Ilmamassatunnistimen imuputki halki

Anonyymi-ap

Eli minulla on vuosimallia 2002 oleva 1,5-litrainen Almera sensation!.
Nyt siinä ilmeni sellainen vika, että ilmamassatunnistimen imuputki on halki läpän juuresta ja se päästää ylimääräistä ilmavuotoa tunnistimen ohitse aiheuttaen nykimistä ym siihen liittyviä oireita.
Kyseisellä korjasmolla sanottiin, että olivat etsineet kyseistä osaa oe numerolla, eikä imuputkea saa enää uutena. Eli purkuosa olisi ainoa vaihtoehto, millaisena putken voisi vielä löytää.
Ajattelin kysyä täältä, että onko kenelläkään kokemusta vadtaavasta ja tietoa siitä, onko tosiaan niin, ettei tuota osaa saa uutena? Vai mahtaisiko jotakin kautta vielä löytyä ja jos löytyy, niin kuinka ison vaivan takana sellaisen uutena?
Purkuosanakaan ei ainakaan tällä hetkellä tunnu löytyvän.

3

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, taitaa olla ihan purkuosana saatava nykyään, ikävä kyllä.
      Tai jos saakin uutena, niin vaikeamman kautta. Juurikin tyyliin Kiinasta Turkin ja Mongolian kautta Alaskan rantamaita kiertäen vähintään 2kk toimitusajalla....
      Sinänsä harmi, ettei osia enää meinaa saada millään, vaikka Almeroita on ihan Euroopankin mittakaavallakin varmasti paljon liikenteessä siitä huolimatta, että valmistus loppui jo 2007. Tai Eurooppaan tuonti ainakin.

• Anonyymi

Täytyy varmaan myydä pois jollekin, joka viitsii ja jolla on aikaa metsästää ko osaa.
        Eihän tuolla rahallista arvoa ole kovinkaan paljoa täysehjänäkään, mutta käyttöarvoa senkin edestä.
        Sinänsä ikävä, kun on kuitenkin ruosteeton yksilö ja kilsojakin hieman vajaa 220tkm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy varmaan myydä pois jollekin, joka viitsii ja jolla on aikaa metsästää ko osaa.
        Eihän tuolla rahallista arvoa ole kovinkaan paljoa täysehjänäkään, mutta käyttöarvoa senkin edestä.
        Sinänsä ikävä, kun on kuitenkin ruosteeton yksilö ja kilsojakin hieman vajaa 220tkm.

Eikö halkeamaa pysty itse tiivistämään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      74
      1277
    2. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1204
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      100
      1164
    4. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      50
      916
    5. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      873
    6. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      800
    7. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      196
      780
    8. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      28
      736
    9. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      149
      732
    10. Mä unohdan kyllä

Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai
      Ikävä
      25
      717
    Aihe