Kone on Intel NUC11TNHi5, sellainen näytön takaseinään ruuvattava pikku mötikkä. Siinä on 2 USB C liitäntää. Molemmista voi ladata kännykkää tms. mutta muistitikuista tai tiedonsiirrosta ne eivät ymmärrä mitään. USB A liitännät ovat ainoat tiedonsiirtoon soveltuvat liitännät. Voiko nuo jotenkin saada laajempaan käyttöön?
Miksi data ei näy eikä liiku USB C:ssä?
35
321
Vastaukset
- Anonyymi
Kaapeli varmaan pelkkä latauspiuha, pitää olla neljä johtoa kaapelissa
- Anonyymi
No ton me jo tiesimme!
- Anonyymi
USB versiot on windowsille vakava toimimattomuus asia!
- Anonyymi
Jaa vähän kuin Wifikin?
- Anonyymi
Mulla NUC11TNHi5 ei saa Wifiä toimiin Windows 11:sta millään.
- Anonyymi
Itsellä on kanssa tuollainen pikkupc mutta se jäi käynistyslooppiin ja heitin kaapimpohjalle. Joku Windows 11 päivitys ei ollut yhteensopiva.
- Anonyymi
Koneeni toimii muuten ihan täydellisesti, paitsi tuo USB C:n dataliikenne. Olen ostanut ko.laitteen 21.9.2022. Käyttöjärjestelmänä on Windows 11 Pro ja se on toiminut ilman mitään ongelmia toisin kuin tuossa muutamassa edellisessä kommentissa väitetään. Tulkitsen nuo väitteet pikkupoikien trollaukseksi, kun ei parempaakaan tekemistä ole. t. Aloittaja.
- Anonyymi
Kannattaa mennä johonkin moderoidulle foorumille kysymään. Ei täällä ole kuin 1-2 linkkurahousua jotka kirjoittavat suurimman osan viesteistä. Siksi tämä palsta sopii lähinnä hassuttelukäyttöön ja trollien trollaamiseen takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mennä johonkin moderoidulle foorumille kysymään. Ei täällä ole kuin 1-2 linkkurahousua jotka kirjoittavat suurimman osan viesteistä. Siksi tämä palsta sopii lähinnä hassuttelukäyttöön ja trollien trollaamiseen takaisin.
Sun kannattaa mennä hoitoon!
- Anonyymi
Katsi BIOS:sta että ne usb:t on käytössä. Ois aika outoa, että niihin tulis virta, jos ne ois pois päältä. Tsekkaa Windows Laitehallinta. Herjaako siellä USB3 ajurien puutetta? Asenna vaaditut ajurit koneen valmistajan sivuilta tarvittaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsi BIOS:sta että ne usb:t on käytössä. Ois aika outoa, että niihin tulis virta, jos ne ois pois päältä. Tsekkaa Windows Laitehallinta. Herjaako siellä USB3 ajurien puutetta? Asenna vaaditut ajurit koneen valmistajan sivuilta tarvittaessa.
Noniin. Tsekkasin vielä ohjekirjaa. Ne usb-c liitännät on vain virtaa varten. Niiden yhteydessä on kuvake ⚡ , joka ilmaisee, että liitäntä on vain virranantoa varten, esimerkiksi puhelimelle tai tablet laitteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin. Tsekkasin vielä ohjekirjaa. Ne usb-c liitännät on vain virtaa varten. Niiden yhteydessä on kuvake ⚡ , joka ilmaisee, että liitäntä on vain virranantoa varten, esimerkiksi puhelimelle tai tablet laitteelle.
Höpön löpööö!
https://drivers.softpedia.com/get/MOTHERBOARD/Intel/Intel-NUC11TNHi5-NUC-Kit-USB-Type-C-Driver-1-0-9-5.shtml - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettet taas keksisi satujasi!
- Anonyymi
KOLLIMAATTORI EI TIEDÄ MISTÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota nyt ei usko vanha Erkkikään. Kyllä me tiedetään että kollimaattorihan ei täysillä käy mutta että tollaisia satuja kirjoitaa taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IHME VALHEIDEN LEVITTÄJÄ! KOLLIMAATTORI OLET SAIRAS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että PC:stä tehdään kännykkälaturi! Kaikkee sitä saa kuulakkin näiltä satupapparaisilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LAITAPPA LINNKI MOISESTA OHJEKKIRJASTA ;D
- Anonyymi
Linux käyttökokemus on fantastinen.
Samaa ei voi sanoa windoosista, joka on kakaroiden kyhäämä kurttaus. windoosin käytettävyys on vähemmän kuin nolla, se on miinus ääretön !
꧁꧂- Anonyymi
Kirjoitat varmaan Linux-windoosasta, se on kyllä melkoinen kurttaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andri Jermak ❤️ Volodymyr Zelensky 💩 Gay-suhteessa.
Voi miten sööttiä, oikeeta natsirakkautta., - Anonyymi
LINUX TOIMII!
WINDOWS EI TOIMI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolli, on sulla taas lääkkeet ottamatta!
- Anonyymi
USA:ssa monella äänellä jo sanottu että Zelenkyi pitää vaihtaa ennenkö saadaan rauha Ukrainaan.
;D- Anonyymi
CIA voisi hoidella tuon Zele-ongelman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CIA voisi hoidella tuon Zele-ongelman.
Jaa nappi ottaan ;D
- Anonyymi
Hanki Chromebook!
- Anonyymi
ostin kyllä mutta vein seuraavana päivä ser-lavalle, siellä se on vielläkin kun ei kelpaa kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ostin kyllä mutta vein seuraavana päivä ser-lavalle, siellä se on vielläkin kun ei kelpaa kenellekään.
Tällä palstalla joku hörhö tekee typeriä avauksia ja vastailee sitten itselleen hamaan tulevaisuutee
.... - Anonyymi
Chromebook on VALLAN LOISTAVA LAITE!
W11 lensi välittömästi ser-lavalle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kollilla ei ole rahaa uusiin koneisiin! Sillä on W8 kone kotona! Serkamaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla ole rahaa edes alkon viinaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla ole rahaa edes alkon viinaan!
Kukaan järkevä ei kanna rahojaan alkoon kun voi joko hakea suomenlahden toiselta puolen tai tehdä sitten vaikka itse. No itse olen kylläkin raitis, ehkä palstan ainut.
- Anonyymi
Vaihdoin loistavaan Chromebookiin!
- Anonyymi
W11 ja aina ongelma!
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596