Huomenta aloitetaan uusi viikko ja uusi ketju, tuo edellinen meni jo aika sekavaksi, kun ei saanut selvää kuka kellekin vastasi.
Minäkin kuulemma sekoilin, ei voine olla totta, olenhan niin fiksu ja filmaattinen ??????
Leikkiä lasken , tiedän sotkevani pahemman kerran, nuo pääskysten lähdötkin sotkin monta kertaa, nyt luulen sen sanonnan päähän pinttyneen, kun oikein etsin nimipäivien mukaan.
Lauri 10 elokuuta ja Perttu 24 elokuuta.
Ruoka taisi loppua ennen aikojaan pääskysiltä, itikoitahan sanotaan olevan vähän.
Tuo viestin osuminen kohdalleen, eli sinne mihin on tarkoitettu menee joskus pipariksi, ainakin minulla hyppää tahtomattani väärään kohtaan, sitä entistä hyvää useasti kaipaan, eli oksapuuta.
Mdk.Mdk kyselit neuvoja ja saitkin, mutta ei vahinkoa satu vaikka viesti ei aina kohdalleen satu.
Joskus joku viesti jää huomiotta, kun jonnekin kauemmas vastataan, ei arvaa koko ketjua tarkastaa.
Tuo nappiasia olikin monelle tuttua ja Mira kertoili myös vetoketjujen mukaan talteen laittamisesta, niin meilläkin tehtiin.
Leikkeissä mukavia, kuten demeter kertoi lapsena tehneen ja minä jopa kivat helmet pienistä napeista väsäsin
Ompelu hommia en ole innostunut koskaan tekemää, kaikkea muuta olen yritellyt, joku ano kirjoitti käsien estävän neulomisen, se meinaa vaiva minullakin, sitkeästi yritän, hieroskelen ja lepään välillä.
Annan periksi minua moittineille ja sanon runon mukaisesti " minä kaiken tein minä konna ja varas, mutta toiste en tee vaikka menisi pää"
Demeter ymmärrät, en pysty enkeleitä matkimaan tässäkään asiassa.
Aloittaja kuitenkin aika monessa viestissä on se riidan kylväjä, vaikka kuinka toisin väittäisin, olkoon niin.
Silti uskallan toivoa sopuisia viestejä, ihmiset toistanne ymmärtäkää ja hyvän päivän toivotuksiin tällä kertaa ja tervetuloa viestittämään.
KIIKKUSTUOLI
7
150
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen yrittänyt vastata tähän(kin) ketjuun, mutta viestit lentävät taivaan tuuliin.
Täällä on anonyymi, jolla on valtuudet poistaa viestejä mielensä mukaan. Ainahan
niistä voi keksiä jotakin sopimattomaksi luokiteltavaa. Mutta nyt on lopullinen viestini mennyt määränpäähän! - Kiitos, kun sain olla mukana!
/MdK- AnonyymiUUSI
Siili25 kirjoitti:
Tulihan tämäkin viestisi perille?
Tuli kyllä, kun menin ylläpidon kautta, mutta jos se näin vaivalloista on, niin ei kannata aikaansa tuhlata, vanhan ihmisen.
/MdK - AnonyymiUUSI
Kukaan palstalle kirjoittava ei voi viestejä poistaa. Sekä Anot (joista useilla on myös rekattu nimimerkki) ja rekatulla nimimerkillään kirjoittavat voivat tehdä ilmoituksen ylläpidolle sääntöjen vastaisesta viestistä, tai pyytää omaa viestiään poistettavaksi. Ylläpito sitten poistaa ko. viestin, jos katsoo sen aiheelliseksi.
Robotti- Hopotti poistaa joskus viestejä aivan sattumanvaraisesti.
kylmätotuus - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan palstalle kirjoittava ei voi viestejä poistaa. Sekä Anot (joista useilla on myös rekattu nimimerkki) ja rekatulla nimimerkillään kirjoittavat voivat tehdä ilmoituksen ylläpidolle sääntöjen vastaisesta viestistä, tai pyytää omaa viestiään poistettavaksi. Ylläpito sitten poistaa ko. viestin, jos katsoo sen aiheelliseksi.
Robotti- Hopotti poistaa joskus viestejä aivan sattumanvaraisesti.
kylmätotuusOK. Tänään oli jäänyt luu vetävän käteen. -
/MdK Anonyymi kirjoitti:
Tuli kyllä, kun menin ylläpidon kautta, mutta jos se näin vaivalloista on, niin ei kannata aikaansa tuhlata, vanhan ihmisen.
/MdKmdk.mdk?
Yrititkö tai kirjoititko tuolla rekatulla vai oletko sama henkilö?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329706
- 1216662
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486224- 794737
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324480- 353482
- 593170
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283045Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253028Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263013