Syrjäsen mukaan esimerkiksi Sahanrannan kiinteistön sähköt ovataiheuttaneet hankaluuksia ja epäselvyyksiä.
---------------
Myös viereisen polttoainejakelupisteen sähköt ovat olleet kuuden vuoden ajan mukana ravintolan sähkölaskussa, vaikka ne kuuluisivat toisen yrittäjän maksettavaksi
Väyrynen vahvistaa laskutusongelman, mutta toteaa polttoainepumpun sähkönkulutuksen olevan hyvin pieni.
Muutama vuosi sitten elinvoimajaosto ehdotti polttonestesäiliöiden uusimista veronmaksajien piikkiin.
Jämsän Seutu 8.8.25
14
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Toimivan alimittauksen saa muutamalla kympillä - jos vain on tahtoa. Kummankos bisnes toi polttoainemyynti on satamassa on, hallituksen ex-pj:n vai hallituksen (ex- ja nyk-) vpj:n?
- Anonyymi
Ex- pj vois hyvinkin maksaa sähkölaskun kunnalle. Maksoihan hän aikanaan kunnan harjoittaman yritystoiminnan laskuja omistaan. Asian voi ajatella myös näin, että kunta on maksanut polttoainejakelun sähkönkulutuksen, jolloin kunnan velka ex- pj:lle tulee huomaamattomasti kuitatuksi.
Vastaavia piilokuittauksia ja kunnallispoliittisia etujen järjestelyjä, niitä on ollut paljon. Tämä on juurisyy moniin epäselvyyksiin kunnassa, joista keskustelut saavat alkunsa.
- Anonyymi
Miksi mistään tärkeästä ei saa tietoa kuin muista lehdistä. Paikallislehti luo kuvaa festaripitäjästä jossa asuu pelkkiä bilettäjiä.
- Anonyymi
Vekkarin julkaisuja ei paikallis-poliitikot pysty estämään.
- Anonyymi
Jos sun lukutaito ei ole kehittynyt niin, että näkisit paikallislehdessä muutakin kuin festareita (mitkä on kait kerran vuodessa), tai et näe mitään tärkeää, niin se ei tarkoita, että siinä ei muuta ole, tai mitään tärkeää. Koska on siinä, mä oon nähny. Se taas on makukysymys, mikä kenenkin mielestä on tärkeää.
- Anonyymi
"Muutama vuosi sitten elinvoimajaosto ehdotti polttonestesäiliöiden uusimista veronmaksajien piikkiin."
Niinkö? Kukas ne omistaa?- Anonyymi
Varmaan me veronmaksajat ne omistetaan samoin kuin Pohjoisportinkin maanalaiset polttonestesäiliöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan me veronmaksajat ne omistetaan samoin kuin Pohjoisportinkin maanalaiset polttonestesäiliöt.
Näinpä
- Anonyymi
Syrjänen kiittää kuntaa niistä tuhansista euroista ,jotka veronmaksajat ovat rantaan kaataneet ja vielä oikein lehden palstalla.
- Anonyymi
Voi poikani kunpa tietäisit miten vähällä järjellä tätä kuntaa hallitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi poikani kunpa tietäisit miten vähällä järjellä tätä kuntaa hallitaan
"Voi poikani kunpa tietäisit miten vähällä järjellä tätä kuntaa hallitaan"
Kyvyn hallita kuntaa ja kunnan asioita (vähällä järjellä) , sen kuvasi edesmennyt runoilija aikanaan erittäin osuvasti.
- Anonyymi
Kukahan on tämä Syrjänen joks kirjoittelee Kuhmoisten kunnan asiosta?
- Anonyymi
Bensapumpun sähkönkulutus pomppaisi jos tuotteen hintaa laskettaisiin riittävästi...
- AnonyymiUUSI
" toteaa polttoainepumpun sähkönkulutuksen olevan hyvin pieni." Pieni ongelma siellä ja pieni ongelma täällä.
Sähköt, vedet, lämmöt ja dataliikenne onnellisesti sekaisin yritys- ja kuntamaailmassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081