Aloitin Tostran geelin testosteronin hoitoon onko kenellekään kokemusta käytöstä? Miten nopeasti auttaa?
Hei aloitin geelin
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaa mihin? Geeli ei ole mikään ihmelääke mihinkään.
Tostraan on testogeeli pussukoita kätevämpi käyttää mutta en huomannut mitään vaikutuseroa.
65v ikäisenä alkoivat rankemmat ( oikeasti ) lihasvoimatreenit vaatimaan kohtuuttoman pitkiä palautumisia ja niillä oli vaikutus myös "kotikuntoiluun".
Geelin ainoa vaikutus, ainakin minulla, on ollut palautumisten paranneminen oheisvaikutuksinen.
Paremmalla fyysisellä kunnolla on omat myönteiset oheisvaikutuksensa.
Geelaustekniikallakin lienee vaikuuksensa.
Salilta palatessani klo 10 - 11 välillä, käyn suihkussa jossa vaahdotan itseni ja harjaan karkealla harjalla perusteellisesti koko ukon ja toistan käsittelyn geelattavissa kohdissa. Tunti, pari myöhemmin geelaus.
Kaksi kavreiani valitti huonoa imeytymistä ja vaihtoivat Nebido piikitykseen.- Anonyymi
Hei tarkoitin sitä että miten testosteroni nousi? Ja mitä tarkoitit oheisvaikutuksilla? Olen ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tarkoitin sitä että miten testosteroni nousi? Ja mitä tarkoitit oheisvaikutuksilla? Olen ap
Muuttohässäkässä ovat labrakokeiden tulokset kateissa ja yleensä haluan ilmaista asiat numeroina mielipiteiden asemesta.
65:na oli S-Testoni 12 ja vain urheilulekuri suostui kirjoittamaan reseptin 50mg testogeeli pussukoille.
Geelauksen ja testin väliä pitäsi olla vähintään 12 tuntia mutta koska geelasin noin klo 11 tietämissä, tai hieman aikaisemmin niin minulla oli väliä noin 10 tuntia.
Lukemat olivat hyviä. Tavallinen S-Testo tulos oli 30 - 32.
Teetin myös testojen jakauma-analyysin ja sen tulokset olivat vielä vakuuttavammat.
Riepoo koska en löydä ylpeänä varjelemaani labran tulostetta.
Punttitreenien palautumiset kohenivat sen verran, että huomasin. Samoin vaikutus aerobiseen suoritustasoon oli havaittavissa. Muutokset olivat tuntuvia mutta eivät radikaaleja.
Sen verran tuo vaikutti elämään vanhan vaimon kanssa, että kuukauden jaksot Espanjan loma-asunnollamme olivat hänen sanomansa mukaan hänelle oikeaa lomaa. Sen vahvemmin hän ei ottanut kantaa maltilliseen tissutteluuni. Kohtuullinenkin alkoilu rauhoitti vanhan ukon.
Yhdessä vaiheessa ei apteekissa ollut geelipussukoita vaan sain 3:n kuukauden satsin Tostrania joka on paljon käteväpi käyttää. Pumppasin etupäässä 40mg:n annoksia.
Nyt 81v käisenä jatkan geelausta vaikka kolestrolin torjunnan aerovastatiini tai jotain sinne päin, vei reisistä voimat täysin ja ukko näivettyy muutenkin.
Geelauskohtien esikäsittelyllä ei ainakaan ole mitään kielteistä vaikutusta ajatellen geelin imeytymistä. Varsinaisessa geelauksessa maltillinen hierominen geelin kuivaksi imeytymiseen saakka.
Muitakin papereita on kateissa ja jos lähipäivinä löytyy niin kilkuttelen labroista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101376- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2870Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14782Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37718Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713