Sorsalupa tulee hankkia vesialueelle!! Vesilintujen metsästyslupia vesialueelle saa kalastuskunnilta, vesialueen omistajilta. Vesilintujen metsästyslupatuloja käytetään kalanistutuksiin ja vesialueen kunnostustöihin. Monessa kaupungissa ja kunnassa kalastuskunnat ja kalastusosakaskunnat myöntävät metsästyslupia vesialueille. Lisäksi metsästyskortti ja aseenhallussapitoluvat.
SORSALUPA
17
154
Vastaukset
- Anonyymi
Pullasorsa on maukasta kahvipöydässä.
- Anonyymi
Vesialueenomistaja määrää vesilintujen metsästystä, mihin lampeen tulee puro, niin se on kalastuskunnan yleensä.
- Anonyymi
Värillisillä sokereilla kuorrutettu sorsannäköinen pulla onkin todella kaunis ja maukas!
- Anonyymi
Vuorokausi ja metsästyskausi metsästyslupia vesilinnuille saa kalastuskunnilta. Muutaman kympin metsästyslupa vesialueille. Veteen ei saa metsästää ilman lupaa ja veneessä aina vesialuemetsästyslupamaksu.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia sorsalupa järviin ja lampiin, jotta voi metsästää vesialueen vesilintuja. Muutaman kymmenen euroa vuorokausi tai metsästyskausi kalastuskunnalta. Veteen ei saa metsästää ilman lupaa.
- Anonyymi
Sorsapaatti, soutumies hankkia rivakka ruohikoita soutamaan!
- Anonyymi
Kunhan ette vain joutsenia! Ei saa häiritä edes.
- Anonyymi
Puutarhan ankat rauhoitettuja.
- Anonyymi
Sorsapoikueita ollut hyvin tänä vuonna, isoja poikueita.
- Anonyymi
Joo suomi on lupien luvattu valtakunta. Ajelin kesälomareissua lapissakin, niin jokaisen rapakonkin
ja paska ojan kohdalla oli lappu, luvaton kalastus kielletty. Kuka voi omistaa luonnon vesissä olevat kalat, ei kukaan. Ja mikä vahinko siitä syntyy ja kenelle, jos ruokakalat ottaa. En osta lupia minä.- Anonyymi
Joku omistaa ne vesistöt ja hoitaa niitä ja istuttaa kalaa. Salakalastusta voi verrata varastamiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku omistaa ne vesistöt ja hoitaa niitä ja istuttaa kalaa. Salakalastusta voi verrata varastamiseen
Ei ole järvellä kiinteistö numeroa. Ei omista kukaan.
- Anonyymi
Saiskohan sorsastus luvan kajaaninjoelle.
- Anonyymi
Virvelillä uistella pullapitko syöttinä, kokonaisia sorsapoikueita ui perässä.
- Anonyymi
Ei saa sopii koittaa.
- Anonyymi
Kaurasorsia? Pulleita ja kauniita talvipuvussa.
- Anonyymi
PuskaJussit puhaltelevat päivät sorsapilliin. Tavin ränkätystäkin yrittävät matkia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070