Miksi data ei näy eikä liiku USB C:ssä?

Anonyymi-ap

Kone on Intel NUC11TNHi5, sellainen näytön takaseinään ruuvattava pikku mötikkä. Siinä on 2 USB C liitäntää. Molemmista voi ladata kännykkää tms. mutta muistitikuista tai tiedonsiirrosta ne eivät ymmärrä mitään. USB A liitännät ovat ainoat tiedonsiirtoon soveltuvat liitännät. Voiko nuo jotenkin saada laajempaan käyttöön?

35

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaapeli varmaan pelkkä latauspiuha, pitää olla neljä johtoa kaapelissa

• Anonyymi

No ton me jo tiesimme!

• Anonyymi

USB versiot on windowsille vakava toimimattomuus asia!

• Anonyymi

Jaa vähän kuin Wifikin?

• Anonyymi

Mulla NUC11TNHi5 ei saa Wifiä toimiin Windows 11:sta millään.

• Anonyymi

Itsellä on kanssa tuollainen pikkupc mutta se jäi käynistyslooppiin ja heitin kaapimpohjalle. Joku Windows 11 päivitys ei ollut yhteensopiva.

• Anonyymi

Koneeni toimii muuten ihan täydellisesti, paitsi tuo USB C:n dataliikenne. Olen ostanut ko.laitteen 21.9.2022. Käyttöjärjestelmänä on Windows 11 Pro ja se on toiminut ilman mitään ongelmia toisin kuin tuossa muutamassa edellisessä kommentissa väitetään. Tulkitsen nuo väitteet pikkupoikien trollaukseksi, kun ei parempaakaan tekemistä ole. t. Aloittaja.

• Anonyymi

Kannattaa mennä johonkin moderoidulle foorumille kysymään. Ei täällä ole kuin 1-2 linkkurahousua jotka kirjoittavat suurimman osan viesteistä. Siksi tämä palsta sopii lähinnä hassuttelukäyttöön ja trollien trollaamiseen takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa mennä johonkin moderoidulle foorumille kysymään. Ei täällä ole kuin 1-2 linkkurahousua jotka kirjoittavat suurimman osan viesteistä. Siksi tämä palsta sopii lähinnä hassuttelukäyttöön ja trollien trollaamiseen takaisin.

Sun kannattaa mennä hoitoon!

• Anonyymi

Katsi BIOS:sta että ne usb:t on käytössä. Ois aika outoa, että niihin tulis virta, jos ne ois pois päältä. Tsekkaa Windows Laitehallinta. Herjaako siellä USB3 ajurien puutetta? Asenna vaaditut ajurit koneen valmistajan sivuilta tarvittaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsi BIOS:sta että ne usb:t on käytössä. Ois aika outoa, että niihin tulis virta, jos ne ois pois päältä. Tsekkaa Windows Laitehallinta. Herjaako siellä USB3 ajurien puutetta? Asenna vaaditut ajurit koneen valmistajan sivuilta tarvittaessa.

Noniin. Tsekkasin vielä ohjekirjaa. Ne usb-c liitännät on vain virtaa varten. Niiden yhteydessä on kuvake ⚡ , joka ilmaisee, että liitäntä on vain virranantoa varten, esimerkiksi puhelimelle tai tablet laitteelle.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin. Tsekkasin vielä ohjekirjaa. Ne usb-c liitännät on vain virtaa varten. Niiden yhteydessä on kuvake ⚡ , joka ilmaisee, että liitäntä on vain virranantoa varten, esimerkiksi puhelimelle tai tablet laitteelle.

Ettet taas keksisi satujasi!

• Anonyymi

KOLLIMAATTORI EI TIEDÄ MISTÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota nyt ei usko vanha Erkkikään. Kyllä me tiedetään että kollimaattorihan ei täysillä käy mutta että tollaisia satuja kirjoitaa taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IHME VALHEIDEN LEVITTÄJÄ! KOLLIMAATTORI OLET SAIRAS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että PC:stä tehdään kännykkälaturi! Kaikkee sitä saa kuulakkin näiltä satupapparaisilta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LAITAPPA LINNKI MOISESTA OHJEKKIRJASTA ;D

• Anonyymi

Linux käyttökokemus on fantastinen.

Samaa ei voi sanoa windoosista, joka on kakaroiden kyhäämä kurttaus. windoosin käytettävyys on vähemmän kuin nolla, se on miinus ääretön !

꧁꧂

• Anonyymi

Kirjoitat varmaan Linux-windoosasta, se on kyllä melkoinen kurttaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Andri Jermak ❤️ Volodymyr Zelensky 💩 Gay-suhteessa.

Voi miten sööttiä, oikeeta natsirakkautta.,

• Anonyymi

LINUX TOIMII!
        WINDOWS EI TOIMI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolli, on sulla taas lääkkeet ottamatta!

• Anonyymi

USA:ssa monella äänellä jo sanottu että Zelenkyi pitää vaihtaa ennenkö saadaan rauha Ukrainaan.

;D

• Anonyymi

CIA voisi hoidella tuon Zele-ongelman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

CIA voisi hoidella tuon Zele-ongelman.

Jaa nappi ottaan ;D

• Anonyymi

Hanki Chromebook!

• Anonyymi

ostin kyllä mutta vein seuraavana päivä ser-lavalle, siellä se on vielläkin kun ei kelpaa kenellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ostin kyllä mutta vein seuraavana päivä ser-lavalle, siellä se on vielläkin kun ei kelpaa kenellekään.

Tällä palstalla joku hörhö tekee typeriä avauksia ja vastailee sitten itselleen hamaan tulevaisuutee

....

• Anonyymi

Chromebook on VALLAN LOISTAVA LAITE!

W11 lensi välittömästi ser-lavalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kollilla ei ole rahaa uusiin koneisiin! Sillä on W8 kone kotona! Serkamaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla ole rahaa edes alkon viinaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla ole rahaa edes alkon viinaan!

Kukaan järkevä ei kanna rahojaan alkoon kun voi joko hakea suomenlahden toiselta puolen tai tehdä sitten vaikka itse. No itse olen kylläkin raitis, ehkä palstan ainut.

• Anonyymi

Vaihdoin loistavaan Chromebookiin!

• Anonyymi

W11 ja aina ongelma!

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2487
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1363
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1323
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      949
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      123
      842
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      0
      750
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe