Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois.
Facebookissa haukkui tänään Kannuksen perusteellisesti ja tuttuun tapaan poisti julkaisunsa lopulta, kun kommentit eivät miellyttäneet häntä.
Toivottavasti muutto oli tällä kertaa jotain muuta kuin sanahelinää.
Nyt peukut pystyyn
74
5776
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitys, ei ainakaan vielä poistanut Facebook julkaisua, piilotti sen hetkeksi.
Ja jatkaa siellä nuoren naisen haukkumista.
Törkeä ukko ja tuollainen ollut vielä hyvinvointilautakunnassa. - Anonyymi
Vaikka en ole Persut, mutta asiaa hän osittain kertoo. Tarvitaan kuitenkin asiaan uskovia yrittäjiä lisää Kannuksessa. Yritys Kannus tekee hyvää työtä mutta tällä hetkellä pankkirintamalla on tiukkaa rahoituksen saamisessa.
- Anonyymi
Ihan asiaa puhuu, hyvä niin. Ei täällä muuten yrityselämä nouse. Serina Juoppokuskit kommentoi. Aina näitä jotka vastustaa kehitystä. Aletaan mennä 4 alkavaan numeroon väkiluvussa, on tultu paljon alas -80 luvulta Ahon ajoista.
- Anonyymi
Luuletko että pääset karkuun sillä että estät mut facebookissa ja siirryt tänne? Nimenkin oot kirjoittanut samalla lailla väärin kuin aiemmin ja luulet ettei kukaan tunnista sua 😂
Mää voin kirjoittaa kyllä ihan omalla nimellä ja kestän kyllä keskustelun ilman että tarvitsee estää ketään. Aika raukkamaista että ensin estät ja sitten kirjoittelet musta kaikkea törkykommenttia.
- Seriina - Anonyymi
Tuo on kyllä vähän huono argumentti kun kaikki samalta kylältä tietää ettei mulle alkoholi oikein ruukaa maistua 😅 Toisin kuin sulle. Tiedät varmaan että mää oon viimeiset viisi vuotta ollut kylillä lähes joka ikinen viikonloppu ja selvinpäin koska useimmiten oon ollut töissä, tulossa töistä tai menossa töihin. Samalla kun sinä oot matkalla baarista toiseen haukkumaan aina edellisen kapakan, sen pitäjät ja asiakkaat.
Onneks et oo mun asiakkaana ikään ollut niin mulla ei sun toimista oo minkäänlaista vaitiolovelvollisuutta mitä nyt oon kylillä ollessani nähnyt ja kuullut. Ja nyt ammuit mua päin sellasta paskaa että tästä et sitten selviä sillä että vain poistat julkaisuja tai kommentteja ja elät hetken hiljaiseloa.
Mulla on kaikesta, siis ihan kaikesta, sun julkaisemasta screenshotit näiden vuosien varrelta. Kaikki ne kerrat kun oot jonkun haukkunut pystyyn ja käyttäytynyt yhtä tökerösti kuin nyt mua kohtaan ja sitten poistanut julkaisun. Ne on mulla tallessa.
Että anna tulla niin paljon törkykommentteja kuin kerkeät kirjoittamaan. Mitä luulet miten siinä käy jos päätän julkaista koko sun tarinoinnin tästä vuosien varrelta?
- Seriina
- Anonyymi
Yritys Kannuksella olisi hyviä suunnitelmia. Toivotaan. Hyvä että näistä puhutaan tärkeitä asioita..
- Anonyymi
Isot kaupungit vetää väkeä, hyvä että työpaikka ja teollisuuteen satsattaisiin Kannuksessa. Nostan hattua kaverille. Aikoinaan Kannustalo ja Pouttu hyviä työllistäjiä.
- Anonyymi
Persun pelko on herran alku
- Anonyymi
Kartsalle tässä suoraan viesti: tiedätkö miten Facebook toimii? Olet edelleen estänyt mut ja vieläkin kirjoittelet siellä suoraan mulle? Vai onko nyt tarkoituksena se että pystyt mua nälvimään vapaasti ilman että voin itse sanoa asiaan mitään?
Mutta nyt, Kartsa, minä menen nukkumaan että herään kohta yhtä kuuluisan lapseni kanssa ja lähden sitten töihin. Suosittelen sitä samaa sullekin että menet ja otat vähän unta kuulaan, vaikka töihin sun tuskin tarvitsee mennä.
Samalla ehkä kannattaa vähän miettiä sitä että sinä ikävä kyllä edustat aika montaa muutakin ihmistä ja yhteisöä ja mulla on tosi paha mieli heidän puolesta että joutuvat myös sietämään sun käytöstä. Sinä olet yksi syy miksi esimerkiksi minä en halua olla politiikan kanssa missään tekemisissä.
- Seriina - Anonyymi
Ilmeisesti rahat on riittänyt vielä päivän annokseen että saa näppäimistön sauhuamaan, jatkaa nyt yksinään samassa ketjussa.
- Anonyymi
Tämä siirtopersu puhuu että kannukseen pitää saada lisää työpaikkoja, mutta itse tekee pimeästi hieronta töitä ja vie asiakkaita yrittäjiltä jotka maksavat kaikki tellit ja lellit!
Ei löydy siirtopersun nimellä mitään y-tunnusta!- Anonyymi
Ei löydy y-tunnusta ei. Tuttu kävi huumorimielessä testaamassa minkä lajin hieroja mahtaa olla kyseessä niin ei ensinnäkään ollut hintansa väärti ja toisekseen kuittia ei yllättäen pystynyt antamaan käynnistä.
- Anonyymi
Vanhuuseläkkeellä voi Suomessa tienata niin paljon kuin haluaa, eikä palkkatuloilla ole vaikutusta eläkkeen määrään. Työkyvyttömyyseläkkeellä on kuitenkin ansaintarajoja, ja tiettyjen eläkelajien saajilla on henkilökohtainen ansioraja, jonka voi tarkistaa omasta eläkepäätöksestä tai kysyä eläkeyhtiöltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuuseläkkeellä voi Suomessa tienata niin paljon kuin haluaa, eikä palkkatuloilla ole vaikutusta eläkkeen määrään. Työkyvyttömyyseläkkeellä on kuitenkin ansaintarajoja, ja tiettyjen eläkelajien saajilla on henkilökohtainen ansioraja, jonka voi tarkistaa omasta eläkepäätöksestä tai kysyä eläkeyhtiöltä.
Laillista toimintaa.
- Anonyymi
Yritteliäs tyyppi.
- Anonyymi
Kovasti ollaan kateellisia, kun joku teitä fiksumpi ja tietävämpi henkilö osaa asiansa. Te olette Kannuksen pohjasakkaa jotka arvostelette. Persu on fiksu ja hieno mies. Te olette ikuisia valittajia, minä ainakin äänestin tätä. Panee nukkuvaan Kannuksen liike-elämään vauhtia. Enemmän arvostan häntä, kuin teitä kateellisia jotka valehtelette kaikesta. Mustamaalaamalla ja valehtelemalla, teette itsenne naurunalaiseksi, olette häpeä. Antakaa fiksumman kaverin hoitaa asiat, Tuetaan häntä joukolla.
- Anonyymi
Nii että itseäsi äänestit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii että itseäsi äänestit?
Itseään äänesti ja tarjosi itselleen vielä sen luvatun äänikaljan
- Anonyymi
Voi luoja sun kaa:) En ole kyllä ikinä törmännyt tyhmempään ihmiseen joka pitää itseään fiksuna. Äänimääräsi viime vaaleissa oli naurettava ja se johtuu vain siitä että äänestäjät osaavat asiansa. Fasessa törmäsit fiksuun nuoreen naiseen ja hän kyykytti sua satanolla, sun "miehekäs" keino selvitä ahdingosta oli sulkea häneltä kommentointimahdollisuus kun jatkoit hänen aiheetonta mollaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja sun kaa:) En ole kyllä ikinä törmännyt tyhmempään ihmiseen joka pitää itseään fiksuna. Äänimääräsi viime vaaleissa oli naurettava ja se johtuu vain siitä että äänestäjät osaavat asiansa. Fasessa törmäsit fiksuun nuoreen naiseen ja hän kyykytti sua satanolla, sun "miehekäs" keino selvitä ahdingosta oli sulkea häneltä kommentointimahdollisuus kun jatkoit hänen aiheetonta mollaamista.
no mitä te nyt persua haukutte täällå.heh.no kieltämättä on ärsyttävä ukko humalassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mitä te nyt persua haukutte täällå.heh.no kieltämättä on ärsyttävä ukko humalassa..
Oon muutaman kerran tavannut kaverin kapakassa mukavan ja reilun oloinen.
- Anonyymi
Pitääköhän kuitenkin verottajan lisäksi tehdä myös huoli-ilmoitus. Eihän kukaan nyt voi olla noin kujalla että jatkaa oman erinomaisuutensa korostamista ja kaikkien muiden haukkumista näiden keskusteluiden jälkeen?
- Anonyymi
Kyllähän tuota muutkin on ääniä maksanu, kuka kaljalla, kuka kahvilla, se nyt ei oo mitään uutta. Henkilökohtaisesti en vain äänestä niitä, jotka lupaa liikoja ja ovat täynnä ideoita. Yksin ei voi parantaa maailmaa, se on fakta. En myöskään tykkää omien heikkouksien peittelystä, jos juoma maistuu, niin miksi se pitää kieltää, jos kaikki sen näkee?
- Anonyymi
Poliittisesti ikävää tällainen vihapuhe. Perussuomalainen kaveri haluaa kehittää paikkakuntaa aidosti ja viedä asioita ripeämmin eteenpäin. Meidän kaikkien etua hän ajaa. Eikö pitäisi tykätä ja olla tyytyväisiä. Valitettavasti muissa puolueissa pelätään ja haluatkaan hiljentää tällaiset. Tehdää päihdeongelmainen, mielenterveysongelmainen, haetaan kaikkia syitä, ettei kuntapolitiikot pääse puolueensa nimissä keräämään myötätuntoa ja kannatusta. Tyypillinen esimerkki nämä turhanpäiväiset juorut. Trollaus on oikea sana. Noloa kun sekaantuu asiasta tietämättömät idiootit siihen. Lisää tämän tyyppisiä ajatuksia Kannukseen ja muut puolueet myös kehittämään. Nostan hattua ! 40vuotta paikkakunnan asioita seuranneena. Nyt vois juoruilijat tukkia suut ja keskittyä omiin ongelmiin.
- Anonyymi
Kyllähän siirtopersu tekee tuon kaiken itse, ei tarvi muiden
- Anonyymi
Tässähän ei esimerkiksi minun puolelta oo mitään poliittista taustaa, reiluahan se on näiden lukemattomien äänestäjien tietää minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Tämä puoli ei valitettavasti tule esille kuin ilta- ja yöelämässä. Politiikassa varmasti olen mistään tietämätön mutta tunnistan kyllä sikamaisen käytöksen silloin kuin sellaista näen. Ehkä kannattaisi puhua ja käyttäytyä niin ettei kukaan pääse sanomaan?
"Juoruilijat vois tukkia suut ja keskittyä omiin ongelmiin". Tämä on kyllä kaikkien ongelma jotka kyseisen henkilön kanssa joutuu kanssakäymään, sekä niiden joita hän myös edustaa.
- Seriina - Anonyymi
Persujen ongelma on ollut aina porukkaan tulleet ongelmatapaukset, tämä herra on yksi heistä. Onneksi hänen äänimäärät vaaleissa osoittavat sen, että mitään asiaa päätöksiä tekeviin elimiin hänellä ei ole ikinä. Ja kun täällä olemme saaneet lisätietoa hänen toimistaan aamuyön tunneilla niin sehän on vain tervetullutta infoa äänestäjille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän ei esimerkiksi minun puolelta oo mitään poliittista taustaa, reiluahan se on näiden lukemattomien äänestäjien tietää minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Tämä puoli ei valitettavasti tule esille kuin ilta- ja yöelämässä. Politiikassa varmasti olen mistään tietämätön mutta tunnistan kyllä sikamaisen käytöksen silloin kuin sellaista näen. Ehkä kannattaisi puhua ja käyttäytyä niin ettei kukaan pääse sanomaan?
"Juoruilijat vois tukkia suut ja keskittyä omiin ongelmiin". Tämä on kyllä kaikkien ongelma jotka kyseisen henkilön kanssa joutuu kanssakäymään, sekä niiden joita hän myös edustaa.
- SeriinaValhetta. Kännissä haukuit itse nais asiakasta, moni tuli väliin . Muutama vuosi aikaa. Potkut myyjänä kun törkeästi käyttäydyt asiakkaita kohtaan. Töykeästi. Ei kannata syitä vierittää muille. Katkeruus jäänyt kyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhetta. Kännissä haukuit itse nais asiakasta, moni tuli väliin . Muutama vuosi aikaa. Potkut myyjänä kun törkeästi käyttäydyt asiakkaita kohtaan. Töykeästi. Ei kannata syitä vierittää muille. Katkeruus jäänyt kyteen.
Miten tämä liittyyn siihen että sinun käytöstä on kritisoitu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhetta. Kännissä haukuit itse nais asiakasta, moni tuli väliin . Muutama vuosi aikaa. Potkut myyjänä kun törkeästi käyttäydyt asiakkaita kohtaan. Töykeästi. Ei kannata syitä vierittää muille. Katkeruus jäänyt kyteen.
Valheista puheen ollen. Se ero näissä meidän jutuissa on että mitä minä olen kertonut on faktaa ja pystyn seisomaan sanojeni takana.
Olisit nyt edes keksinyt jonkun uskottavamman jutun, kun suurin osa sen edelleenkin tietää että olen ollut tukevasti raskaana ja jäänyt äitiyslomalle. Siitä syystä minua ei myöskään ole nähnyt kukaan humalassa kylillä.
- Seriina
PS. Näiden kommenttien ilmiantaminen ei auta yhtään mitään.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheista puheen ollen. Se ero näissä meidän jutuissa on että mitä minä olen kertonut on faktaa ja pystyn seisomaan sanojeni takana.
Olisit nyt edes keksinyt jonkun uskottavamman jutun, kun suurin osa sen edelleenkin tietää että olen ollut tukevasti raskaana ja jäänyt äitiyslomalle. Siitä syystä minua ei myöskään ole nähnyt kukaan humalassa kylillä.
- Seriina
PS. Näiden kommenttien ilmiantaminen ei auta yhtään mitään....🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ihan samaa mitä paskaa tänne juorupalstalle suolletaan. Säälittäviä juttuja täällä. Kukaan järkevä ei paskan vertaa noteeraa näitä. Oikea maailma on ihan erilainen.
- Anonyymi
Täälläpäin riittää idiootteja.
- Anonyymi
Noteerasit ja kommentoit kuitenki.
- Anonyymi
Herra armahda syntisiä.
- Anonyymi
Muuntohuumeita vain ABCasemalta
- Anonyymi
Juu, heti nuppi täyteen. Fiilistelen menee viikonloppu 👍🏼
- Anonyymi
Onko järkee vai ei.. kumpikin vihaa toisiaan. Se on tullu selväksi. Mäen ees viittis kirjotella yleisillä palstoilla yhtään mitään. Ja kun asia ei kuitenkaan muuksi muutu.
- Anonyymi
Järkeä tässä ei ehkä ole mutta yrittänyttä ei laiteta. Mitään vihaa, henkilökohtaista tai poliittista tässä ei ole. Ainoastaan se kuinka paljon hallaa hän aiheuttaa paikallisille yrittäjille ja yrityksille omalla käytöksellään ja sitten päivänvalossa esittää hyväntekijää ja "omien puolustajaa". Tätä on jo aika monta vuotta kestänyt ja nyt alkaa riittää, sen verran toivon toki että tämä selän takana loan heittäminen loppuisi ja käyttäytyisi niin kuin julkisesti puhuu.
- Seriina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkeä tässä ei ehkä ole mutta yrittänyttä ei laiteta. Mitään vihaa, henkilökohtaista tai poliittista tässä ei ole. Ainoastaan se kuinka paljon hallaa hän aiheuttaa paikallisille yrittäjille ja yrityksille omalla käytöksellään ja sitten päivänvalossa esittää hyväntekijää ja "omien puolustajaa". Tätä on jo aika monta vuotta kestänyt ja nyt alkaa riittää, sen verran toivon toki että tämä selän takana loan heittäminen loppuisi ja käyttäytyisi niin kuin julkisesti puhuu.
- SeriinaÄlä Seriina huoli. Kyllä toi tomppeli tunnetaan yli kuntarajojen. Ihan täys pelle jonka käytöksellä on vain viihdearvo.
Ne jotka kannattaa häntä, ovat iha samalaisia tomppeleita. Tunnen muutaman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SeriinaMikset puhu kasvotusten hänen kanssa päiväsaikaan. Sairasta vinkua täällä yö kaudet, käytä aikaasi lastenhoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset puhu kasvotusten hänen kanssa päiväsaikaan. Sairasta vinkua täällä yö kaudet, käytä aikaasi lastenhoitoon.
Usko tai älä mutta se on tehty jo, siitä on jo aikaa. Ainoa hyöty siitä oli että lakkasi tervehtimästä.
- Seriina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko tai älä mutta se on tehty jo, siitä on jo aikaa. Ainoa hyöty siitä oli että lakkasi tervehtimästä.
- SeriinaHölynpölyä 🙂
- Anonyymi
Lapsellista ja sivistymätön aloittaa tämmöstä keskustelua. Sivistynyt ihminen ei avaisi keskustelua oman pahanolon vuoksi. Muihin pahaaoloa purkamalla,mei helpota yhtään omaa oloa.
- Anonyymi
Kannattais Seriinan perheineen muuttaa tapoja. Onko hyötyä kylvää naapureitten kanssa vihaa ja haukkua heitä kaikesta, haukkua kaikkia asiakkaita seläntakana. Käyttäytyä töykeästi asiakaspalvelussa, niin että aina siirretään pois. Käy pään sisällä keskustelu, miksi kaikkien muiden kanssa et tule toimeen, onko vika asiakkaissa, naapureissa, muissa ihmisissä. Mietippä jos olet itse se joka haukut kaikkia, aiheutat kaikille harmia, naapurina muistan kuinka hirveitä olitte. Lopettakaa kaikkien vihaaminen ja juoruilu. Mieti rauhassa. Riidankylväminen kaikkien kanssa ja siltojen polttaminen ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Oho, nytkö muistui mieleen se kun olit naapurissa ryyppäämässä ja jouduin sanomaan että jos bileet ei lopu klo 22 niin soitan poliisit? Nyt kannattais KJV vähän miettiä mille tielle lähdet.... 😅
- Seriina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, nytkö muistui mieleen se kun olit naapurissa ryyppäämässä ja jouduin sanomaan että jos bileet ei lopu klo 22 niin soitan poliisit? Nyt kannattais KJV vähän miettiä mille tielle lähdet.... 😅
- SeriinaEi kun naapuri, samaa mieltä muut naapurit oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun naapuri, samaa mieltä muut naapurit oli.
Nyt on aika läpinäkyvää, siinä ei tarvinnut kun yhden naapurin kanssa olla millään lailla tekemisissä ja sattui kuulumaan samaan seurueeseen 😂 Kyseisen naapurin kanssa on lyöty kättä päälle ja sovittu asia ja on muutettu ihan omaan taloon sittemmin. Vieläkö tulee mieleen muuta?
- Seriina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on aika läpinäkyvää, siinä ei tarvinnut kun yhden naapurin kanssa olla millään lailla tekemisissä ja sattui kuulumaan samaan seurueeseen 😂 Kyseisen naapurin kanssa on lyöty kättä päälle ja sovittu asia ja on muutettu ihan omaan taloon sittemmin. Vieläkö tulee mieleen muuta?
- SeriinaMinä sinun kanssa kirjoitellut. Kv ei liity näille sivuille. Kyllä taksikyydityt tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sinun kanssa kirjoitellut. Kv ei liity näille sivuille. Kyllä taksikyydityt tietää.
Ja nimeä et kehtaa laittaa? Ymmärrettävää. KJV kyllä liittyy näille sivuille ja vahvasti, niin kuin kommenteista huomaa. Viimeiseen lauseeseen on hankala vastata mitään kun on niin vahva salaus päällä.
- Seriina
- Anonyymi
Siirtopersu---> säälittävä vanha äijä! Olispa mahtavaa jos tuon tyhjäntoimittajan ja muita solvaavan oloin sais muualle pilaamasta Kannuksen maisemaa!!
- Anonyymi
Mikä erioikeus sulla on jatkuvasti haukkua kaikkia? Nämä viestit helppo jäljittää ja tehdä kunnianloukkaus syytteet. Sakkojen lisäksi maininta julkisesti paikkakunnan lehteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä erioikeus sulla on jatkuvasti haukkua kaikkia? Nämä viestit helppo jäljittää ja tehdä kunnianloukkaus syytteet. Sakkojen lisäksi maininta julkisesti paikkakunnan lehteen.
KVJ kannattas ensin pitää oma pää puhtaana ennenkuin alkaa muita syytellä. Ihan omalla mimelläsi sovasit ja kerroit perättömiä Seriinasta.
- Anonyymi
Tiiätkö, se on ihan sama mitä ja miten sulle yrittää sanoa. Oli se sitten kasvotusten, facebookissa tai täällä niin mitään informaatiota et ota vastaan saati kykene oikeasti keskustelemaan asioista rakentavasti. Tämä ongelma ei ole vain mun kohdalla.
Minä siihen pystyisin kyllä jos vastassa ei joka kerta olis vain haistattelua ja perättömiä juttuja. Siitä kunnianloukkauksesta ja rikosilmoituksesta puheen ollen...
Ja tiedätkö KJV mitä? Kun minä pystyn kasvotusten selvittämään asiat niin otinpa puheeksi tämän naapurin kanssa jo viikko sitten miten asiat on. Aika ikävästi tehty hänellekin että olet hänen nimellään ja "puolesta" yrittänyt täällä kirjoitella.
Tämä tästä ei näköjään etene yhtään mihinkään niin keskustelu osaltani päättyy tähän.
- Seriina
- Anonyymi
Tämähän on hyvin viihdyttävää seurata kahden "aikuisen" riitelyä :D
Kannattaisko ihan keskustella vaikka kasvotusten asiat halki? Tietty hyvää viihdettä meille muille, haen poppareita.. - Anonyymi
Kuinka paljon täällä yleensäkin on persuja? Tuntuu, että eikö sekin villitys oo jo mennyt ohi, kun on nähty mitä ovat saaneet aikaan. Mikä on persujen perusidea?
- Anonyymi
Harmittaako vammasta? Kepu on paskaa, ei mulla muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako vammasta? Kepu on paskaa, ei mulla muuta.
Anteeks mitä? Sun täytyy kysyä asiaa vammaselta. Näinkö asialliseen kysymykseen vastataan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks mitä? Sun täytyy kysyä asiaa vammaselta. Näinkö asialliseen kysymykseen vastataan?
Kannattaisko sun henkilön kanssa jutella kahdestaan, vaikka face messenger. Täällä sivulliset juttelee keskenään. Keskustelisit asianosaisen kanssa. Ei kaikenmaailman anonyymien kanssa täällä. Mikäli oikeaa asiaa on. Katsellut hauskuttaa sivusta näitä jutteluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisko sun henkilön kanssa jutella kahdestaan, vaikka face messenger. Täällä sivulliset juttelee keskenään. Keskustelisit asianosaisen kanssa. Ei kaikenmaailman anonyymien kanssa täällä. Mikäli oikeaa asiaa on. Katsellut hauskuttaa sivusta näitä jutteluita.
Jep. Tietääkö edes näistä keskusteluista.
- Anonyymi
Vieläkö persu on täällä...
- Anonyymi
Paikalla ollaan
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400