Eli minulla on vuosimallia 2002 oleva 1,5-litrainen Almera sensation!.
Nyt siinä ilmeni sellainen vika, että ilmamassatunnistimen imuputki on halki läpän juuresta ja se päästää ylimääräistä ilmavuotoa tunnistimen ohitse aiheuttaen nykimistä ym siihen liittyviä oireita.
Kyseisellä korjasmolla sanottiin, että olivat etsineet kyseistä osaa oe numerolla, eikä imuputkea saa enää uutena. Eli purkuosa olisi ainoa vaihtoehto, millaisena putken voisi vielä löytää.
Ajattelin kysyä täältä, että onko kenelläkään kokemusta vadtaavasta ja tietoa siitä, onko tosiaan niin, ettei tuota osaa saa uutena? Vai mahtaisiko jotakin kautta vielä löytyä ja jos löytyy, niin kuinka ison vaivan takana sellaisen uutena?
Purkuosanakaan ei ainakaan tällä hetkellä tunnu löytyvän.
Ilmamassatunnistimen imuputki halki
3
347
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, taitaa olla ihan purkuosana saatava nykyään, ikävä kyllä.
Tai jos saakin uutena, niin vaikeamman kautta. Juurikin tyyliin Kiinasta Turkin ja Mongolian kautta Alaskan rantamaita kiertäen vähintään 2kk toimitusajalla....
Sinänsä harmi, ettei osia enää meinaa saada millään, vaikka Almeroita on ihan Euroopankin mittakaavallakin varmasti paljon liikenteessä siitä huolimatta, että valmistus loppui jo 2007. Tai Eurooppaan tuonti ainakin.- Anonyymi
Täytyy varmaan myydä pois jollekin, joka viitsii ja jolla on aikaa metsästää ko osaa.
Eihän tuolla rahallista arvoa ole kovinkaan paljoa täysehjänäkään, mutta käyttöarvoa senkin edestä.
Sinänsä ikävä, kun on kuitenkin ruosteeton yksilö ja kilsojakin hieman vajaa 220tkm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy varmaan myydä pois jollekin, joka viitsii ja jolla on aikaa metsästää ko osaa.
Eihän tuolla rahallista arvoa ole kovinkaan paljoa täysehjänäkään, mutta käyttöarvoa senkin edestä.
Sinänsä ikävä, kun on kuitenkin ruosteeton yksilö ja kilsojakin hieman vajaa 220tkm.Eikö halkeamaa pysty itse tiivistämään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457