Kaikki tiet jotka on kunnan on vapaasti käytettävissä.
Mies joka huutelee somessa
16
182
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen. Tuli vastaan joku joka katsoo ojanpohjia ajaessaan
osoittele kännykällä.
Onko sama tyyppu?
Suhteen jälkeen sama entinen alkoi uudestaan.
VOISKO hän nyt vaan antaa ihmisten kulkea missä haluaa ? - Anonyymi
Jos lukee tän niin mietteis vähän
Kuka panosti kuka ei……
Ja Ei se siitä muutu mun liikkumiset vaikka kuinka kuvaisi.
Tai olisi kuvaavinaan.
Vaarallista katsoa ojaan ja kännykkä kädessä 😎- Anonyymi
Autoa ajaessa ei saa kuvata.
- Anonyymi
Parempi laiha sopu kuin lihava riita ?
- Anonyymi
Parempi laiha salarakas kuin lihava vaimo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi laiha salarakas kuin lihava vaimo!
Jotkut tykkää lihavasta. Ei luut kolise.
- Anonyymi
Onneksi ei näe enää mitään.
- Anonyymi
Muniminen toisten eessä on kielletty :)
- Anonyymi
Kuka niitä munia hautoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niitä munia hautoo?
Hautovat keskenään jos molemmat tallessa en minä tiedä vaan, pitäiskö tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautovat keskenään jos molemmat tallessa en minä tiedä vaan, pitäiskö tietää?
Pitäiskö tulla hautuumaan ?
- Anonyymi
ja kun lopetat sen nettiälämölön niin kaikki hyvin. Tööt vaan ja naisrikasta viikonloppua. Me oltais voitu jättää väliin kun noita kevytkenkäisiä on kyllä riittämiin........Minä en kuulu siihen joukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kun lopetat sen nettiälämölön niin kaikki hyvin. Tööt vaan ja naisrikasta viikonloppua. Me oltais voitu jättää väliin kun noita kevytkenkäisiä on kyllä riittämiin........Minä en kuulu siihen joukkoon.
ja kyllä tieto on miksi kaikki vaiva. Asialle laitettu. Ei siinä mitään. Jutun juoni on ollut selvä koko aika. Alusta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoitko pieniä kiviä kenkiin, että ei ole niin kevyet??
- Anonyymi
Rakkaus loppui niin sisään astui viha ?
- Anonyymi
kunta päättää ajamiset. Ei yksityinen. Mistä saa ajaa ihmiset. Huviajelukin on sallittu yleisillä teillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2266596- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701094
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6957Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte126891Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799