eläketransut

niinkuin otsikossa näkyy olen ja vielä kaapissa on todella joskus raskasta ja sit vielä kun olen bottom olin exukm mutta aina se kulli alusasut kiinosti nyt voin kyllä vapaasti mutta seurakin kelpaisi vaikka toinen "ystävätär" asun sinkkuna Vantaalla t. Erja

5

474

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, olet tehnyt tuon jo selväksi täällä useaan kertaan. Miksi ihmeessä menit ylipäätään naimisiin, jos kerran et ollut aidosti asiassa mukana? Kaikki nuo ukm-lyhenteet kuuluvat homojen slangiin.

• Anonyymi

Kauan sitten kasarilla oli miehelle mahdotonta olla homo. Sitä ei hyväksynyt kukaan, minkä vuoksi moni päätyi suhteeseen naisen kanssa saadakseen olla edes jonkun ihmisen kanssa.

Tänä päivänä transvestiitilla on sama tilanne. Kukaan ei hyväksy, minkä vuoksi on vaihdettava sukupuoli naiseksi, jonka jälkeen ihmisten jonkinasteisen hyväksynnän saa. Toinen vaihtoehto on itsensä kieltäminen tai täydellinen kaapissa pysyminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauan sitten kasarilla oli miehelle mahdotonta olla homo. Sitä ei hyväksynyt kukaan, minkä vuoksi moni päätyi suhteeseen naisen kanssa saadakseen olla edes jonkun ihmisen kanssa.

Tänä päivänä transvestiitilla on sama tilanne. Kukaan ei hyväksy, minkä vuoksi on vaihdettava sukupuoli naiseksi, jonka jälkeen ihmisten jonkinasteisen hyväksynnän saa. Toinen vaihtoehto on itsensä kieltäminen tai täydellinen kaapissa pysyminen.

Ja silti 80-luvulla oli lukuisia homoja. Tietenkään he eivät menneet suhteeseen naisen kanssa, mitä homo siitä saisi? Tiittejä ei tutkimuksiin huolita eivätkä todellakaan halua peniksestään luopua, ja tiittien puolisot nimenomaan pelkäävät, että kumppani päättää "vaihtaa puolta" ja siksi muistavat säännöllisesti haukkua transnaiset ja prosessin huonon lopputuloksen, jottei omalle kumppanille vain tulisi mitään ajatuksia.

• Anonyymi

Eli tässä keskustelussa ei missään nimessä saa mainita sitä, että keskustelun aloittaja on avoimesti täällä kertonut oikean etunimensä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      191
      1684
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1433
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      17
      975
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      939
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      44
      858
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      133
      701
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      676
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      661
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      607
    Aihe