid liittymä puhelimessa.
Haaveilua vaimon marjarahoista.
Ei koskaan kunnon ravintoloissa käynyt.
Kehuskelee 150 euron polkupyörällä.
Kehuskelee hiuksillaan ja parturikäynnillään.
Ei omista mitään arvokasta.
Valehdellut puoli tusinaa työsuhdetta.
Ei ole varaa hammaslääkäriin.
Haaveilua yksityissairaaloista mutta painelee kuitenkin julkiseen terveydenhuoltoon.
Kehuskelee lääkekorvauksilla ja laskee ne palkakseen ja tuloikseen.
On mielestään yrittäjyyden erikoisasiantuntija ja rakennusinsinööri ilman sekuntiakaan kokemusta kummastakaan.
Kehuskelee hampaattomalla vaimollaan ikään kuin omistaisi tämän ja keksii tarinoita vaimon pankkineidin urasta.
Kehuskelee pontikantekotaidoillaan ja tekee vaimon myymistä marjoista puolukkapuuroa.
Siellähän ne joo valuutanvaihtopisteissä paukahtaa pankkineidit Thaimaassa tiineäksi ja muuttavat sitten Suomeen sairaanhoitajiksi rikkaan IT-gurun kotitalouteen.Se on takuueläke eikä senttiäkään päälle. Äitinsä perinnöstä jäänyt sen verran että oli mahdollista muuttaa Thaimaahan, kunnes nekin eurot loppui.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on takuueläke eikä senttiäkään päälle. Äitinsä perinnöstä jäänyt sen verran että oli mahdollista muuttaa Thaimaahan, kunnes nekin eurot loppui.
Hyvä on tarinan perintö ollut kun 10 vuotta niillä elänyt.
Miten on Laiffi joka odottaa äitinsä viimeistä päivää, että saa ryhtyä miljonäärieläkeläiseksi kuten on kertonut?
Kovin on näille Pattayaan rakastuneille nämä toisten ihmisten asiat tärkeitä, luulisi olevan omissaankin ihan tarpeeksi aijailematta feikkitiliotteita.
Jos tiliotteilla jotain tahtoo toteennäyttää, niin niistä ilmenee myös maksuja jne. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on tarinan perintö ollut kun 10 vuotta niillä elänyt.
Miten on Laiffi joka odottaa äitinsä viimeistä päivää, että saa ryhtyä miljonäärieläkeläiseksi kuten on kertonut?
Kovin on näille Pattayaan rakastuneille nämä toisten ihmisten asiat tärkeitä, luulisi olevan omissaankin ihan tarpeeksi aijailematta feikkitiliotteita.
Jos tiliotteilla jotain tahtoo toteennäyttää, niin niistä ilmenee myös maksuja jne.Jos puhut minun tiliotteesta niin laitoin vain ekasta sivusta heinäkuusta kuvakaappauksen
PDF- tiedostosta. Jokaisen kuukauden toinen päivä tulee vuokralaisten asumistuet tuolle tilille.
Voin toki laittaa sinulle sivullisen ostoksia ja muita maksuja muiltakin tileiltä, jos niin kovasti haluat, mutta ne eivät tuo sinulle Skodaa, rivaria, sähköfillaria, suurta eläkettä eikä vaimoa tupaan.
Kuten tarkoilla silmilläsi näet, kuvakappauksessa lukee 1/7 sivu, joten aktioita on aika paljon. Sieltä tililtä hoidan myös Suomen maksut ja ostokset, joita on jonkin verran.
Pyrin käyttämään tuon tilin kortteja aktiivisesti, että saldo pysyisi mahdollisimman pienenä.
Nyt vaan sattui tulemaan vähän isompi summa, joten täytyy siirtää taas pois Suomesta. Suurin saldo on tällä hetkellä Revolutin tilillä.
Thaimaassa minulla on kaksi pankkitiliä luottokortteineen ja vaimon kanssa yhteinen säästötili, johon ei ole kortteja.
Paljonko on OP:n luottokortin saldosi? Joko dokasit kymmenessä päivässä elokuun eläkkeen?
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut minun tiliotteesta niin laitoin vain ekasta sivusta heinäkuusta kuvakaappauksen
PDF- tiedostosta. Jokaisen kuukauden toinen päivä tulee vuokralaisten asumistuet tuolle tilille.
Voin toki laittaa sinulle sivullisen ostoksia ja muita maksuja muiltakin tileiltä, jos niin kovasti haluat, mutta ne eivät tuo sinulle Skodaa, rivaria, sähköfillaria, suurta eläkettä eikä vaimoa tupaan.
Kuten tarkoilla silmilläsi näet, kuvakappauksessa lukee 1/7 sivu, joten aktioita on aika paljon. Sieltä tililtä hoidan myös Suomen maksut ja ostokset, joita on jonkin verran.
Pyrin käyttämään tuon tilin kortteja aktiivisesti, että saldo pysyisi mahdollisimman pienenä.
Nyt vaan sattui tulemaan vähän isompi summa, joten täytyy siirtää taas pois Suomesta. Suurin saldo on tällä hetkellä Revolutin tilillä.
Thaimaassa minulla on kaksi pankkitiliä luottokortteineen ja vaimon kanssa yhteinen säästötili, johon ei ole kortteja.
Paljonko on OP:n luottokortin saldosi? Joko dokasit kymmenessä päivässä elokuun eläkkeen?
2010Olipa nopea päivystys miljonääriliikemieheltä bablaamaan taloudenpidostaan.
Jos sulla on noin kova tarve osoittaa olevasi mitä yrität uskotella niin laitappa kattava tulostus osoittamaan mitä yrität selitellä sen sijaan, että hieman valikoitua sivun osaa kaappauksestasi.
Sun sanas on hissipierun arvoisia minulle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut minun tiliotteesta niin laitoin vain ekasta sivusta heinäkuusta kuvakaappauksen
2010Hienoa kun kerrot op;n pankkisaldon nolla tai ainakin lähellä maksan aina ostot eläkkeestä pois, taas sinä kuvittele puhuvasi minun kanssani, en ole asiasi tässä avauksessa puhunut mitään, rahan vienti yli 20.000 euroa vaatii suomenpankilta ja thaimaan keskuspankilta luvan, pankkitalletus on maksimissaan 100.000 euroa ei suinkaan 100.000 euroa... Thaimaassa se on vain 20.000 usd, vai mitä osakaslaina miljonääri
Kuvassa pyörän istuin sekä skodan ratti, vaimoni sormukset ovat sormessa...
Olen tuohon skodaan tyytymätön, laitan sen vaihtoon... katsottuna on yksi lexus, ja yksi farkkumersu, nuo vw:n tsi moottorit on hankilia alle 200.000 ajettu, ja temppuilee jo nyt kaikki huollut on tehty.
Mitä jos osakaslaina miljonääri keksittyisit tärkeimpääsi eli pentuihisi, ja lopettaisit kokonaan palstakirjoittelun, ettet taas kohta ole ulkoruokinnassa.
https://ibb.co/MzdWff0
https://ibb.co/ynvFrc1g
Kaikki paskanjauhamisesi on aika lapsellisia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun kerrot op;n pankkisaldon nolla tai ainakin lähellä maksan aina ostot eläkkeestä pois, taas sinä kuvittele puhuvasi minun kanssani, en ole asiasi tässä avauksessa puhunut mitään, rahan vienti yli 20.000 euroa vaatii suomenpankilta ja thaimaan keskuspankilta luvan, pankkitalletus on maksimissaan 100.000 euroa ei suinkaan 100.000 euroa... Thaimaassa se on vain 20.000 usd, vai mitä osakaslaina miljonääri
Olen tuohon skodaan tyytymätön, laitan sen vaihtoon... katsottuna on yksi lexus, ja yksi farkkumersu, nuo vw:n tsi moottorit on hankilia alle 200.000 ajettu, ja temppuilee jo nyt kaikki huollut on tehty.
Mitä jos osakaslaina miljonääri keksittyisit tärkeimpääsi eli pentuihisi, ja lopettaisit kokonaan palstakirjoittelun, ettet taas kohta ole ulkoruokinnassa.
Kaikki paskanjauhamisesi on aika lapsellisia.Mahdatko saada vastineeksi roikkorinnan kädet haaveilluusiosähkövolvon ratilla ja Raptorin huikeilla lisävaloilla, kun tinderhoro korealaisten kanssa iloisesti vilkuttaa auton vierellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun kerrot op;n pankkisaldon nolla tai ainakin lähellä maksan aina ostot eläkkeestä pois, taas sinä kuvittele puhuvasi minun kanssani, en ole asiasi tässä avauksessa puhunut mitään, rahan vienti yli 20.000 euroa vaatii suomenpankilta ja thaimaan keskuspankilta luvan, pankkitalletus on maksimissaan 100.000 euroa ei suinkaan 100.000 euroa... Thaimaassa se on vain 20.000 usd, vai mitä osakaslaina miljonääri
Kaikki paskanjauhamisesi on aika lapsellisia.Enkös sinua varotellut jo aiemmin noista Volkkarin paskakoneista, mutta mielestäsi ne oli niin pirun hyviä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki paskanjauhamisesi on aika lapsellisia.Mutta sinunhan piti kuljetella vaimoa tänään puolukkaan ja nyt se sitten onkin vaimon Skoda, joka asuu eri osoitteessa. Polkupyörä on edelleen Wolttikuskin fillari ja siellä on niitä kuljetuslaatikoita kyydissä. Hyvä kuitenkin että vaimo suostuu kuljettelemaan sinua edelleen sairaalaan ja apteekkiin sekä viinakauppaan, niin sinun ei tarvitse mennä aina bussilla, vaikka vaimo asuukin eri osoitteessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahdatko saada vastineeksi roikkorinnan kädet haaveilluusiosähkövolvon ratilla ja Raptorin huikeilla lisävaloilla, kun tinderhoro korealaisten kanssa iloisesti vilkuttaa auton vierellä?
Muistatko Pasanen että sinä et koskaan huorittele etkä nimittele ketään? Nyt lipsahdit taas Senssuksi. Miksi sinun piti ottaa salakuva vaimon kädestä? Eikö suostu poseeraamaan pyynnöstä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkös sinua varotellut jo aiemmin noista Volkkarin paskakoneista, mutta mielestäsi ne oli niin pirun hyviä?
Miten kyrvånsyylån tuoreet kuvat chiang main -70 luvun suomikeittiöstä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkös sinua varotellut jo aiemmin noista Volkkarin paskakoneista, mutta mielestäsi ne oli niin pirun hyviä?
Tsi moottoreita käytetään kaikissa vw groupin autossa, seuraava pirssi on 2l tai 2.2 koneella ilman mitään puristussuhteen nostoa, jos vaikka jokin malli löytyisi vielä kutoskoneella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tsi moottoreita käytetään kaikissa vw groupin autossa, seuraava pirssi on 2l tai 2.2 koneella ilman mitään puristussuhteen nostoa, jos vaikka jokin malli löytyisi vielä kutoskoneella.
"ilman puristussuhteen nostoa". Melkoista automiehen puhetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pasasella on ihan oma suomenkieli.
"Pirssi" on suomen kielen arkikielinen sana, joka tarkoittaa taksia tai taksiautoa. Se on vanhentunut ilmaus, joka on alun perin lyhentymä sanasta "pirssiauto".
Taksi tarkoittaa kuljetuspalvelua, jota hallinnoi kuljettaja ja jota käytetään siirtymissä lyhyillä matkoilla. Sanan etymologia juontaa juurensa saksan sanasta "Taxameter", joka mittaa matkan aikana kertynyttä hintaa.
Siitä on tullut suomenkieleen taksin synonyymiksi sana "mittari". Mittari ei koskaan Suomen historiassa ole tarkoittanut verottajaa eikä ulosottoa.
Synonyymisanakirja "taksi"
pirssi, vuokra-auto, kumijalka, mittari, mittariauto, pirssi, pirssiauto, vuokra-auto. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin 14 vuotta vanha Skoda pienellä koneella, hinta noin 1000-2000 euroa.
https://www.nettiauto.com/skoda/octavia?yearFrom=2010&yearTo=2011
Ratti näyttää niin veivatulta ja halkeilleelta että autolla on työnnetty sellainen 400 tonnia ja todennäköisesti on vanha taksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan satulaa ei Posson ahterin alta erota!
Hauskaa tämä vänkääminen, kyllä minä olen kasannut tieto koneita, kiinalaisista componenteista, ja polku pyrien satulota viritellyt https://archive.org/details/dildo-cycle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821