Nyt peukut pystyyn

Anonyymi-ap

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois.
Facebookissa haukkui tänään Kannuksen perusteellisesti ja tuttuun tapaan poisti julkaisunsa lopulta, kun kommentit eivät miellyttäneet häntä.

Toivottavasti muutto oli tällä kertaa jotain muuta kuin sanahelinää.

19

2794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivitys, ei ainakaan vielä poistanut Facebook julkaisua, piilotti sen hetkeksi.

Ja jatkaa siellä nuoren naisen haukkumista.
      Törkeä ukko ja tuollainen ollut vielä hyvinvointilautakunnassa.

• Anonyymi

Vaikka en ole Persut, mutta asiaa hän osittain kertoo. Tarvitaan kuitenkin asiaan uskovia yrittäjiä lisää Kannuksessa. Yritys Kannus tekee hyvää työtä mutta tällä hetkellä pankkirintamalla on tiukkaa rahoituksen saamisessa.

• Anonyymi

Ihan asiaa puhuu, hyvä niin. Ei täällä muuten yrityselämä nouse. Serina Juoppokuskit kommentoi. Aina näitä jotka vastustaa kehitystä. Aletaan mennä 4 alkavaan numeroon väkiluvussa, on tultu paljon alas -80 luvulta Ahon ajoista.

• Anonyymi

Luuletko että pääset karkuun sillä että estät mut facebookissa ja siirryt tänne? Nimenkin oot kirjoittanut samalla lailla väärin kuin aiemmin ja luulet ettei kukaan tunnista sua 😂

Mää voin kirjoittaa kyllä ihan omalla nimellä ja kestän kyllä keskustelun ilman että tarvitsee estää ketään. Aika raukkamaista että ensin estät ja sitten kirjoittelet musta kaikkea törkykommenttia.

- Seriina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että pääset karkuun sillä että estät mut facebookissa ja siirryt tänne? Nimenkin oot kirjoittanut samalla lailla väärin kuin aiemmin ja luulet ettei kukaan tunnista sua 😂

Mää voin kirjoittaa kyllä ihan omalla nimellä ja kestän kyllä keskustelun ilman että tarvitsee estää ketään. Aika raukkamaista että ensin estät ja sitten kirjoittelet musta kaikkea törkykommenttia.

- Seriina

Laita korkki kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita korkki kiinni.

Tuo on kyllä vähän huono argumentti kun kaikki samalta kylältä tietää ettei mulle alkoholi oikein ruukaa maistua 😅 Toisin kuin sulle. Tiedät varmaan että mää oon viimeiset viisi vuotta ollut kylillä lähes joka ikinen viikonloppu ja selvinpäin koska useimmiten oon ollut töissä, tulossa töistä tai menossa töihin. Samalla kun sinä oot matkalla baarista toiseen haukkumaan aina edellisen kapakan, sen pitäjät ja asiakkaat.

Onneks et oo mun asiakkaana ikään ollut niin mulla ei sun toimista oo minkäänlaista vaitiolovelvollisuutta mitä nyt oon kylillä ollessani nähnyt ja kuullut. Ja nyt ammuit mua päin sellasta paskaa että tästä et sitten selviä sillä että vain poistat julkaisuja tai kommentteja ja elät hetken hiljaiseloa.

Mulla on kaikesta, siis ihan kaikesta, sun julkaisemasta screenshotit näiden vuosien varrelta. Kaikki ne kerrat kun oot jonkun haukkunut pystyyn ja käyttäytynyt yhtä tökerösti kuin nyt mua kohtaan ja sitten poistanut julkaisun. Ne on mulla tallessa.

Että anna tulla niin paljon törkykommentteja kuin kerkeät kirjoittamaan. Mitä luulet miten siinä käy jos päätän julkaista koko sun tarinoinnin tästä vuosien varrelta?

- Seriina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kyllä vähän huono argumentti kun kaikki samalta kylältä tietää ettei mulle alkoholi oikein ruukaa maistua 😅 Toisin kuin sulle. Tiedät varmaan että mää oon viimeiset viisi vuotta ollut kylillä lähes joka ikinen viikonloppu ja selvinpäin koska useimmiten oon ollut töissä, tulossa töistä tai menossa töihin. Samalla kun sinä oot matkalla baarista toiseen haukkumaan aina edellisen kapakan, sen pitäjät ja asiakkaat.

Onneks et oo mun asiakkaana ikään ollut niin mulla ei sun toimista oo minkäänlaista vaitiolovelvollisuutta mitä nyt oon kylillä ollessani nähnyt ja kuullut. Ja nyt ammuit mua päin sellasta paskaa että tästä et sitten selviä sillä että vain poistat julkaisuja tai kommentteja ja elät hetken hiljaiseloa.

Mulla on kaikesta, siis ihan kaikesta, sun julkaisemasta screenshotit näiden vuosien varrelta. Kaikki ne kerrat kun oot jonkun haukkunut pystyyn ja käyttäytynyt yhtä tökerösti kuin nyt mua kohtaan ja sitten poistanut julkaisun. Ne on mulla tallessa.

Että anna tulla niin paljon törkykommentteja kuin kerkeät kirjoittamaan. Mitä luulet miten siinä käy jos päätän julkaista koko sun tarinoinnin tästä vuosien varrelta?

- Seriina

Sivusta seuraten, ketä kiinnostaa sun kommentit. En ole Persu. Hölmö olet

• Anonyymi

Yritys Kannuksella olisi hyviä suunnitelmia. Toivotaan. Hyvä että näistä puhutaan tärkeitä asioita..

• Anonyymi

Isot kaupungit vetää väkeä, hyvä että työpaikka ja teollisuuteen satsattaisiin Kannuksessa. Nostan hattua kaverille. Aikoinaan Kannustalo ja Pouttu hyviä työllistäjiä.

• Anonyymi

Persun pelko on herran alku

• Anonyymi

Kartsalle tässä suoraan viesti: tiedätkö miten Facebook toimii? Olet edelleen estänyt mut ja vieläkin kirjoittelet siellä suoraan mulle? Vai onko nyt tarkoituksena se että pystyt mua nälvimään vapaasti ilman että voin itse sanoa asiaan mitään?

Mutta nyt, Kartsa, minä menen nukkumaan että herään kohta yhtä kuuluisan lapseni kanssa ja lähden sitten töihin. Suosittelen sitä samaa sullekin että menet ja otat vähän unta kuulaan, vaikka töihin sun tuskin tarvitsee mennä.

Samalla ehkä kannattaa vähän miettiä sitä että sinä ikävä kyllä edustat aika montaa muutakin ihmistä ja yhteisöä ja mulla on tosi paha mieli heidän puolesta että joutuvat myös sietämään sun käytöstä. Sinä olet yksi syy miksi esimerkiksi minä en halua olla politiikan kanssa missään tekemisissä.

- Seriina

• Anonyymi
      UUSI

Raukkamaista toimintaa tältä Kaustisen lahjalta facessa. Peukutan tämän avauksen tekijän toivetta, peukku myös Seriinalle.

• Anonyymi
      UUSI

Itse olin ennen perussuomalaisten kannattaja, mutta tämän kyseisen "herrasmiehen" takia olen vaihtanut puoluetta. Sivusta seurannut olen kun humalassa kerätään nimiä listaan ja yritetään lahjoa äänestäjiä.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä herrasmies kehuu työpaikkojaan, Kunnan teknistä. Ei kerro että oli siellä työkokeilussa, ei töissä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaustisen PS porukka kertoi että oli lottovoitto kun tuo muutti Kannukseen.

Hieno mies, koko kesän notkui päivät kännissä liikenneympyrän viereisellä penkillä.
      Aina suuna päänä baareissa ja turpaankin on siksi tullut. Mutta eihä tää opi ku päässä on vikaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ilmeisesti rahat on riittänyt vielä päivän annokseen että saa näppäimistön sauhuamaan, jatkaa nyt yksinään samassa ketjussa.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä siirtopersu puhuu että kannukseen pitää saada lisää työpaikkoja, mutta itse tekee pimeästi hieronta töitä ja vie asiakkaita yrittäjiltä jotka maksavat kaikki tellit ja lellit!
      Ei löydy siirtopersun nimellä mitään y-tunnusta!

• Anonyymi
        UUSI

Ei löydy y-tunnusta ei. Tuttu kävi huumorimielessä testaamassa minkä lajin hieroja mahtaa olla kyseessä niin ei ensinnäkään ollut hintansa väärti ja toisekseen kuittia ei yllättäen pystynyt antamaan käynnistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy y-tunnusta ei. Tuttu kävi huumorimielessä testaamassa minkä lajin hieroja mahtaa olla kyseessä niin ei ensinnäkään ollut hintansa väärti ja toisekseen kuittia ei yllättäen pystynyt antamaan käynnistä.

Heitin verottajalle vinkin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10772
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6893
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5563
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4830
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4114
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3579
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3434
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3362
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2794
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      54
      2559
    Aihe